پارکت لمینت رولکس، انتخابی مناسب برای دوستداران محیط زیست
پارکت لمینت رولکس، انتخابی مناسب برای دوستداران محیط زیست

همانطور که میدانید پارکت لمینت ها یکی از انواع کفپوش ها هستند که قابلیت های ویژه ای دارند و باعث میشود اکثر افرادی که به دنبال ایجاد تغییر و تحول در دکوراسیون منزلشان هستند به انتخاب این نوع کفپوش فکرکنند .

اما امروزه انتخاب یک پارکت لمینت خوب و متناسب با سلیقه و بودجه ما ، به خودی خود کاری دشوار شده است که دلیل آن هم وجود طیف گسترده ای از این نوع پارکت ها با ویژگی های مختص به خود میباشد . در انواع پارکت لمینت میتوان به استارلند ، رولکس ، رادز، یشیل و... اشاره کرد .

در این مطلب قصد داریم به طور اختصاصی یکی از محصولات پارکت رولکس و ویژگی دوستدار محیط زیست بودن آن را بررسی کنیم .

خرید پارکت

پارکت رولکس چیست ؟ و چرا باید آنرا اننتخاب کنیم؟

پارکت رولکس یکی از انواع پارکت های ساخت کشور ایران تحت لیسانس آلمان تولید می گردد . این پارکت توانسته تمامی استاندارد های جهانی مانند استاندارد E1 را رعایت کند . پارکت Rolex علاوه بر زیبایی و جلوه ی مدرن از دارای کیفیت مطلوب هستند.

این محصول دارای لایه اورلی می باشد و مقاومت سایشی آن AC4 در کنار دانسیته 960 میباشد و موجب افزایش کیفیت و در عین حال کاهش هزینه های تمام شده تولید و عرضه این نوع پارکت لمینت شده است.

اصولا تایل های این نوع پارکت در ضخامت 8 میلیمتر در طول 1200 میلیمتر و عرض 200 میلیمتر میباشد که کاربرد های مسکونی ، اداری و تجاری دارد .

یکی از مهم ترین ویژگی های این پارکت این است که این لمینت دارای 10 کد رنگ مات خاص و زیبا می باشد که پاسخ گوی سلیقه های مختلف می باشد و همین مورد باعث شده تا خرید پارکت مدل رولکس به انتخابی مناسب برای همه سلیقه ها تبدیل شود.

پارکت لمینت رولکس

ویژگی های متمایز کننده پارکت Rolex

ویژگی های زیر از بهترین ویژگی های پارکت رولکس کد 6058 میباشد که در این قسمت به آن اشاره میشود

  • مقاوم در برابر آب
  • ضد لک
  • عایق صدا
  • عایق گرما و سرما
  • نصب آسان
  • دوستدار محیط زیست

 

مشخصات ظاهری پارکت رولکس

اولین نکته که نظر شما را جلب میکند شباهت ظاهری این نوع پارکت با پارکت چوب طبیعی میباشد. که این موضوع سبب شده در برخی مواد تشخیص افراد را دچار اشتباه کند.

از نظر رنگ و جلوه بصری این پارکت در تم های سرد، گرم و ملایم تولید میشود و در تایل های مستطیلی شکل عرضه شده میشود  این تایل های مستطیلی شکل پارکت لمینت رولکس کد 6058 با ضخامت هشت میلی متری و ظرافت ظاهری بسیار در خلق یک طراحی داخلی بسیار شیک و خلاقانه تاثیر فراوانی دارند.

چرا پارکت های رولکس را دوستدار محیط زیست مینامیم؟

انتخاب پارکتی که سازگار با محیط زیست باشد، برای بسیاری از افراد با اهمیت است .بنابراین یکی از مسائلی که در خصوص صنایع مربوط به تولید و عرضه پارکت طرح چوب مطرح شده است، خاصیت تجدید پذیری و بازگشت آن ها به طبیعت و محیط زیست است.

پارکت رولکس

پارکت لمینت رولکس کد 6058 هرچند ساخته شده از چوب طبیعی نیست اما با این حال در رابطه با مسائل زیست محیطی، شرایط بسیار بهتری نسبت به انواع دیگر کفپوش ها غیر از پارکت چوب طبیعی دارد. بنابراین میتوان آن را سازگار با محیط زیست دانست چرا که اصلی ترین لایه سازنده پارکت لمینت رولکس همان لایه چوبی و میانی است.

 

مزایای پارکت لمینت رولکس کد 6058

مزایای بیشمار پارکت لمینت را میتوان به صورت زیر شرح داد :

  • دارای کلیک های پارافین خورده ولینگه چامسون ترکیه
  • دارای روکش و مغزی ترک
  • مقاوم در برابر تغییر رنگ مقابل نور غیر مستقیم خورشید و اشعه UV
  • دارای ۱۰ رنگ و طرح متفاوت و چشم نواز
  • لمینت rolex مناسب برای فضاهای مسکونی

کاربرد پارکت لمینت رولکس (rolex)

از این نوع پارکت میتوان در فضا های مختلفی استاده کرد نظیر : مسکونی ، اداری و تجاری . اما پیشنهاد شده از این نوع پارکت ها بیشتر در فضا داخلی منزل به دلیل جذابیت بخشیدن به عناصر دیگر خانه است. هرچند که استفاده از آن در سایر فضا ها بلامانع است .

 

خرید پارکت لمینت رولکس

برای خرید انواع کفپوش ها از جمله پارکت ها و پارکت لمینت ها میتوانید، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام نمایید. اما توجه داشته باشید که به دلیل پرطرفدار بودن این محصولات جنس تقلبی در بازار به شدت رواج یافته است. پس حتما در هنگام خرید دقت لازم برا به عمل آورید و از فروشگاه های معتبر خرید خود را نهایی کنید.

چهارشنبه, 04 خرداد 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
725
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
863
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی