طراحی و ساخت کابینت با سنجاق ترندهای 2021
طراحی و ساخت کابینت با سنجاق ترندهای 2021

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین محیط‌ها هنگام بازسازی خانه به شمار می‌رود زیرا افراد بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذرانند. ممکن است شما هم بخواهید آشپزخانه‌ تان علاوه بر کاربردی بودن، جذاب و زیبا نیز باشد. در این صورت با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا جدیدترین مدل‌های آشپزخانه آشنا شوید.

واضحاً با گذشت زمان، بسیاری از مدل‌ها و دکوراسیون‌های منزل از مد می‌افتند و این امری بسیاری طبیعی است. در این مواقع باید چه کار کرد؟ آیا بایستی کل آشپزخانه را بازسازی کنید؟ خوشبختانه پاسخ به این سوال منفی است زیرا انواعی از مدل‌ها وجود دارند که دیرتر از سایرین، قدیمی و اصطلاحاً دمده می‌شوند. در ادامه با تعدادی از طراحی‌های ترند شده برای آشپزخانه در سال 2021 آشنا خواهید شد که قطعاً برای سالیان سال کماکان روی بورس خواهند ماند!

 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در تهران باشید می‌توانید درخواست طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

  1. استفاده از لوازم آشپزخانۀ استیل ضدلک:

استفاده از لوازم آشپزخانۀ استیل ضدلک

دلایل متعددی برای استفاده از لوازم آشپزخانۀ استیل وجود دارد مثلاً تمیز کردن وسایل استیل به نسبت سایر وسایل راحت‌تر است. از دیگر دلایل انتخاب وسایل استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این لوازم ضد زنگ هستند.
  • در طرح‌های مختلف به بازار ارائه می‌شوند. مثلاً می‌توانید انواعی را بخرید که اثر انگشت روی آن‌ها باقی نمی‌ماند.
  • همانطور که اشاره شد، تمیز کردن آن‌ها راحت است پس همیشه آشپزخانه‌ای تمیز و بدون لکه خواهید داشت.


 

  1. کابینت‌هایی با درهای شیشه‌ای:

کابینت‌هایی با درهای شیشه‌ای

ممکن است استفاده از کابینت با درهای شیشه‌ای انتخاب اول شما نباشد اما در ادامه نظر شما را عوض خواهیم کرد! کابینت با درهای شیشه‌ای، علاوه بر نشان دادن محتویات درون خود مانند ظروف؛ به آشپزخانه عمق می‌بخشند و با انعکاس نور لامپ در محیط، آشپزخانه را بزرگ‌تر و دلباز‌تر نشان می‌دهند. 

درب‌های شیشه‌ای مختلف با طراحی‌های متنوعی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون کلی آشپزخانه، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

اگر می‌خواهید که به محیط عمیق ببخشید ولیکن علاقه‌ای به درب‌های شیشه‌ای ندارید، کابینت‌های بدون در بهترین جایگزین خواهد بود. اگر بخواهید می‌توانید با خارج کردن درب کابینت‌های کنونی خود، به این هدف دست پیدا کنید. کابینت‌های بدون در برای آشپزخانه‌های کوچک یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند زیرا علاوه بر دلباز نشان دادن محیط، فضایی اضافی برای قرار دادن وسایل نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

  1. ساخت کابینت‌ با رنگ تیره:

اگر می‌خواهید که آشپزخانه‌ای جذاب داشته باشید، رنگ تیرۀ کابینت می‌تواند شما را به هدفتان برساند! کابینت‌های چوبی با رنگ تیره یکی از بهترین و زیباترین انتخاب‌ها به شمار می‌آید و تضاد رنگ آن با دیوار پشت سینک می‌تواند فضایی گرم و صمیمی به شما هدیه کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از رنگ تیره در کابینت‌ها این است که لکه‌ها را نشان نمی‌دهند و نیازی به تمیز کردن هرروزۀ آن‌ها نیست.

  1. استفاده از کاشی مترویی در بین کابینت های آشپزخانه:

استفاده از کاشی مترویی در بین کابینت های آشپزخانه

کاشی‌های مترویی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود هستند و رنگ و لعابی جدید به آشپزخانه شما می‌بخشند. مثلاً استفاده از کاشی مترویی در جزیرۀ آشپزخانه می‌تواند ظاهری مدرن در آشپزخانه ایجاد کند. 

گزینه‌های مختلفی برای استفاده از این نوع کاشی‌ها در اختیار شما قرار دارد. مثلاً می‌توانید از رنگی استفاده کنید که هماهنگ با یک آیتم در سالن ناهارخوری باشد. با ایجاد هماهنگی بین رنگ‌های مختلف در محیط‌های گوناگون، جذابیت خانۀ خود را دوچندان کنید.

  1. استفاده از آیتم‌های طبیعی در آشپزخانه:

چوب، سنگ و مرمر از سری انتخاب‌های افراد برای استفاده در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شوند که برای دهه‌ها رواج داشته‌اند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این آیتم‌ها تنها در آشپزخانه‌های کلاسیک استفاده می‌شود درحالیکه این طرز فکر کاملاً اشتباه است. شما می‌توانید با استفاده از وسایلی از این جنس و ترکیب کردن آن‌ها با وسایل مدرن، گرما و صمیمیت به محیط آشپزخانه ببخشید.

اگر خواهان استفاده از آیتم‌های طبیعی در دکوراسیون خانه هستید امّا از طرفی نمی‌خواهید خیلی به خرج بیفتید، از کابینت‌های ترموفیل استفاده کنید. این کابینت‌ها در رنگ‌های مختلف در بازار وجود دارند و انتخابی اقتصادی‌تر محسوب می‌شوند.

نتیجه گیری:

در این مقاله 5 راه برای تغییر دکوراسیون و بخشیدن حال و هوایی تازه به آشپزخانه به شما معرفی کردیم. بسیاری از این روش‌ها چندان هزینه‌بر نیستند و حتی شما می‌توانید با ترکیب چند روش، به طور کلی آشپزخانه‌تان را تغییر دهید.

یکشنبه, 18 مهر 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7539
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
733
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
870
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5773
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی