هیتر تابشی گرماتاب
هیتر تابشی گرماتاب

تامین گرمایش سالنهای بزرگ و فضاهای باز به جهت ارتفاع زیاد سقف سالنها و همچنین تامین گرمایش به صورت منطقه ای، همواره با صعوبت و  دشواری همراه میباشد.

موثرترین راهکار به منظور تامین گرمایش اینگونه فضاها، استفاده از هیتر تابشی گرماتاب میباشد. هیتر گرماتاب مانند خورشید، حرارت را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اجسام منتقل نموده و آسایش دمایی را در زمستان ایجاد مینماید. در این روش از تامین گرمایش، میتوان بر حسب نیاز، به دو صورت موضعی و یا کل مساحت سالن اقدام نمود.

هیتر

بخاری تابشی گرماتاب در فضای باز و رستوران ها

جهت تامین گرمایش فضای باز رستوران، تراس، آلاچیق،  روف گاردن، پیاده رو و فضای باز بهینه ترین و موثرترین روش، استفاده از بخاری تابشی گرماتاب میباشد. در فضاهای باز معمولا  بخاری تابشی گرماتاب در ارتفاع پایین تری نسبت به فضاهای بسته نصب شده که این امر میتواند تامین گرمایش سطوح را به شرایط آسایش دمایی نزدیک نماید. با نصب بخاری تابشی گرماتاب در فضای باز، پس از مدت زمان کوتاهی، چتر حرارتی  مطلوب ایجاد شده  و شرایط آسایش دمایی برای افراد را ایجاد میگردد. بخاری تابشی گرماتاب به صورت لوله ای و یا سرامیکی بوده و به جهت نصب در ارتفاع به هیچ عنوان فضای فیزیکی اشغال نمی نماید.

 

هیتر تابشی سرامیکی گرماتاب

هیتر سرامیکی گرماتاب برای فضاهای کوچک و با ارتفاع پایین مناسب می باشد. ابعاد، وزن و ظرفیت هیتر تابشی سرامیکی گرماتاب از سایر انواع سامانه های تابشی گازسوز کمتر بوده و نصب آنها به سادگی انجام می گیرد. برخلاف سایر انواع سامانه های گرمایش تابشی که به علت ابعاد بزرگتر بایستی قطعات آنها در محل نصب مونتاژ شوند، هیتر های سرامیکی به صورت مونتاژ شده به محل نصب ارسال میگردد. هیتر تابشی سرامیکی گرماتاب به جهت امکان نصب در فضای باز، در برابر وزش بادهای شدید مقاوم میباشد. بدنه فلزی ضد زنگ و طراحی براکت پشت دستگاه به شکلی است که علاوه بر زیبایی، سهولت نصب و امکان تغییر زاویه تابش را به همراه دارد. این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار ، سقف یا پایه متحرک اختصاصی را دارد.

هیتر

هیتر تابشی دکوراتیو گرماتاب

برای فضاهای مدرن میتوان از گرماتابهای دکوراتیو استفاده نمود. نحوه تامینگرمایش در هیتر تابشی دکوراتیو گرماتاب همانند بخاری های تابشی لوله ای گرماتاب بوده و تنها تفاوت آن،  ظاهر تغییر یافته و زیبای آنها میباشد. هیتر گرماتاب دکوراتیو در رنگهای مختلف و بر حسب نیاز مشتری، تولید و عرضه میگردد. هیتر دکوراتیو  گرماتاب در دو مدل با ظرفیت های حرارتی و با طولهای مختلف تولید شده و به جهت وجود لوله های U  شکل آن، توان زیاد تابش را به همراه داشته که این امر میتواند تامین گرمایش فضاهای باز را میسر سازد. بخاری دکوراتیو گرماتاب میتواند به دو صورت آویز از سقف و یا به صورت زاویه دار در محل های مورد نظر نصب گردد. ارتفاع مناسب جهت نصب هیتر گرماتاب دکوراتیو در فضاهای باز حدود سه متر میباشد.

 

اهمیت کیفیت در بخاری تابشی گاز سوز گرماتاب

کیفیت قطعات مصرفی در بخاری تابشی گاز سوز گرماتاب، از اهمیت ویژه برخوردار بوده و این امر میتواند امنیت و اطمینان خاطر را به همراه داشته باشد. تمامی قطعات هیتر تابشی گرماتاب با استفاده از قطعات اصلی و بسیار با کیفیت و منطبق بر استاندارد ملی ایران و اروپا تولید می‌گردد. کلیه هیترهای تابشی  گرماتاب شامل ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال کلیه لوله ها میباشد.

 

سیستم مه پاش خانگی و رستوران

در تابستان به منظور کاهش دما در فضای باز و همچنین  ایجاد رطوبت از دستگاه مه پاش استفاده میشود. ایجاد مه در سیستم مه پاش با استفاده از یک پمپ فشار و خروج آن از نازلهای بسیار ریز صورت میژذیرد. به طوری که پمپ پرفشار، آب را فشرده نموده و آب از داخل لوله یا شیلنگ وارد نازل مه پاش می‌شود . آب تحت فشار از نازل های حدود 15 تا 30 میکرون به شکل مه (ذرات بسیار ریز آب) خارج شده و به سرعت دمای محیط را تعدیل مینماید. هر چه میزان ذرات آب تولید شده توسط دستگاه مه پاش کوچکتر باشد، تبخیر سریع تر و عملکرد سیستم مه پاش بهتر می شود.

 

اجزاء اصلی سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش شامل  پمپ دستگاه مه پاش، الکترو موتور، فیلتر سختی گیر، شیر تنظیم فشار، شیلنگ فشار قوی پلی آمید، نازل دستگاه مه پاش ، پایه نازل دستگاه مه پاش ، تابلو کنترل ، مخزن آب بوده که میتواند تمامی اجزاء پکیج دستگاه مه پاش، بر حسب میزان رطوبت مورد نیاز و مطلوب تغییر یابد.

با توجه به ضرورت کنترل عملکرد مه پاش، ضروری است به صورت سالیانه و قبل از شروع فصل گرما نسبت به سرویس و تعمیرات مه پاش اقدام نمود. این مجموعه با بهره مندی از کارشتاسان با تجربه ، همه ساله نسبت به ارایه خدمات مرتبط به تعمیرات مه پاش اقدام مینماید.

هیتر

جهت دیدن نمونه کارهای هیتر تابشی گرماتاب و مه پاش خانگی  نصب شده و همچنین دریافت کاتالوگ و اطلاعات تکمیلی، میتوانید از وب سایت ما به آدرس  garmataaban.com  دیدن  فرمایید.

ﺳﻪشنبه, 09 شهریور 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
734
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5777
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی