ضعف های صنعت داربست چیست ؟
ضعف های صنعت داربست چیست ؟

ضعف های صنعت داربست چیست ؟

هر شغل یا صنعتی مشکلات خاص خود را دارد و صنعت داربست در این بین از مشکلات زیادی در ایران رنج می برد.با شناسایی این مشکلات می توان در آینده مشکلات این حوزه را برطرف کرد.

آموزش

یکی از ضعف های اصلی حوزه داربست نبود آموزش است . بیشتر حوادثی که در کشور اتفاق می افتد به دلیل عدم آگاهی کارگران از داربست بندی حرفه ای و ایمنی آن است . اکثر کارگران سردرگم در پیدا کردن مراکز آموزشی در این حوزه هستند و برای ارتقاء خود همیشه نگرانند . داربستان از همان ابتدا سعی کرد تا با برگزاری دوره های آموزشی گامی موثر در این حوزه بردارد ولی متاسفانه به دلیل عدم آگاهی کارگران از آموزش ها و نحوه برخورد آنها معمولا این دوره ها ناکام می ماند و دیگر تکرار نمی شود.

به نظر می رسد برای اینکه بتوان تحولی در این حوزه ایجاد کرد باید ابتدا فرهنگ سازی صورت بگیرد به این معنی که کارگر از مزایای آموزش اطلاع یابند مثلا کارگر با بهره گیری از آموزش های لازم کیفیت کار خود را بالا میبرد و همین امر موجب می شود که خطرات کم شود و فرد از لحاظ شغلی ارتقاء یابد.

نبود صنفی مشخص

یکی دیگر از مشکلات حوزه داربست نبود صنفی مشخص است که بتواند قانون گذاری کند تا شرکت ها از این قوانین تبعیت کنند.

بیمه و سختی کار

یکی از دغدغه های کارگران این حوزه بیمه است و روال مشخصی ندارد و از آنجایی که در کشورهای دیگر اینگونه شغل ها جز مشاغل سخت به حساب می آید اما در ایران کارگران و استادکاران داربست بعد از پنجاه سال نیز هنوز مشغول به کار هستند!

با تشکر از توجه شما

دوشنبه, 10 دی 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7516
تهران
داربست فلزی شکوری
1338
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
857
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی