راهنمای خرید و فروش شیبا SHIB در سال 2023
راهنمای خرید و فروش شیبا SHIB در سال 2023

اگر فکر می‌کنید بازار سهام سال سختی را پشت سر گذاشته است، ضررهای جبران‌ناپذیری را بررسی کنید که به معامله‌گران بازار ارز دیجیتال وارد شده است. یک سال و چند ماه پیش در چنین روزهایی ارزش کل بیش از ۲۰ هزار رمز ارز بازار به اوج ۳ تریلیون دلاری رسید، اما در زمان نگارش این مقاله، با تجربه ریزشی بیش از ۷۰ درصد به ۷۹۳ میلیارد دلار نزول پیدا کرده است. در این ریزش شیبا نیز افت قیمت بسیاری پیدا کرد و یک صفر به اعشار آن اضافه شد.

شیبا یکی از ارزهای مبتنی بر دوج‌کوین است که در بازار ارز دیجیتال طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بسیاری از سرمایه‌گذارانی که از پامپ اولیه دوج‌کوین باز ماندند، در پامپ شیبا شرکت کردند و سود هنگفتی به دست آوردند، چراکه این پروژه ارزشی مشابه با دوج‌کوین دارد.

درواقع، با نگاهی اجمالی به وب‌سایت توکن می‌توان شیبا را «قاتل دوج‌کوین» نامید. جامعه رو به رشد و سرمایه‌گذاران بزرگی که در پشت پروژه وجود دارند، معامله‌گران بسیاری را در سراسر جهان ترغیب به خرید و فروش این ارز دیجیتال کرده است.

بااین‌حال، اگر با نحوه خرید و فروش شیبا آشنا نیستید، ما به شما کمک می‌کنیم. این مقاله قصد دارد تا تمام مواردی را آموزش دهد که معامله‌گران باید در خرید و فروش شیبا رعایت کنند. همچنین در این مقاله با استراتژی‌های مختلف محافظت از ریسک و سود در حین معامله شیبا نیز آشنا خواهید شد. اگر به‌دنبال کسب سودهای هنگفت از این توکن هیجان‌انگیز هستید تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

خرید و فروش شیبا ( SHIB ) چیست؟

توکن شیبا اینو با نماد ( SHIB ) برای ایجاد یک جامعه غیرمتمرکز به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد. با توجه به وایت‌پیپر توکن، این اولین توکن اکوسیستم از مجموعه سه‌گانه پروتکل در حال ساخت شیبا است.

هنگامی‌که به خرید و فروش شیبا فکر می‌کنید، هدف شما این است که تغییرات قیمتی توکن را حدس بزنید. به بیانی دیگر، هر زمان که فرصت مناسبی برای معامله یافتید، معاملات متعددی را در زمانی کوتاه انجام دهید. این امر موجب نوسانات شدید در ارز شیبا شده است. البته نوسانات شدید یکی از ویژگی‌های بارز بازار ارز دیجیتال است؛ بنابراین اگر بتوانید هنگام خرید و فروش شیبا روند تغییرات قیمتی را به‌درستی پیش‌بینی کنید، سودهای هنگفتی را برداشت می‌کنید.

معامله‌گران پیش‌بینی تغییرات قیمتی شیبا را با اندیکاتورهای تکنیکال و تحلیل عمیق بازار انجام می‌دهند. اندیکاتورهای مختلف و تحلیل‌های متفاوتی با توجه به بیزنس پلن معامله‌گران در بازار وجود دارد. هر معامله‌گر باید با توجه به شناختی که از خود دارد، اندیکاتور و تحلیل درست را انتخاب کند.

البته شما هم می‌توانید یک بیزنس پلن طراحی کنید و یک ارز دیجیتال موفق راه‌اندازی کنید. اشتباهات متداول در طراحی بیزنس مدل را با یک کلیک مشاهده کنید.

خرید و فروش شیبا ( SHIB ) به چه عواملی بستگی دارد؟

مفهوم خرید و فروش شیبا بسیار ساده است، خرید و فروش در نقاط استراتژیک. بااین‌حال، بسیاری از معامله‌گران نمی‌دانند که چگونه این کار را باید انجام داد؛ بنابراین درک عوامل اصلی مؤثر بر برای خرید و فروش شیبا بسیار مهم است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

تغییرات قیمتی شیبا

تغییرات قیمتی شیبا

تغییرات قیمتی شیبا به عواملی مانند عرضه در گردش، ارزش بازار و به‌روزرسانی‌های قابل‌توجه در پروتکل شیبا بستگی دارد. اگر خبر یک به‌روزرسانی جذاب برای شیبا اطلاع‌رسانی شود، قیمت شیبا رشد بسیاری را تجربه خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت شیبا کلیک کنید.

تعیین‌کننده نهایی اما جریان ورود و خروج پول به بازار شیبا است. اگر معامله‌گران بیشتری وارد بازار شوند و پول بیشتری به بازار تزریق شود، توکن شاهد افزایش قیمت خواهد بود. متقابلاً، اگر معامله‌گران از بازار خارج شوند و پول خود را برداشت کنند، قیمت توکن کاهش شدیدی را تجربه خواهد کرد.

جفت ارزهای معاملاتی شیبا ( SHIB )

در هر بازار معاملاتی یک سمت دارایی وجود دارد که شما می‌خرید و در سمت دیگر ارزی است که با آن بهای دارایی را پرداخت می‌کنید. در بازار ارزهای دیجیتال دارایی نیز ارز به شکل دیجیتال است.

توکن شیبا بازارهای متنوعی با جفت ارزهای معاملاتی مختلف فیات و دیجیتال دارد. ارزهای فیات دلار آمریکا، یورو و پوند با شیبا جفت معاملاتی تشکیل داده و هرکدام بازار جداگانه خود را دارند. ارزهای دیجیتال بیتکوین، اتریوم و بایننس‌کوین نیز به همین شکل بازارهای خود با شیبا را ساخته‌اند.

گزینه مناسب برای معامله‌گران مبتدی استفاده از جفت ارزهای معاملاتی با ارزهای فیات است؛ چراکه در اکثر صرافی‌ها پیدا می‌شوند و سطوح نقدینگی بالاتری نیز دارند.

مدت‌زمان خرید و فروش شیبا ( SHIB )

یکی از عواملی که در تصمیم‌گیری‌های شما نسبت به انتخاب استراتژی تأثیر بسیار زیادی دارد، فاصله زمانی بین خرید و فروش شیبا است. استراتژی‌های معاملاتی به دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شوند. اگر مایل به سرمایه‌گذاری و نگه‌داری شیبا تا آینده‌ای بسیار دور هستید، از استراتژی‌های بلندمدت استفاده کنید. اگر صبر کمی دارید و تمایل دارید سود خود را فوراً برداشت کنید، استراتژی‌های کوتاه‌مدت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

انواع روش‌های خرید و فروش شیبا ( SHIB )

در ابتدای کار باید مشخص کنید که در بازار موقعیت خرید یا فروش باز می‌کنید. اگر روند تغییرات قیمتی صعودی باشد، باید موقعیت خرید باز کنید و اگر روند نزولی باشد، موقعیت فروش منطقی است.

موقعیت‌های خرید و فروش در بازار شیبا با اهرم‌های متنوعی روبرو است که معامله‌گران را آزاد می‌گذارد تا ریسک‌های متفاوتی را تجربه کنند.

قیمت ورودی یکی از مقوله‌های مهم در باز کردن موقعیت خرید و فروش است. قیمت ورودی همان قیمتی است که شما در سفارش خود برای توکن‌های شیبا قید می‌کنید. این قیمت ورودی به دو شکل تعیین می‌شود: سفارش بازار و سفارش محدود.

سفارش بازار شامل موقعیت‌هایی می‌شود که معامله‌گر تنها تعداد توکن‌های شیبا را وارد می‌کند و صرافی با بالاترین قیمت پیشنهادی فروش یا خرید موقعیت را فعال می‌کند.

سفارش محدود شامل موقعیت‌هایی است که معامله‌گر به‌غیراز تعداد توکن‌ها، قیمت آن‌ها را نیز مشخص می‌کند که روش بهتری برای باز کردن موقعیت با توجه به تحلیل‌های معامله‌گران به نظر می‌رسد. هرچند که باید توجه داشت، اگر قیمت توکن به قیمت پیشنهادی معامله‌گر نرسد، موقعیت هرگز فعال نخواهد شد.

استراتژی خروج

وقتی یک موقعیت در بازار شیبا باز می‌کنید، درنهایت باید آن را ببندید تا از بازار خارج شوید. دلیل استفاده از استراتژی خروج نیز همین موضوع است که به دو روش انجام می‌شود:

استراتژی خروج

حد سود

فعال کردن حد سود در قیمت خاصی که تحلیل‌ها برای شما مشخص کرده‌اند، بازدهی موقعیت‌ها را بالا می‌برد. معامله‌گرانی که موقعیت خرید یا فروش باز می‌کنند، باید قیمت خاصی را نیز در نظر بگیرند که مطابق با پیش‌بینی‌های آن‌ها قیمت توکن به قیمت مشخص‌شده برسد. این قیمت خاص را هنگام سفارش گذاری در قسمت حد سود باید وارد کنید تا صرافی به‌محض رسیدن قیمت توکن به آن موقعیت شما را ببندد.

حد ضرر

حد ضرر دقیقاً برخلاف حد سود است. قیمتی خاص را انتخاب می‌کنید که تحمل ضرر بیشتر از آن را ندارید و آن را در قسمت حد ضرر وارد می‌کنید. اگر قیمت توکن به آن محدوده برسد، صرافی فوراً موقعیت شما را می‌بندد.

نتیجه‌گیری

شیبا از ژانویه ۲۰۲۱ تا اکتبر همان سال سودی معادل ۱۲۱ هزار درصد را برای سرمایه‌گذاران خود داشت. از همان زمان بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به‌دنبال ورود به این ارز دیجیتال جذاب هستند.

بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که شیبا در سال ۲۰۲۳ به ۱ دلار می‌رسد، اما تمام این موارد حدس و گمان است و هیچ تحلیلی در بازار ارز دیجیتال نمی‌تواند قطعی باشد.

آموزش و آگاهی کامل نسبت به خرید و فروش شیبا بسیاری از ریسک‌های معاملاتی را کاهش می‌دهد و معامله‌گران را در مسیر پرپیچ‌وخم بازارهای ارز دیجیتال راهنمایی می‌کند.

چهارشنبه, 03 اسفند 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7519
تهران
داربست فلزی شکوری
1338
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
720
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
857
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5752
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی