نکات کلیدی برای جلوگیری از سرقت لوله داربست فلزی
نکات کلیدی برای جلوگیری از سرقت لوله داربست فلزی

در سالهای اخیر به دلیل افزایش تورم قیمت آهن آلات نیز روز به روز بالا می رود به همین جهت سرقت و کلاهبرداری نیز افزایش پیدا می کند . همانطور که می دانید سرمایه اصلی یک پیمانکار داربست لوله های داربست و بعد از آن استادکار داربست و شاگرد نقش کلیدی را بازی می کنند بنابراین یک پیمانکار داربست باید برای حفظ سرمایه های خود هوشیار باشد. شاید کمترین میزان سرمایه یک پیمانکار 500 شاخه لوله باشد و این رقم کمی نیست و بین 300 تا 500 میلیون قیمت دارد.

 مثلاٌ در یکی از سرقت های اخیر که فیلم آن هم در فضای مجازی منتشر شد فروشنده لوله های داربست خود را در سایت دیوار آگهی می کند و مشتری پس از تماس به برای دیدن لوله ها به محل مراجعه می کند و از خرید خود منصرف می شود ! چند ساعت بعد با فرد دیگری با یک نیسان به محل مراجعه کرده و تمامی لوله های داربست را در نیسان بار می زند.

این تنها یک نمونه از هزاران سرقتی است که در این حوزه اتفاق می افتد .

نکات جلوگیری از سرقت لوله داربست

در صورت فروش لوله داربست در فضای مجازی جهت بازدید قسمت کمی از لوله ها را برای نمونه به مشتری نشان دهید و از نشان دادن انبار اصلی لوله های خود خودداری کنید.

انبار مناسبی جهت نگهداری لوله ها انتخاب کنید و با دوربین مداربسته از آن محافظت کنید و آن را به سیستم برق اضطراری مجهز کنید.گاهی اوقات سارقین به قصد اجاره و نصب داربست شما را به آدرس مورد نظر خود می کشانند و لوله ها را سرقت می کنند پس باید قبل از هر اقدامی هوشیار باشید و به آدرس مشتری و جزئیات آن توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

چهارشنبه, 25 مرداد 1402
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7545
تهران
داربست فلزی شکوری
1352
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
738
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
875
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5781
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2208
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی