مناسب ترین انتخاب و خرید آیفون تصویری ایرانی
مناسب ترین انتخاب و خرید آیفون تصویری ایرانی

زندگی شهری و حتی روستایی در خانه های امروزین بدون خرید آیفون تصویری و نصب آن در منزل و ساختمان متصور نیست. از طرفی با رشد تکنولوژی و صنعت و افزایش آپشن ها و امکانات و قابلیت ها انتخاب برند مناسب و مدل دلخواه تا اندازه ای سخت است. ما در این مقاله بر آنیم که شما را برای انتخاب یک آیفون تصویری مناسب منزل تان راهنمایی کنیم.

راهنمای خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری در روزگار حاضر به غیر از باز کردن درب منزل و ساختمان کارهای دیگری انجام می دهد. از جمله آنکه می تواند با اتصال به دوربین مداربسته به عنوان مانیتور دوربین عمل کند یا با دیگر واحدهای ساختمان تماس گرفته و بدون نیاز به تماس با آن ها صحبت کنید یا می توان از طریق آن بدون نیاز به ریموت جک درب پارکنیگ را باز کرد یا آسانسور را فراخوان کرد.

خرید آیفون تصویری ایرانی یا خارجی؟

با توجه به افزایش قیمت های ارز در حال حاضر هزینه محصولات خارجی و وارداتی خیلی بیشتر از محصولات و تولیدات داخلی است. این در حالی است که تنوع و امکانات و کیفیت محصولات داخلی نیز دست کمی از محصولات خارجی ندارد. آیفون تصویری از این قاعده مستثنا نیست. خرید آیفون تصویری ایرانی امروزه به شدت به صرفه تر از آیفون تصویری خارجی است. مخصوصا این که کیفیت آیفون های تصویری ایرانی و تنوع مدل و امکانات در آن ها این روزها تمام سلایق را پوشش می دهد.

از کدام برند اقدام به خرید آیفون تصویری کنم؟

بد نیست که ابتدا بدانید که کدام برند بهترین انتخاب است. از بین برندهای ایرانی و خارجی اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید باید بدانید که یکی از بهترین نام ها در این صنعت تابا الکترونیک است. تابا الکترونیک بیش از چندین دهه است که در ایران اقدام به تولید محصولات الکترونیک کرده و در این راه یکی از خوش نام ترین برندهای ایرانی است.

تصمیم به خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک دست شما را در انتخاب انواع سایزها باز می کند. سایزهای ۳/۵ تا ۱۰ اینچ در بین محصولات آیفون تصویری تابا موجود است. از طرفی  آپشن ها و امکانات ارتباطی مانند اینترکام، اتصال به پنل دوم و دوربین مداربسته و... صفحه نمایش لمسی و... را هم می توان در آن سراغ گرفت.

در ادامه قصد داریم چند مدل مشهور و پرطرفدار تابا را برای خرید آیفون تصویری تابا به شما معرفی کنیم. البته اگر قصد خرید آیفون تصویری تابا دارید بد نیست از فروشگاه اینترنتی فارسیان شاپ https://farsianshop.com/ خرید کنید که نماینده فروش تابا الکترونیک در مشهد و شرق کشور است و به همه کشور ارسال آیفون تصویری و جک درب پارکینگ دارد. با ما همراه باشید:

خرید آیفون تصویری تابا TVD-1040 

آیفون تصویری تابا ۱۰۴۰ کپی شده از روی مدل مشهور کوماکس 4PNC است که بسیار پرطرفدار و پرفروش بود. البته تابا ۱۰۴۰ قابلیت های ارتباطی ندارد. سایز مانیتور تابا ۱۰۴۰ ۴/۳ اینچی است اما مدل ۱۰۴۰ تابا با حافظه است و امکان اضافه کردن کارت حافظه SD را هم دارد. بنابراین برای ذخیره کردن عکس و فیلم محدودیتی ندارد.

خرید آیفون تصویری تابا  TVD-5-70

آیفون تصویری تابا ۵-۷۰ از نظر آپشن ها و ویژگی ها مانند تابا مدل ۵-۴۳ است با این تفاوت که سایز نمایشگر آن ۷ اینچ است و بنابراین آیفونی با سایز متوسط به حساب می آید. خرید آیفون تصویری تابا ۵-۷۰ انتخاب کسانی است که به دنبال آیفون تصویری ساده و ارزان می باشند و امکانات زیاد و زائد آن برایشان مهم نیست.

خرید آیفون تصویری تابا  TVD-1090 

آیفون تصویری تابا ۱۰۹۰ نمایشگری ۴ اینچی دارد بنابراین کوچک به حساب می آید. صفحه نمایشگر آن LCD است گرچه لمسی نیست. پس از خرید آیفون تصویری تابا ۱۰۹۰ و نصبش می توان از فضای جلوی پنل عکس و فیلم گرفت. برای گرفتن عکس وجود حافظه داخلی الزامی است. از طرفی دربازکن ۱۰۹۰ تابا امکان ارتباط با دو پنل یا یک پنل و یک دوربین مداربسته را دارد. دو رنگ سفید و نقره ای از تابا ۱۰۹۰ تولید و به بازار راه می یابد.

خرید آیفون تصویری تابا  TVD-1035

آیفون تصویری تابا ۱۰۳۵ نمایشگر ۴/۳ اینچی دارد. با حافظه است و می تواند از طریق پنل دم درب فیلم و عکس تهیه کند. البته با وجود آنکه به نسبت کوچک است امکانات زیادی دارد. یکی از قابلیت های ارتباطی آیفون تصویری تابا ۱۰۳۵ این است که می تواند به دو پنل یا یک دوربین مداربسته و یک پنل متصل شود. این کمک می کند که فضای بیشتری را بتوان از طریق آن و با آن کنترل کنید.

خرید آیفون تصویری تابا

شنبه, 27 شهریور 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1349
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2206
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی