اطلاعات کامل درباره خدمات داربست در آلمان
اطلاعات کامل درباره خدمات داربست در آلمان

در آلمان اغلب از داربست های پیش ساخته استفاده می شود و مطمئنا از داربست فلزی نیز در برخی پروژ های خاص استفاده می کنند.

قیمت خدمات داربست در آلمان

قیمت داربست در آلمان برای مونتاژ و برچیدن آن متفاوت است . مثلاً برای مونتاژ عرض 70 برای هر متر مربع یک یورو و 40 سنت هزینه خواهد داشت و برای دمونتاژ یا برچیدن آن باید برای هر متر مربع یک یورو 5 سنت هزینه بپردازید. تقریباً همه پروژ ه ها متر مربع محاسبه می شود. برای نصب توری هم چیزی بین بیست تا سی سنت در هر متر مربع هزینه دارد.

قیمت موارد دیگر شامل نرده و غیره نیز جدا محاسبه می شود. مثلاً برای اجرای تونل حفاظت از عابر پیاده باید چیزی بین 4 تا 6 یورو در هر متر مربع بپردازید. هرچقدر داربست پیچیده تر باشد هزینه بیشتری نیز خواهد داشت خصوصاً در پروژه های بزرگ مثل پل ها یا برج ها.

دستمزد داربست بند در آلمان در حالت معمول ساعتی سیزده یورو و 75 سنت است و در صورت پیچیده گی پروژه افزایش پیدا می کند.

کلیه این قیمت ها سالانه تغییر می کند و معمولاً افزایشی است.

یکی از شرکت های معتبر و عالی در زمینه خدمات داربست شرکت داربست جدول می باشد به زبان آلمانی (Tisch Gerüstbau) این شرکت در برلین واقع شده است و بیشتر ساختمانها و برج های بلند مرتبه یا کلیساها با این شرکت همکاری می کنند. 

قدرتمند ترین شرکت های سازنده و خدمات داربست جهان 

Layher

نام Layher همیشه مظهر نوآوری، کیفیت و قابلیت اطمینان بوده است. آنچه در آلمان در سال 1945 با روحیه پیشگامی بنیانگذار شرکت، ویلهلم لایهر آغاز شد، به یک حضور واقعی جهانی تبدیل شده است که در بیش از 80 کشور جهان فعالیت می کند. Layher با بیش از 1900 کارمند، اکنون دفاتری در بیش از 140 مکان در سراسر جهان دارد.

Layher طراح، سازنده و توزیع کننده راه حل های داربست و دسترسی موقت در جهان است. برند Layher مورد اعتماد صنایع، ساخت و ساز، انرژی و صنایع تولیدی است تا طیف وسیعی از کاربردهای مسکونی، تجاری، زیرساختی، صنعتی و رویدادها را ارائه دهد.
 
در سال 1945، ویلهلم لایهر شرکتی را راه‌اندازی کرد که ادوات و نردبان‌های کشاورزی را از چوب ساخته بود - در آن زمان ماده اولیه شماره یک بود. در طول جهش اقتصادی پس از جنگ، تاجر چوب به زودی نیاز به داربست های ساختمانی را تشخیص داد و در سال 1948 در تولید داربست های نردبانی تخصص یافت.
ارتباط نزدیک با مشتریان داربست
او با تمرکز بر حفظ ارتباط نزدیک با مشتریان خود، اولین شعبه های Layher را در سال 1951 ایجاد کرد و شبکه فروش ایجاد کرد که از آن زمان به 30 مرکز خدمات در سراسر آلمان افزایش یافته است.
 
همچنین از همان ابتدا در شرکت جدید کار می کردند، دختر بالغ او، روث لنگر، و دو پسرش، ابرهارد و اولریش لایهر، که پس از مرگ موسس شرکت در سال 1962، با موفقیت به تجارت ادامه دادند.
 
داربست تاریخ Layher تکامل یافته است
تحت مدیریت آنها، Layher به یک رهبر جهانی در ساخت داربست سیستم، همراه با سیستم های حفاظتی و رویداد، برج های نورد و نردبان تبدیل شد. با SpeedyScaf در سال 1965 و Allround Scaffolding در سال 1974، سیستم‌هایی در این دوره وارد بازار شدند که هنوز هم امروزه بر آن حاکم هستند و به طور مداوم در حال بهبود هستند.
گسترش در سراسر جهان
در سال 1987، شعبه Eberhard Layher از خانواده سهام خود را به خانواده های Ruth Langer و Ulrich Layher فروخت. پس از گام‌های اولیه به سوی بین‌المللی‌سازی در دهه 1970، Layher اکنون بیش از 1900 کارمند دارد که در 140 مرکز خدمات در سراسر جهان کار می‌کنند و به ارائه مشاوره و مواد به صورت محلی می‌پردازند.
 
همه افراد در Layher برای داربست زندگی می کنند - از جمله مالک-خانواده ها، Langer و Layher که با تمرکز بر آینده فکر و عمل می کنند.  100٪ این شرکت هنوز متعلق به خانواده است و توسعه آن توسط شرکای مدیر کارولین لنگر و گئورگ لایهر هدایت می شود.

PERI

PERI در سال 1969 تاسیس شد و اولین سالن تولید در محل شرکت 6000 متر مربع در Weissenhorn آلمان ساخته شد.آرتور شوورر به همراه همسرش کریستل شرکت PERI را تأسیس کردند. هدف این شرکت منطقی سازی ساختمان با بتن است. کار ساخت و ساز آسان تر، سریع تر و ایمن تر می شود.

 

چهارشنبه, 28 اردیبهشت 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1350
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2206
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی