رشد چشمگیر داربستان و ارائه خدمات داربست به کشور عراق
رشد چشمگیر داربستان و ارائه خدمات داربست به کشور عراق

Scaffolding Of Iraq

داربستان اولین وبسایت تخصصی داربست در ایران می باشد. در ابتدا به صورت وبسایت پا به دنیای وب گذاشتیم و پس از تلاش شبانه روزی اولین نسخه اپلیکیشن خود را منتشر کردیم . هدف اصلی ما این است که بتوانیم مرجع مناسبی برای داربست ایران باشیم و مشتاقیم علاوه بر ارائه خدمات در این حوزه بتوانیم مطالب مفیدی را از تکنولوژی های جدید این حوزه در اختیار علاقه مندان بگذاریم حضور گسترده داربستان در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام سبب شده تا استقبال خوبی از آن بشود. در حاضر داربستان به بیش از 5 استان خدمات داربستی ارائه می دهد و به زودی به سراسر کشور خدمات ارائه خواهد داد. از طرفی دیگر داربستان پا به فراتر از مرز ها گذاشته و در عراق نیز خدمات ارائه می دهد . به دلیل اینکه عراق با کمبود نیرو مواجه است اغلب نیروهای متخصص خود را از ایران درخواست می کند و رشد چشم گیر داربستان در فضای اینترنت سبب شده است تا داربستان بتواند مرجع خوبی برای کشورهای همسایه باشد تا از این طریق بتوانند نیرو و پروژه های خود را انجام دهند.

استارتاپ داربستان با یک ایده نو پا به عرصه رقابت با دیگر کسب و کارهای اینترنتی گذاشته است البته رکود در سال های اخیر در این حوزه واقعا سرعت رشد ما را بسیار کند کرده است اما امید همواره در ما زنده است تا این راه را تا انتها ادامه دهیم .

یکشنبه, 17 تیر 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 1

شهریار اسدالهی
شهریار اسدالهی
دوشنبه, 06 بهمن 1399

با سلام من استاد داربست بند هستم نیاز کار در عراق هر کدوم از شهر هاشم هم باشه ایرادی ندارد ممنونم راهنمایی کنید لطفا ۰۹۱۴۵۹۴۹۸۶۳

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7516
تهران
داربست فلزی شکوری
1337
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
856
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی