جواد سدیدی فعال حوزه بهداشت,ایمنی و محیط زیست داربست بندی یعنی ساختن و خطر کردن
جواد سدیدی فعال حوزه بهداشت,ایمنی و محیط زیست داربست بندی یعنی ساختن و خطر کردن

من جواد هستم سدیدی،متولد هفتم فروردین ۶۸،از سال نود و دو کار تخصصی HSE خودم رو شروع کردم و تا الان در خدمت جامعه سلامت ایمنی و محیط زیست افتخار همکاری داشتم.درحال حاضر علاوه بر کارهای قبلی حدود چند ماهی با هدف ایجاد ارتباط موثر با جامعه ایمنی مشغول تولید محتوا در خصوص حوادث و اموزش های تخصصی در اینستا گرام هستم.
مصاحبه با جواد سدیدی فعال حوزه بهداشت,ایمنی و محیط زیست
 
از چه سالی فعالیت خودتان را شروع کردید ؟
من از سال نود و دو به بعد تقریبا در تمام پروڗه ها با دوستان زحمت کش داربست بند همکاری داشتم.اگر بخوام شغل داربست بندی رو در دو کلمه  بیان کنم میتونم بگم،داربست بندی یعنی- ساختن وخطر کردن
دوفعل ارزشمند که شاید کمتر شغلی ماهیتش بتونه این دوفعل رو صرف کنه.
 
نظر شما راجب شغل داربست بندی چیست ؟
 مباحث ایمنی در داربست بندی مبحثی مهم و تاثیر گذار جهت حفاظت از جان این نیروهی ارزشمند بوده که اکثر انها نیروهای جوان هستند.
 
چه راهکارهایی می تواند ایمنی را در این شغل بالا ببرد ؟
به نظر من بهترین روش برای ایمن سازی محل کار استفاده از تکنولوژی های جدید،نظارت بر نحوه اجرای کارو افرادی که وارد کار می شوند و همچنین اموزش می تونه خیلی تاثیر گڋار باشه.
 من در طول عمر کاریم،داربست را یکی از مظلوم ترین قشر کاری دیدم.چون انها در حوادث بی صدا میمیرند و این موضوع برای من خیلی دردناک است.
 
نظر شما درباره داربستان چیست ؟
یادم میاد اولین لایو تخصصی رو در فضای مجازی در پیج داربستان انجام دادم . حدود شش ماهی هست که کارهای این سایت و پیجشون رو دنبال میکنم و این خیلی قشنگه که این پیج و سایت محلی برای اطلاع رسانی و مطالبه گری صنعت داربست کشور هستش
و برای عوامل آن آرزوی موفقیت روز افزون میکنم.
 
مصاحبه با جواد سدیدی فعال حوزه بهداشت,ایمنی و محیط زیست

ﺳﻪشنبه, 14 بهمن 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان