رژیم غذایی ذهن و روانشناسی زرد
رژیم غذایی ذهن و روانشناسی زرد

رژیم ذهنی یکی از راه‌های محافظت و تقویت ذهن بوده و روانشناسی زرد پاسخگوی سریع مشکلات مهم است. روانشناسی دانشی است که بر‌اساس آن به بررسی رفتار، حالات و فرایند‌های ذهنی افراد پرداخته می‌شود. منظور روانشناسی از رفتار، تمام حرکات قابل مشاهده و غیر قابل مشاهده و منظور از فرایند‌های ذهنی، احساسات، ادراک، هوش و... است. این تعریف توجه روانشناسان را به بررسی رفتار‌های قابل مشاهده و رفتار‌های غیر قابل مشاهده و فرایند‌های روانی جلب می‌کند که از مهم‌ترین عوامل روانشناسی هستند. فاخته، روانشناسی را از نظر ساختار به دو دسته تقسیم می‌کند؛ یک دسته روانشناسی واقعی و دسته دوم روانشناسی تقلبی است. عواملی وجود دارند که می‌توانند بر رفتار و فرایند‌های روانی ما تأثیر‌گذار باشند. این عوامل و سبک زندگی افراد نقش پر‌رنگی در سلامت ذهنی آن‌ها ایفا می‌کنند که هم می‌توانند برای ذهن مفید و هم مضر باشند.

رژیم غذایی ذهن و روانشناسی زرد

جلوگیری از زوال عقلی با رژیم غذایی ذهن

با گذشت زمان و بالا‌رفتن سن افراد، امکان به‌وجود آمدن مشکلات ذهنی و زوال عقلی وجود دارد. اما با رعایت رژیم ذهنی مناسب می‌توان این مشکلات را به تأخیر انداخت. معنی رژیم غذایی ذهنی، رژیم غذایی است که شامل سبزیجات، غلات و میوه‌ها می‌شود. از این رژیم می‌توان به‌عنوان بزرگ‌ترین مخالف غذا‌های چرب و روغنی یاد کرد. جالب است که این رژیم با تناسب اندام کاری ندارد و فقط بر روی سلامت ذهن تمرکز کرده است. یکی از رسانه‌های فعال در این زمینه به‌نام رسانه فاخته، مواد غذایی مناسب و مفید برای رژیم غذایی ذهن را به‌صورت کامل معرفی کرده است. این مورد تحت‌تأثیر سبک زندگی قرار دارد و با تغییر سبک زندگی می‌توان ذهنی سالم را پرورش داد.

روانشناسی زرد و کاربرد آن چیست؟

این شیوه از روانشناسی به‌گونه‌ای عمل می‌کند که برای مشکلات مهم به‌دنبال راهکار‌های سریع و راحت می‌گردد که به هیچ‌عنوان مورد قبول روانشناسی واقعی قرار نمی‌گیرد. رسانه علمی فاخته با ارائه راهکار‌های درست و اصولی برای رفع مشکلات مهم فعالیت می‌کند؛ در‌مقابل، روش زرد با عناوین خاص و مجذوب‌کننده به‌دنبال جذب افراد نا‌آگاه است که هیچ‌کدام از مطالب آن‌ها علمی نبوده و براساس آموزش‌و‌پرورش مورد قبول جامعه نیستند. هدف روانشناسی زرد، دیده شدن و کسب درآمد است که انواع مختلف آن، از‌جمله پادکست‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و بلاگ‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شوند. فاخته با بیان موضوعات مختلف به‌صورت کامل و با استفاده از منابع معتبر، از موضوعات روانشناسی زرد خودداری می‌کند.

رسانه علمی فاخته


رسانه علمی فاخته ا

ین رسانه علمی با پرداختن به مسائل مختلف سلامت روان، جامعه، آموزش‌و‌پرورش، فرهنگ و رسانه، طیف گسترده‌ای از اطلاعات را در‌بر می‌گیرد. رسانه علمی فاخته با بهره‌مندی از منابع معتبر و مطمئن اطلاعات مفیدی را در‌رابطه با موضوعات مرتبط در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این رسانه کار خود را در راستای اهداف مشخصی شروع کرد که از این اهداف می‌توان به ایجاد فضایی مناسب‌تر برای فهم افراد دنیا اشاره کرد. کاربردی‌ترین مقالات توسط این رسانه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا با مطالعه آن‌ها اطلاعات افراد افزایش یابد. در ادامه مطالعه مقالات، افزایش اطلاعات و افراد آگاه، بی‌شک دنیا به جای بهتری تبدیل خواهد شد. از دیگر اهداف این مجموعه، معرفی ابعاد متفاوت و گوناگون زندگی است که موجب ایجاد تعاملات روزانه بهتر می‌شود. علوم انسانی راهی است که رسانه فاخته از طریق شاخه‌هایی از آن برای دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کند. با مراجعه به صفحه این مجله می‌توانید به طیف گسترده‌ای از اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

ﺳﻪشنبه, 01 شهریور 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
859
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی