هیکو پیشرو در تولید چهارپایه های صنعتی و داربستی
هیکو پیشرو در تولید چهارپایه های صنعتی و داربستی

در سالهای اخیر چهارپایه های داربستی به لحاظ کیفیت و دسترسی راحت به ارتفاع بسیار پر طرفدار شده است به طوری که نقش مهمی در ساخت و ساز و تعمیرات داخل ساختمان ها ایجاد می کند.

هیکو با بهره گیری از نمونه های خارجی چهارپایه های داربست سعی دارد تا چهارپایه های سبک ، ایمن و با مونتاژ راحت را در اختیار مشتریان قرار دهد . هیکو با توجه به اینکه اندازه های مختلفی دارد در مشاغلی مثل نقاشان ، کچ کاران ، برق کاران ، کناف کاران ، پتینه کاران و البته پیمانکاران مختلف در زمینه صنعت ساختمان و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد .

چرا چهارپایه های داربستی هیکو ؟

با توجه به بازار رقابتی که در این نوع چهارپایه  ها وجود داردبرخی ویژه گی ها چهارپایه های هیکو را نسبت به سایرین متمایز می کند در ادامه برخی از این ویژه گی ها را شرح می دهیم :

قیمت مناسب

یکی از فاکتور های اساسی که مشتریان به دنبال آن هستند قیمت مناسب می باشد که هیکو در این زمینه سعی کرده است هم به لحاظ ایمنی و هم به لحاظ قیمتی برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. نمونه های آلومینیومی و خارجی این چهارپایه ها از قیمت بسیار بالایی برخوردار است . برای دسترسی به قیمت چهارپایه داربستی هیکو روی لینک کلیک کنید .

ایمنی در ارتفاعات بیشتر

هیکو سعی کرده است در ارتفاعات بالاتر چهارپایه سطح ایمنی را بالاتر ببرد به طوری که با بیشتر کردن عرض چهارپایه تعادل آن برقرار می شود ولی این باز کافی نیست و هیکو برای به حداقل رساندن خطرات چهارپایه ها قابلیت های جدیدی را در دستور طراحی خود پیش گرفته است.

امکان سفارشی کردن محصول

خیلی از مشتریان به دنبال طول و ارتفاع اخصاصی خود هستند به همین منظور هیکو سعی کرده است تا بسته به نیاز مشتریان محصول سفارسی به آنها ارائه دهد .

ارسال رایگان

هیکو همواره تلاش کرده است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند به همین دلیل با خیال راحت می توانید چهارپایه داربستی هیکو را خرید یا اجاره کنید.

ثبت سفارش آنلاین چهارپایه های داربستی هیکو بدون نیاز به تماس تلفنی

با هیکو آسوده و ایمن کار کن .

دوشنبه, 08 مرداد 1403
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست فلزی شکوری
1583
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی وطن دوست
6199
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2478
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی