کفشور خطی پلاستیکی چیست؟
کفشور خطی پلاستیکی چیست؟

کفشورهای خطی برای جمع آوری آبهای سطحی حاصل از شستشو یا بارندگی در محوطه های مختلف ساختمانی کاربرد دارند. کفشورهای تمام استیل معمولاً برای سرویس بهداشتی به کار می روند. کفشورهای با بدنۀ پلاستیکی نیز برای محوطه های مختلف مثل پارکینگ، حیاط، تراس، بام، موتورخانه و فضاهای تاسیساتی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. برای آشنایی با هر یکی از این محصولات روی لینک های زیر کلیک کنید:

کفشورهای سرامیک خور خطی و مربع استیل ساخت ایران

گاتر نسبت به کفشورهای خطی استیل چه مزیتی دارد؟

اگر طول کانال هدایت آب مورد نظر از 2 متری بیشتر باشد، نیاز به یک گاتر با قابلیت نصب در طول دلخواه داریم. گاترهای پیش ساخته پلاستیکی معمولاً به صورت نری مادگی در طول بیش از 2 متر قابلیت اجرا دارند. این گاترها را می توان در محل پروژه برش داد به اندازۀ مورد نظر درآورد. ابتدا و انتهای گاترها با قطعۀ ته بند مسدود می شود. خروجی گاترها نیز با استفاده از گردبر و یک قطعۀ واسطه تعبیه و به لوله فاضلاب متصل می گردد.

گاتر نسبت به کفشورهای خطی استیل چه مزیتی دارد؟

گاتر پیش ساخته

گاتر پیش ساخته یا کفشور خطی پلاستیکی چه مزایایی دارد؟ اجرای سریعتر، مقاومت وزنی بالاتر، عمر مفید بیشتر، زیبایی، انتقال سریع تر آب، کاهش حجم پوکه ریزی یا خاکبرداری، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و قیمت بهینه تر نسبت به سیستم های سنتی ایجاد کانال آبرو، از جمله مزیت های سیستم گاتر پیش ساخته یا  همان کانال پیش ساخته آب می باشد. با انتخاب صحیح و کارشناسی شده ی گاتر پیش ساخته برای پروژه ساختمانی مد نظر شما، می توان اطمینان داشت تا پایان طول عمر آن ساختمان، گاتر پلاستیکی بدون کوچکترین مشکلی پابرجا بماند. گاتر پیش ساخته همچنین با توجه به تنوع گریتینگهای فلزی و پلاستیکی موجود، می تواند متناسب با معماری پروژه در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه شود. در انتخاب نوع گریتینگ و کفشور خطی پلاستیک حتماً مقاومت متریال مورد استفاده در برابر مواد شیمیایی و کلاس مقاومت وزنی گاتر، می بایست در نظر گرفته شود.

گاتر پیش ساخته

ﺳﻪشنبه, 22 شهریور 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1349
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2206
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی