درباره داربست های جدید بیشتر بدانید
درباره داربست های جدید بیشتر بدانید

داربست های جدید در کشورهای اروپایی ، آمریکا ، چین و ... چیز جدیدی نیست و سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد اما در کشور ایران هنوز از داربست فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و به ندرت شما می توانید داربست های جدید را در پروژه ها ببینید.

علت های عدم استفاده از داربست های جدید چیست ؟

شاید بتوان گفت اصلی ترین علت عدم استفاده از داربست های جدید تعویض داربست فلزی با یکی از انواع داربست نوین است که پیمانکاران داربست اغلب آن را هزینه بر می دانند. از طرفی داربست بندان آمدن این نوع داربست ها را موجب بیکاری خود می دانند که به نظر این دیدگاه غلط است چون قطعاً داربست بند در مونتاژ این داربست ها نقش اصلی را بازی می کند و از طرفی باید طرح درست از اجرای داربست را نقشه کشی کرد تا از تمامی جهات اجرا مورد بررسی قرار بگیرد البته پیمانکاران داربست با تجربه ای که طی سالیان از اجراهای داربست بدست می آورند در برخی از پروژه های تکراری دیگر نیاز به این کار نیست.

انواع داربست های جدید

داربست های جدید که بیشترین استفاده را دارند : 1- داربست های رینگ لاک 2- داربست های کاپلاک 3- داربست های فریم

داربست های رینگ لاک (Ringlock)

داربست های رینگ لاک از دهه 1980 مورد استفاده قرار گرفت و برای اولین بار توسط شرکت آلمانی Layher معرفی گردید یکپارچگی و ایمنی بالا از ویژه گی های اصلی این نوع داربست ها به شمار می رود .

تقریباً هر نوع اجرایی با داربست های رینگ لاک قابل طراحی می باشد از پروژه های صنعتی ، کارخانه ها و البته بخش ساختمانی .

در ایران این نوع داربست ها تولید یا وارد می شود که برخی از این شرکتها شامل : اصفهان فام ، زودبست و گیبر سازه پارس.

داربست های کاپلاک

داربست های کاپلاک پیشینه قوی دارند تقریباً 100 سال پیش شرکتی که از داربست های فلزی موجود در ایران استفاده میکرد تصمیم گرفت یک داربست با ساختار اصولی و ایمن ایجاد کند نهایتاً بعد از سعی و خطاهای فراوان موفق می شوند که داربستی به نام کاپلاک اختراع کنند بعد از چنذ سال بسیاری از کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاپلاک در دو نوع مختلف تولید می شود یکی به عنوان جک و دیگری به عنوان داربست کاربرد دارد دارای سه قسمت اصلی به نام فنجانی بالا و فنجانی پایین و لجر می باشد.

داربست های فریم

به این نوع داربست ها که به شکل پنجره می باشند داربست فریم گفته می شود شاید مخترع این نوع داربست ها را ژاپن نامید . از دهه 70 میلادی چین از ژاپن این داربست ها را وارد کرد و حالا بزرگترین تولید کننده فریم است .

معرفی شرکت گیبر سازه پارس

دلیل معرفی این شرکت بخاطر اینکه توانسته است محصولی تولید کند که با هزینه کم بتوانید از داربست های جدید بهره بگیرید.گیبر سازه پارس که خودشان تجربه سالها پیمانکاری داربست در مشهد را دارند با عنوان داربست فلزی وطن دوست طی سالیان با تجارب کسب شده توانسته اند محصولی تولید کنند که هزینه کمتر ولی کیفیت مطلبوب را برای مصرف کننده فراهم می کند تا بتواند محصول همه گیری شود .

فرق محصول این شرکت با سایرین این است که می تواند لوله داربستی شما را به داربست رینگ لاک تبدیل کند بدین ترتیب دیگر نگران هزینه های بالای تعویض نیستید.

برای ارتباط با این شرکت می توانید از طریق تماس با ما درخواست خود را ارسال کنید.

داربست رینگ لاک گیبر سازه پارس

ﺳﻪشنبه, 24 مرداد 1402
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7545
تهران
داربست فلزی شکوری
1352
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
738
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
875
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5780
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2208
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی