لزوم برخورد جدی با شرکتهای خدماتی داربست غیر مجاز
لزوم برخورد جدی با شرکتهای خدماتی داربست غیر مجاز

خدمات داربست در ایران از سالهای گذشته با توجه ساخت و ساز های گسترده رونق خوبی گرفت به طوری که خیلی از کارگران به این شغل روی آوردند ولی عدم نظارت در این حوزه سبب شد تا شرکتهای بدون مجوز و قارچ گونه در این صنعت پدیدار شوند که در ابتدا تعداد آنها کم بود و رفته رفته به تعداد آنها افزوده شد تا مشکلات صنعت داربست دو چندان شود.

وجود این شرکت ها سبب شده است تا مشکلاتی بسیاری را برای شرکتهایی که به صورت قانونی فعالیت می کنند به وجود آورد که برخی از این مشکلات را در ادامه شرح می دهیم :

قیمت گذاری

از اصلی ترین مشکلات قیمت خدمات داربست می باشد که هر شهری برای خود اتحادیه ای دارد اما نه داربست بلکه در زیر حوزه های اتحادیه دیگر مثل آهن فروشان و این بدان معناست که این صنعت اتحادیه مستقلی ندارد!

وجود شرکت های قارچ گونه غیرمجاز سبب شده است که قیمت خدمات داربست واقعی نباشد .به این صورت که هر شرکت داربستی برای زمین زدن رقبای خود قیمت پایین تری میدهد تا کار را تصاحب کند بدون در نظر گرفتن قیمت اتحادیه و حتی خیلی کم تر از آن.

توسعه و ارتقاء صنعت داربست

شرکت های غیر مجاز شرایط را برای شرکتهای قانونی سخت تر کرده اند و این امر سبب شده است تا آنها طی این سالها پیشرفتی نکنند در صورتی که این نوع داربست ها در کشورهای دیگر منسوخ شده است  ولی کماکان این شرکتها با مقاومت زیاد از این داربست ها استفاده می کنند . حوادث ناگواری که طی سالهای اخیر به وقوع پیوسته است نشان دهنده اهمیت این موضوع است .

اگر سایه این شرکتهای غیر مجاز از روی شرکت های قانونی برداشته شود این شرکتها می توانند با درآمد بیشتر کیفیت و تجهیزات خود را بروز رسانی کنند.

ﺳﻪشنبه, 16 مهر 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7533
تهران
داربست فلزی شکوری
1344
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
727
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
867
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5768
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2202
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی