گفتگوی صمیمی با آقای بهروز شایسته استادکار برتر داربست در سال 97
گفتگوی صمیمی با آقای بهروز شایسته استادکار برتر داربست در سال 97

گفتگوی صمیمی با آقای بهروز شایسته استادکار برتر داربست در سال 97

امروز در خدمت یکی از استادکارهای با سابقه استان تهران بودیم که امسال توانستند در بین استادکارهای برتر داربست قرار بگیرند و گفتگوی صمیمی با آقای بهروز شایسته داشتیم.

کمی در مورد سابقه کار و اینکه از چه زمانی فعالیت خود را شروع کرده اید برای ما بگویید ؟

خب در سال ۶۰ توسط پدر بنده حاج حسین شایسته در تهران بزرگ شرکت داربست شایسته تاسیس شد و بنا به یکسری مشکلات شرکت به شهر ورامین انتقال گردید و به عنوان اولین داربستی در این شهر مشغول به کار نمودیم و با خرید مکانی جهت دفتر کاری در میدان امام حسین ورامین مرکز شهر  کلید کار زده شد و در سال ۷۲ اولین جواز کسب داربست صادر گردید برای پدر اینجانب و بعد از اتمام سربازی و تحصیلات کار را کامل سرپرستی نمودم و بعنوان اولین فرد جوان در اتحادیه با رای صنعتگران جزء هیئت رئیسه اتحادیه قرار گرفتم وبعد ۱۲ سال در اتحادیه صنعتگران فلزی ورامین درحال حاضر بعنوان نائب رئیس اتحادیه وازطرف اتاق اصناف بعنوان هیئت رئیسه کمیسیون مالی اتاق قرار گرفتم و خدارو شکر میکنم که این شغل سخت ما چند کارگر و حسابدار درحال رزق و روزی حلال هستند و چند خانواده را سرپرستی  می نماییم ولی با مشکلات اقتصادی و هیچگونه حمایتی مشغول بکار می باشیم. بازهم از شما مدیر محترم داربستان که توانستید اسم داربست را ساده و خوب اطلاع رسانی نمایید در ایران عزیزمان تا زبانزد ملت قرارگیرد تقدیر و تشکر فراوان می نمایم.

چه سختی هایی در شغل داربست وجود دارد ؟

سختی های کار داربست این هست که هیچ بیمه ای کامل آن را پوشش نمی دهد وچون کار داربست خطرناک و پرمسئولیت می باشد همیشه کارگر و کارفرمای این صنف مورد ضرر و زیان می گیرد و همچنین ما از وزارت صنعت و معدن خواستاریم تا وام و بودجه عالی در اختیار صنعتگران قرار گیرد تا بتوانیم تجهیزات و لوازم کار خود را کامل نماییم. بنده خود در اتحادیه هستم و همیشه درخواست وام می نماییم ولی این وامهایی که بانکها با سود زیاد دراختیار میگذارند بدرد ما نمی خورد. امیدواریم حمایت جدی قرار بگیریم و بتوانیم به پیشرفت کار خود بیافزاییم.

چشم انداز شغلی شما در آینده چیست ؟

انشاالله به لطف خدا بفکر هستیم درآینده بتوانیم افراد بیشتری اشتغالزایی نماییم و کار دیگر اینکه البته نمی خواستم اینجا بازگو کنم ولی اشکالی ندارد شرکت ما در حال بازگشایی ریخته گری بست و لوازم داربست در شهرک صنعتی می باشد و انشاالله بعداز آماده سازی آن هم خدمتتان معرفی می نماییم.

در پایان نظرتان را در مورد داربستان بفرمایید؟

بازهم همان طور که قبلا هم گفتم کار بزرگ و زیبایی را شما انجام دادید که امیدواریم به کمک شما بتوانیم دردمان را به مسئولین بالا رتبه برسانیم.

سپاس فراوان را داریم از شما و دست اندرکاران مجموعه  داربستان

تندیس استادکار برتر داربست

پنجشنبه, 26 اردیبهشت 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1348
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
736
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی