مروری بر تاریخچه باربری
مروری بر تاریخچه باربری

مقوله باربری و جابجایی کالا در گذشته یکی از مسائل اساسی و دغدغه های افراد به ویژه تجار به شمار می رفته که با ورود تکنولوژی های روز و تحولات بنیادینی که در صنعت جابجایی و ترابری صورت گرفت این مهم امروزه با وجود توسعه و گسترش در تمامی نقاط جهان به سهولت امکان پذیر است.

در این مجال با هم مروری خلاصه وار بر تاریخچه باربری و ترابری خواهیم داشت.

از دیرباز مردم برای جابجایی خود و وسایل و یا کاروان خود از چهارپایان استفاده می کردند. این نوع جابجایی علاوه بر سختی و کندی به دلیل نبود وسایل نقلیه و دوری مسافت، بسیار زمان بر بوده و گاها بعضی از این سفرها به چندین ماه نیز به درازا می کشید.

پس از گذر سال ها و اختراع چرخ، ساخت وسایلی چون درشکه و گاری برای جابجایی، ابزار جاری و مورداستفاده آن زمان شد و سپس با وقوع انقلاب صنعتی در پایان قرن نوزدهم با اکتشافات جدید تحولی عظیم در صنعت حمل و نقل و جابجایی صورت گرفت، ساخت لوکوموتیو و ترن و قطار و حتی کشتی، سبب سهولت در روند جابجایی و حمل و نقل انسان و کالا گردید، به مرور نیز با ورود به عصر تکنولوژی با ساخت و اختراع غول های جابجایی چون هواپیما و کشتی های باربری برای مسافت های بسیار طولانی چون بین قاره ای دیگر مشکل و نگرانی از بابت زمان های طولانی و نابودی یا خرابی کالا یا وسایل در طی حمل و نقل از بین رفت.

با مروری بر این مختصر تاریخچه، حال مسافت های جابجایی را به کشور محدود نموده که مشمول حمل بار و وسایل به نقاط مختلف شهر تهران و سایر شهرستان ها با انواع وسایل باربری چون وانت نیسان، خاورهای باز و مسقف با بسته بندی های مطمئن توسط باربری تهران خواهد بود.

با وجود انواع باربری های فعال، باربری تهران با وجود سابقه ای درخشان در امر جابجایی و حمل و نقل وسایل و اثاثیه و اسباب کشی به تمام شهرهای ایران بدون محدودیت، با پشتیبانی و مشاوره رایگان در تمام طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به تمام مردم ایران زمین خواهد بود.

 

یکشنبه, 15 اسفند 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1349
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2206
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی