نحوه مونتاژ داربست های کاپلاک یا فنجانی
نحوه مونتاژ داربست های کاپلاک یا فنجانی

 


سیستم داربست فنجانی CUP LOCK

• از این سیستم می توان به عنوان داربست برای کار و یا زیر قالب بندی در هر نوع پروژه های پایین تر از سطح زمین و یا بلند مرتبه استفاده کرد.
• این سیستم دارای مزیت کاهش نیروی انسانی لازم، مونتاژ و انبار کردن آسان می باشد.
• اعضای فلزی این سیستم در حوضچه گالوانیزه گرم غوطه ور شده اند و از ظرفیت باربری بسیار بالایی معادل6150 کیلوگرم بر سطح مقطع میله برخوردار بوده و بر اساساستانداردهای BS طراحی شده اند.
راز موفقیت سیستم CUP LOCK در روش اتصال گره ای آن نهفته است با استفاده از ویژگی قفل شدن فنجان اتصال بالایی بدون نیاز به پیچ و مهره و زبانه، می توان چهار (4) عضو افقی را در یک لحظه با عضو عمودی به راحتی متصل کرد و گره اتصال بسیار صلبی بدست آورد.
نصب و برچیدن این سیستم داربست بسیار ساده و آسان می باشد و همچنین عدم استفاده از قطعات اتصالی کوچک خطر گم شدن این قطعات را از بین می برد.
صلبیت، ایمنی و مدولار بودن از مهمترین ویژگیهای این داربستها می باشد و در صورت نیاز در قالب بندی، دالهای بتنی به عنوان قالب میزی نیز قابل استفاده است.
به عنوان داربست تا ارتفاع 130 متر قابل نصب و استفاده می باشد. قطعات تشکیل دهنده این داربست از لوله های گالوانیزه قطر 3/48Φ میلیمتر و بست بتنی اتصال فنجانی، که به فواصل 500 میلیمتری از هم قرار می گیرند، می باشند

شنبه, 19 اسفند 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7539
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
733
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
871
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5776
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی