هر آن چیزی که از داربست می خواهید!
هر آن چیزی که از داربست می خواهید!

 

داربستان بستری مفید برای پیدا کردن اطلاعات زیاد درباره داربست می باشد. مخاطبان داربستان معمولاً در سه گروه مختلف تقسیم بندی می شوند که در ادامه آنها را شرح می دهم :

مشتریان

اگر شما در این دسته بندی قرار دارید می توانید با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن داربستان از بین شرکت های منتخب در استان خود خدمات داربستی دریافت کنید و در پایان کار فرم رضایتمندی  خود را نسبت به انجام خدمات برای داربستان  ارسال کنید.اگر شما جز مشتریانی هستید که دوست دارید از طریق سفارش آنلاین قیمت بگیرید یا خدمات دریافت کنید داربستان این امکان را هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق وبسایت فراهم کرده است تا شما هزینه و زمان کمتری ر برای ا دریافت خدمات خود صرف کنید

شرکت ها

اگر شما در این دسته بندی قرار دارید می توانید با ثبت نام در وبسایت داربستان و تکمیل اطلاعات خود خدمات یا محصولات خود را در داربستان بدون هیچ هزینه ای منتشر کنید . داربستان در اکثر کلمات حوزه داربست در موتورهای جستجو دارای رتبه خوبی است و این امکان را فراهم میکند تا شما بتوانید به سرعت در اینترنت کسب و کار خود را معرفی کنید .اگر شما یک شرکت داربستی هستید و نیاز به استادکار داربست دارید می توانید با مراجعه به صفحه استادکاران از بین استان ها مختلف استادکار مورد نظر خود را پیدا کنید.از دیگر امکاناتی شرکتها دارند می توان به انتشار اخبار مهم خود در این بستر اشاره کرد و این امکان وجود دارد که اخبار شما در شبکه های اجتماعی داربستان منتشر شود . شرکتها می توانند مستقیماً لوازم داربستی مورد نیاز خود را ازتولیدکنندگان خریداری کنند و یا اگهی فروش محصولات نو و دست دوم در این بستر منتشر کنند.

کارگران و استادکاران

در صورتی در دسته بندی کارگران و استادکاران قرار دارید می توانید خود را آماده به کار معرفی کنید و یا در شرکت های درخواست دهنده استخدام شوید.داربستان دوره آموزشی در خصوص داربست بندی و ایمنی کار در ارتفاع در موارد محدودی برگزار می کند و مقالات مفیدی را در وبسایت و اپلیکیشن خود منتشر می کند.

هر آن چیزی که از داربست می خواهید!

دوشنبه, 26 آذر 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7521
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
859
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی