بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین
بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین

پمپ باد یا کمپرسورهای فندکی، ابزاری برای باد کردن تایر خودرو هستند که به وسیله فندک ماشین یا سر باتری ها تغذیه شده و می توانید از آن ها استفاده کنید. این کمپرسورها به کمک موتور الکتریکی خود، باعث فشرده سازی هوای داخل سیلندرها شده و برای برطرف کردن مشکلاتی مثل پنچری یا خالی شدن باد تایر کاربرد دارند. این پمپ ها با ظرفیت مختلف تولید شده و بودجه لازم برای خرید انواع آن ها، از جمله قیمت پمپ باد 50 لیتری، 60 لیتری و ...، بر اساس نوع و مدل دستگاه تعیین خواهد شد. شما برای خرید این کمپرسورهای پرکاربرد باید بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین را بشناسید.

بنابراین با خرید پمپ باد فندکی، دیگر نگرانی بابت پنچری خودرو نخواهید داشت. همچنین، قیمت پمپ باد کوچک نسبت به مدل های بزرگ کمتر است و با صرف هزینه کم برای خرید این کمپرسورها، هر کجا تایر خودروتان کم باد شد، بدون نیاز به تنظیم باد یا آپاراتی مشکل به وجود آمده را برطرف خواهید کرد.

معرفی بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین

در ادامه لیستی از بهترین پمپ بادهای فندکی موجود در بازار را معرفی کرده و در موردشان توضیحات جامعی ارائه می دهیم:

پمپ باد 50 لیتری سیلندری برند RMP

این محصول با قدرت موتور 3 اسب بخار توسط برند RPM تولید شده و یکی از بهترین پمپ بادهای فندکی مخصوص ماشین است. حجم مخزن این پمپ باد 50 لیتر بوده و با 2 خروجی هوا به خوبی می تواند نیاز شما را برای رفع پنچری یا خالی شدن باد لاستیک ماشین برطرف کند.

سرعت چرخ پمپ باد 50 لیتری سیلندری برند RMP برابر با 2800 دور در دقیقه است و با قدرت 8 بار در تولید فشار باد، می تواند مشکل به وجود آمده برای تایر خودرو را رفع کند.

این محصول یک دسته برای جا به جایی راحت تر نیز دارد که می توانید از طریق آن دستگاه را به هر جا که خواستید حمل کنید. وزن این پمپ باد هم 29 کیلوگرم بوده و برای همین در حین جا به جایی آن مشکلی نخواهید داشت.

پمپ باد فندکی بوهو مدل BOX1

پمپ باد فندکی بوهو مدل BOX1

پمپ باد فندکی بوهو مدل BOX1 دارای 2 سیلندر داخلی است و به همراه یک جعبه ابزار با لوازم جانبی مختلفی مثل انبر دم باریک، پیچ گوشتی و ... عرضه می شود. این محصول قابلیت تغذیه از طریق سر باطری ها یا جایگاه مخصوص فندک خودرو را دارد و برای همین مشکلی از بابت شارژ آن نخواهید داشت.

این محصول می تواند تا 60 لیتر بر دقیقه تولید هوا داشته و با فشار 150 PSI خیلی زود تایر و لاستیک ماشین شما را باد کند. در این پمپ باد فندکی یک شیلنگ بلند هم در نظر گرفته شده تا استفاده از آن راحت تر باشد. این دستگاه یک سیستم حفاظت در برابر نوسان هم دارد تا از بروز مشکلات مختلف جلوگیری شود.

پمپ باد فندکی گالان مدل 6220

از این پمپ باد فندکی حتی می توانید برای انواع خودروهای سواری شاسی بلند یا آفرود هم که لاستیک ها و تایرهای بزرگی دارند، به راحتی استفاده کنید. این محصول ساخت کشور تایوان بوده و با قدرت بی نظیر خود در فشرده سازی هوا و باد کردن تایر خودروها، گزینه اول بسیاری از مشتریان است.

پمپ باد فندکی گالان مدل 6220 قابلیت تولید هوا با فشار 10 بار را داشته و با برق مستقیم 12 – 14 ولت کار می کند. این محصول بدنه و سیستم جمع و جوری دارد و  یک دسته نیز به منظور جا به جایی راحت تر روی آن تعبیه شده است.

در پمپ باد فندکی گالان مدل 6220 یک قطع کن اتوماتیک نیز قرار دارد تا وقتی که لاستیک به اندازه کافی باد شد، عملکرد دستگاه متوقف شود.

عمر این محصول طولانی است و با سیم ییچی مسی و جنس بدنه قوی اش تا مدت ها می تواند بدون هیچ مشکلی استفاده شود.

پمپ باد فندکی و برقی اکتیو مدل AC-1511D

پمپ باد فندکی و برقی اکتیو مدل AC-1511D عنوان بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین را از آن خود کرده است، چون با فشار هوای 200 PSI کار می کند و در بین دستگاه های قدرتمند، جزو بهترین دستگاه ها شناخته می شود.

امکان نگهداری و حمل این دستگاه به وسیله دسته تعبیه شده روی آن راحت شده است. کافیست از این دسته بگیرید و دستگاه را به هر جا که خواستید، منتقل کنید.

شما می توانید برای تغذیه این دستگاه از برق 12 ولت DC یا برق 240 ولت شهری AC استفاده کنید. این محصول در واقع یک کابل برق شهری 1.8 متری و یک کابل برق 12 ولتی 3 متری فندکی دارد.

پمپ باد فندکی تیگران مدل TG-TI02

شما می توانید این دستگاه را به وسیله جایگاه فندک خودرو یا سر باتری ها روشن کرده و از آن استفاده کنید. این محصول با حجم 60 لیتر و حداکثر قدرت 150 PSI می تواند تمام نیاز شما را به یک پمپ باد فندکی برطرف کند.

طراحی پمپ باد فندکی تیگران مدل TG-TI02 نیز بسیار مناسب بوده و برای همین در حین استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. مثلا روی این دستگاه یک دسته به منظور جا به جایی تعبیه شده است تا بتوانید بدون هیچ مشکلی آن را حمل کنید. همچنین در آن پایه های ثابت هم نصب شده تا محصول در حین استفاده لرزش نداشته باشد.

ویژگی مثبت این پمپ باد فندکی وجود یک چراغ قوه بزرگ روی بدنه آن است که باعث می شود حتی در فضاهای تاریک و بدون نور هم کاربرد داشته باشد.

پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-4260B

پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-4260B

این محصول 3 کاره است و علاوه بر این که می توانید از آن به عنوان پمپ باد فندکی استفاده کنید، قابلیت استفاده به عنوان بلوور یا دمنده باد و چراغ قوه را هم دارد. این دستگاه با برق 12 ولت کار می کند و  به دلیل طراحی هوشمندانه، بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند که آن را نسبت به سایر پمپ بادهای موجود در بازار تهیه کنند.

اگر از این محصول در حالت بلوور استفاده کنید، حجم خروجی باد آن تا 400 لیتر در دقیقه افزایش پیدا می کند.

با خرید پمپ باد فندکی رونیکس مدل RH-4260B، یک خرطومی 48 سانتی متری، یک شیلنگ و نازل 80 سانتی متری و یک کیف برزنتی به منظور حمل محصول از فروشنده دریافت خواهید کرد.

در پایان، بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین کدام است؟

از بین انواع بهترین مارک پمپ باد فندکی ماشین، شما باید ویژگی ها و کاربرد هر کدام را خوانده و سپس متناسب با نیازتان، یکی از آن ها را بخرید. از کمپرسورهای باکیفیت فندکی می توان به برند RMP، رونیکس و بوهو اشاره نمود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضه پمپ باد فندکی، از کارشناس فروش بخواهید که متناسب با نوع و مدل خودروتان، مناسب ترین مدل را معرفی کند.

پنجشنبه, 17 فروردین 1402
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
725
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
863
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی