گزارش از فعالیت در شغل فروش و نصب داربست فلزی اشتباه در این شغل بازگشت ندارد
گزارش از فعالیت در شغل فروش و نصب داربست فلزی اشتباه در این شغل بازگشت ندارد

با رعایت این نکات در کل سال درآمد کسب کنید.

برای اینکه بتوانید در طول سال درآمد مقاوم و بالا کسب کنید باید چند نکته مهم و اساسی را باره پروا پیمان دهید. زمانی که کار و جنبش خویش را در این کار کلید زدید، باید به‌صورت گسترده تبلیغات‌تان را آغاز کنید. حال سوال اینجاست که این تبلیغات در کجا باید چهره گیرد تا بیشترین کارایی را داشته باشد. پیش درآمد تبلیغات خویش را باید در مکان‌هایی که ساختمان‌سازی دارند آغاز کنید و بیشتر حواستان را به این قضیه معطوف سازید. به این دلیل که با شناسایی ساختمان‌های در حال ساخت می‌توانید داربست‌های نمای رویی را در اختیار بگیرید. با اجرای این کار، محدوده کار و جنبش و تبلیغات خویش را گسترش دهید. بعد از آن می‌توانید با سازندگان آپارتمان ارتباط برپا کنید الی در سررسید احتیاج با شما تماس بگیرند. ولی یادتان باشد این شما هستید که باید پیگیر کار او باشید. احتمالاً سازنده شماره شما را گم کند و ارتباطی با شما نداشته باشد. در آن صورت اگر سراغی از او نگیرید با فرد دیگری کارش را پیوستگی خواهد داد. در نتیجه نباید بگذارید که مشتریان از دست بروند.


نکات ایمنی را جدی بگیرید
نکته دیگری که باید به آن توجه اخص داشته باشید تعبيه داربست به میزان کافی است. وانگهی انبار برای حفاظت و وسیله‌ای برای حمل‌و‌نقل از ملزومات پیشه شما است. بیشتر افرادی که برای مجموعه شما تکاپو می‌کنند نصاب‌هایی هستند که برای نصب داربست به بالای این میله‌های فلزی می‌روند. حتما از نصاب‌های حرفه‌ای برای نصب داربست استفاده کنید تا کمترین احتمال خطر و همچنین کمترین آسیب را تماشا کنید. در ضمن کوشش کنید این افراد را راضی نگه دارید و تا جایی که امکان دارد آنها را از امکانات رفاهی و اجتماعی محروم نکنید. به‌عنوان مثال نصاب‌ها را بیمه کنید لغایت خیال‌شان از کل لحاظ راحت باشد. وانگهی به‌صورت قانون الزام کنید تا همه کارگران از وسایل ایمنی بهره‌گیری کنند و هیچ عذری را در این زمینه نپذیرید. یکتا از فعالان این کار درباره وضعیت و سختی کارش به «فرصت امروز» می‌گوید: «شغل ما زیاد مشکل و حساس است. به این انگیزه که کوچک‌ترین اشتباه ما قابل جبران نیست و ممکن است خسارات جانی و مالی زیادی به دنبال داشته باشد. از این جهت باید شش‌دانگ حواسمان به پیشه باشد.»
افراد دیگری که در مجموعه شما تکاپو دارند یک حسابدار و یک مدیر درونی است. اغلب افرادی که در این پیشه مشغول به کار هستند این موضوع را یا نادیده می‌گیرند یا خیلی به آن توجه نمی‌کنند و با نگاهی موقت آن را کنار می‌زنند. ولی انگاشت کنید که یک فرد در اثناء سفارش باید با سرپرست انسجام یا مدیر درونی تماس بگیرد؛ در این چهره پرستیژ کاری شما زیاد بالا می‌رود و نظر مشتری به کسب‌و‌کار شما جلب می‌شود. به عبارت دیگر رتبه‌بندی این پیشه مایه می‌شود الی اطمینان در ذهن سفارش‌دهنده برپایی شود. کوشش کنید برای پذیرفتن و ثبت همگی سفارش‌‌ها مدیر درونی گردآور وارد عمل شود و شما تنها عملکرد کارکنان خود را زیر عقیده داشته باشید.

افزایش مشتری در ماه محرم و رمضان
 در این کار در بعضی از مواقع سال سرتان زیاد شلوغ می‌شود؛ ماه محرم و ماه رمضان. ماه رازدار به علت برپایی هیات ها و تکایای عزاداری استفاده از داربست‌های فلزی بیشتر می شود. بیش از 98 درصد هیات‌ها از داربست برای نمای خارج هیات بهره‌گیری و آن را با پارچه سیاه یا شمایل امام حسین(ع) یا حضرت عباس(ع) تزیین می‌کنند، به همین انگیزه باید به طور خاصی این داربست‌ها نصب شود تا پارچه‌ای که قرار است روی آن پیمان بگیرد رو کرد داشته باشد. در این باره به سخنان فردی که سفارش کار می‌دهد پروا زیادی داشته باشید. در ماه رمضان نیز باید بدانید که داربست برقرار شده قرار است برای یک مراسم یا افطاری مورد کاربرد قرار گیرد، برآیند اینکه باید طوری نصب شود که این امکان وجود داشته باشد. در این روزها سعی کنید کمی از هوده خویش صرف نظر کنید یا در بعضی از موارد فایده خود را نادیده بگیرید. قیمت پایین خدمات شما باعث می‌شود بیشترین بهره بازار را به خویش گزین کردن دهید و در زمان‌های بعدی نیز از شما کمک بگیرند.

دوشنبه, 14 تیر 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
861
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی