گفتگو با استادکار برتر داربست سال 1398
گفتگو با استادکار برتر داربست سال 1398

آقای علی رفیعی از داربست بند های با تجربه تهران می باشد طی سالیان تلاش شرکت خود را تاسیس کرده است و از معدود شرکتهای داربستی می باشد که توانسته صلاحیت ایمنی کسب کند. او امسال توانست با دریافت بیشترین امتیاز استادکار برتر داربست در سال 1398 شود.

آقای رفیعی از چه سالی کار داربست بندی را شروع کردید ؟

من از سال ۱۳۸۰ داربست بندی رو شروع کردم و پروژه های متعددی را انجام دادم .

از سختی های شغل خود بگویید ؟

داربست یکی از سخت ترین شغلهای دنیا است با توجه به اینکه کار در ارتفاع در فضای باز انجام می شود مشکلات خاص خودش را دارد مثل گرمای تابستان و داغ شدن لوله ها ، سرمای زمستان و امکان لیز خوردن از داربست ، علاوه بر آن داشتن قدرت بدنی و نترسیدن از ارتفاع از مهمترین توانایی های این شغل به حساب می آید.

چشم انداز شما از آینده شغلی تان چیست ؟

از نظر من اگر به داربست علاقه داشته باشید می تواند برای شما شغل خوبی باشد و چشم انداز خوبی را که توقع آن را دارید به آن برسید و ضمناً در آینده می توانید کارآفرین باشید و برای افراد زیادی شغل ایجاد کنید.

به نظر شما ایمنی در کار چقدر اهمیت دارد ؟

نکته مهم در داربست بندی ایمنی است اگر کار را با ایمنی انجام بدهید هیچ خطری شما را تهدید نمیکند ولی اگر بدون در نظر گرفتن ایمنی بخواهید کار کنید خطرات زیادی پیش روی خود دارید و به نظر من باید ایمن کار کرد نه سریع !

کارکنان داربست بند میتوانند خودشان را بیمه کنند تا از مزایای بازنشستگی استفاده و در برابر خطرات احتمالی داربست پشتوانه داشته باشند.

 

نظر خود را در مورد داربستان عنوان کنید

در پایان از پرسنل محترم داربستان که این فضا رو ایجاد کردند و به ما داربستی ها که جزئی از کارگران صنعت ساختمان و صنعت ساخت و ساز هستیم این فرصت را  فراهم کردند که دیده شویم سپاسگذارم .

علی رفیعی استادکار برتر داربست

رفیعی

شنبه, 20 اردیبهشت 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7545
تهران
داربست فلزی شکوری
1351
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
874
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2208
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی