با داربستان استادکار خود را بیابید
با داربستان استادکار خود را بیابید

با داربستان استادکار خود را بیابید

استاد کار کیست ؟

استادکار به کسی گفته می شود که در حوزه کاری خود متخصص است و علاوه بر اینکه می تواند در حوزه خود مشاور دهد می تواند افرادی را در جهت آموزش سرپرستی کند . استادکاران در حوزه های مختلف وجود دارند که مهمترین آنها در صنعت ساختمان می باشد که به دلیل تنوع بالای کاری آن افراد زیادی در حوزه های مختلف استادکار هستند از لوله کشی ساختمان گرفته تا استادکار داربست و ...

همیشه دسترسی به استادکاران در حوزه های مختلف یک چالش بوده است و اطمینان به اینکه آیا واقعا این استادکاران در حوزه خود متخصص هستند سوال برانگیز بوده است خصوصاً استادکارانی که مستقیماً با مشتری در ارتباط هستند . همه ما شاید تجربه کرده باشیم وقتی لوازم الکترونیکی خانه خراب می شود به دنبال استادکار خوب هستیم بعضی وقت ها قیمت برایمان اهمیت ندارد و فقط به کیفیت کار اهمیت میدهیم متاسفانه خیلی از این مشتریان با توجه به کاری که برای آنها انجام شده ناراضی هستند و یا مبلغ خیلی بالایی بابت دستمزد خود دریافت کرده اند.

امروزه اینترنت جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده است خیلی از ما وقتی وسیله ای در خانه خراب می شود بدون توجه به نمایندگی هایی که وجود دارد به اینترنت اطمینان می کنیم و در حال حاضر نیز اپلیکیشن هایی نیز در این خصوص وجود دارند که توانسته خیال خیلی از مشتریان را راحت کند.

استادکار داربست خود را بیابید

وقتی وارد کارهای تخصصی تر می شویم به همان میزان پیدا کردن افراد متخصص سخت تر می شود اغلب شرکت ها برای پیدا کردن نیروی متخصص زمان زیادی را از دست می دهند و این نکته تاثیر زیادی بر زمانبندی پروژه های آنها دارد لذا باید در سریع ترین زمان به فرد مناسب خود برسند از طرفی دیگر کارگران با تجربه و استادکار برای پیدا کردن کار مناسب باید انرژی و زمان زیادی را هدر دهند که در بیشتر موارد با شکست روبرو می شوند.

داربستان با فراهم سازی بانکی از اطلاعات استادکاران داربست در سراسر کشور در صدد این است که مشکلات این حوزه را برطرف سازد هدف ما جمع آوری نیروهای متعهد و متخصص است فرق ما با دیگر فعالان در این حوزه این است که ما از ابتدا خود را متخصص در این حوزه معرفی می کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتی در سریع ترین زمان استادکار مورد نظر خود را پیدا کنند البته ما در ابتدا با استادکاران داربست کار خود را شروع کرده ایم و در آینده سایر استادکاران حوزه صنعت ساختمان را در دسترس خواهیم گذاشت.

چهارشنبه, 08 فروردین 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7516
تهران
داربست فلزی شکوری
1337
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
856
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی