نصب داربست برای نمای ساختمان چقدر هزینه بر است ؟
نصب داربست برای نمای ساختمان چقدر هزینه بر است ؟

هزینه داربست برای نمای ساختمان

اجاره و نصب داربست برای نمای ساختمان در تهران برای مثال ابعاد 5 در 10 که متراژ آن 50 متر می باشد به مدت یک ماه چیزی حدود 6 میلیون هزینه دارد. اجاره داربست برای نمای ساختمان در تهران برای مثال ابعاد 10 در 20 در 10 که متراژ آن 2000 متر می شود به مدت یک ماه چیزی حدود 52 میلیون تومان هزینه دارد .

به گزارش داربستان ؛  همیشه از مواردی که در اجرای نمای ساختمان ضروری می باشد داربست فلزی است اجرای نمای ساختمان به طور معمول به صورت متر مکعب محاسبه می شود مگر در مواردی که برآمدگی وجود ندارد بنابراین از مترمربع استفاده می شود که بسیار محدود است . قطعاً اگر با پیمانکاران مختلف داربست تماس بگیرید قیمت های مختلفی را دریافت خواهید کرد شاید در برخی مواقع در مثال بالا اختلاف قیمت 10 میلیونی داشته باشید اما در واقعیت چه قیمتی می تواند درست باشد ؟!  برای پاسخ به این سوال باید به نحوه اجرا و قانونی بودن پیمانکار داربست پی ببرید چرا که هیچ قیمت ارزانی بی دلیل نیست .

قبل اینکه می خواهید داربست ارزان قیمت را انتخاب کنید حتماً باید به اجرا و قانونی بودن پیمانکار شک کنید چون دیگر مسئولیتی در قبال داربست وجود ندارد و اگر هر حادثه برای کارگر یا داربست اجرا شده بی افتد ممکن است شما را نیز درگیر مسائل حقوقی کند و در داربست این نکته خیلی ضروری است که شما پیمانکار داربست مناسب انتخاب کنید تا از بروز مشکلات عنوان شده جلوگیری کنید البته که قیمت داربست هم نباید خارج از مصوبه داربست باید که می توانید از طریق سایت داربستان قیمت مصوب داربست در شهرهای مختلف را ببینید و یا آنلاین محاسبه کنید .

شنبه, 14 مرداد 1402
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7545
تهران
داربست فلزی شکوری
1352
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
738
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
875
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5780
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2208
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی