آب بندی لوله فاضلاب بدون تخریب با راحت ترین روشها
آب بندی لوله فاضلاب بدون تخریب با راحت ترین روشها

لوله های آب و فاضلاب و سیستم لوله کشی از مهمترین بخش های هر ساختمانی محسوب می شوند. از این رو اختلال در کار آنها بسیار خطرناک و مهم است. در صورت مشاهده مواردی مانند نشتی لوله، ترکیدگی، نم زدن و... باید سریعا به دنبال روش های آب بندی لوله فاضلاب جهت رفع آن باشید.

برچسب، به عنوان معتبر ترین سایت ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران، در ادامه روش هایی جهت آب بندی لوله های فاضلاب ارائه کرده است که می توانید با کمترین هزینه و بدون نیاز به عوض کردن سیستم لوله کشی مشکل خود را برطرف کنید؛ بنابراین ادامه این مطلب را از دست ندهید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • آب بندی لوله فاضلاب با ساده ترین راهکارها
    • آب بندی لوله فاضلاب به کمک مواد کامپوزیتی مخصوص
    • استفاده از چسب آب بندی در رفع نشتی لوله فاضلاب
      • روش استفاده از چسب آب بندی و جلوگیری از سوراخ شدن لوله توسط لوله بازکن مرزداران
    • استفاده از لوله فاضلاب دیگر برای رفع نشتی لوله

روش های آب بندی لوله فاضلاب

آب بندی لوله فاضلاب با ساده ترین راهکارها

در صورتی که نشتی لوله فاضلاب شدت نداشته باشد، شما می توانید خودتان جهت رفع این مشکل اقدام کنید. در ادامه روشهای آب بندی لوله فاضلاب بیان شده است که در ادامه می توانید نحوه استفاده از این روش ها را مطالعه نمایید:

  • آب بندی لوله به کمک مواد کامپوزیتی مخصوص
  • استفاده از چسب آب بندی
  • استفاده از لوله فاضلاب دیگر

نا گفته نماند که لوله فاضلاب ممکن است دچار مشکلات دیگری مانند گرفتگی با سیمان، گرفتگی لوله با موی سر، آشغال و... نیز بشود. در صورتی که این مشکلات شدت نداشته باشند شما می توانید آنها را با روشهای خانگی لوله بازکنی و چاه بازکنی برطرف نمایید؛ اما اگر این مشکلات نیاز به حضور تکنسین داشتند در صورتی که ساکن محله نیاوران تهران هستید حتما از خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی نیاوران برچسب استفاده کنید.

خدمات سایت برچسب شامل موارد متعددی می شود که در لیست زیر تعدادی از آنها را برای شما ذکر کرده ایم:

  • رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات
  • در آوردن اشیاء با ارزش مانند موبایل و انگشتر از چاه
  • رفع گرفتگی لوله و چاه حمام، توالت فرنگی و دستشویی ایرانی
  • رفع گرفتگی لوله با سیمان و مصالح ساختمانی

آب بندی لوله فاضلاب به کمک مواد کامپوزیتی مخصوص

از جمله روشهای جدید آب بندی لوله فاضلاب می توان به استفاده از مواد کامپوزیتی اشاره کرد. رفع نشتی لوله پلیکا با این روش بسیار موثر می باشد. مزایای آب بندی لوله فاضلاب با استفاده از مواد کامپوزیتی به شرح زیر است:

  • دوام حرارتی بالا می تواند باعث استحکام بیشتر لوله شود؛
  • قابلیت عملکردی قوی پیدا خواهد کرد و به سرعت خراب نخواهد شد؛
  • مقاومت بسیار زیاد آن در برابر مواد تخریب کننده بسیار مهم است؛
  • مقامت بالایی در برابر اسید و مواد شیمیایی پیدا می کند.

آب بندی لوله فاضلاب با مواد کامپوزیتی

سایت برچسب به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز ارائه خدمات آنلاین لوله بازکنی و چاه بازکنی دارای مشاوره رایگان جهت پاسخ به سوالات شما عزیزان در خصوص این خدمات می باشد. از این رو چنانچه ساکن هر کجای تهران بزرگ از جمله محله میرداماد هستید می توانید از طریق لوله بازکنی میرداماد یا سایر لوله بازکن ها در دیگر مناطق سایت برچسب اقدام به کسب مشاوره رایگان و پس از آن رفع مشکل خود به صورت تضمینی کنید.

کلیه خدمات barchasb.net به صورت شبانه روزی ارائه می شود و شما کاربران عزیر در صورتی که حتی نیمه شب نیاز به حضور لوله بازکن و چاه بازکن داشتید می توانید با شماره تلفن تکنسین ها در سایت ما تماس بگیرید.

استفاده از چسب آب بندی در رفع نشتی لوله فاضلاب

استفاده از چسب آب بندی لوله فاضلاب بهترین و ساده ترین راه حل برای آب بندی لوله فاضلاب است. در واقع شما با این کار می توانید از نشتی لوله فاضلاب به صورت صد در صد جلوگیری کنید.

روش استفاده از چسب آب بندی و جلوگیری از سوراخ شدن لوله توسط لوله بازکن مرزداران

جهت استفاده از چسب آب بندی ابتدا باید تا یک ساعت یا حتی بیشتر شیر آب را باز نکنید تا آب ریزی متوقف شده و لوله آب کاملا خشک شود. در ادامه محل نشتی را با دستمال تمیز کرده و چسب را به ناحیه مورد نظر بچسبانید. پس از یک الی دو ساعت که چسب خشک شد مشاهده خواهید کرد که به خواسته خود رسیده اید و آب بندی لوله فاضلاب شما به درستی انجام شده است.

لازم به ذکر است که برخی از چسب های لوله فاضلاب از طریق خمیر اپوکسی و یا چسب جانبی به محل نشتی چسبیده می شوند. اما تعدادی از آنها کلا چسب سر خود هستند و نیاز به خمیر اپوکسی ندارند.

آب بندی لوله فاضلاب با چسب

نکته حائز اهمیت دیگر این است که چسب آب بندی لوله فاضلاب هزینه بسیار مناسبی دارد و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

توجه: چنانچه احساس کردید دچار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب و چاه توالت شدید، با دقت این موضوع را بررسی کرده و در صورت نیاز از متخصصین برچسب کمک بگیرید. به عنوان مثال افراد ساکن خیابان مرزداران می توانند با چاه بازکنی و لوله بازکنی مرزداران در سایت برچسب تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل خود کنند.

برخی کارها مانند آب بندی لوله فاضلاب و یا رفع گرفتگی چاه توالت که شدت زیادی ندارد توسط خود افراد قابل رفع است اما در مواقعی که مشکلات جدی هستند حتما نیاز به حضور تکنسین دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که استفاده از مایع اسید لوله بازکنی می تواند آسیب جدی و خطرناکی را به لوله های شما وارد کند. در واقع استفاده از این مایع لوله ها را سوراخ کرده و منجر به نشتی و ترکیدگی لوله ها می شود.

استفاده از لوله فاضلاب دیگر برای رفع نشتی لوله

شما میتوانید بخشی از لوله فاضلاب خود را که دچار نشتی شده است با یک لوله پلیکا دیگر بپوشانید. برای این کار طول لوله پلیکا را برش بزنید و سپس آن را روی بخشی از لوله فاضلاب که دچار ترکیدگی سطحی و یا نشتی شده است قرار دهید. پس از انجام این کار تمام نقاطی که احساس می کنید حفره و روزنه ای بر روی آنها باقی مانده است را با چسب آب بندی بپوشانید. مطمئن باشید پس از 24 ساعت آب بندی لوله فاضلاب شما به درستی انجام شده است.

سایت برچسب به نشانی https://barchasb.net/ ارائه دهنده کلیه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران است. از این رو چنانچه دچار مشکلات مختلف مربوط به این حوزه شدید حتما با شماره تماس تکنسین های ما در سایت تماس بگیرید.

ﺳﻪشنبه, 25 مهر 1402
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 5

negar
negar
پنجشنبه, 18 فروردین 1401

از مواد کامپوزیتی چجوری برای آب بندی لوله فاضلاب استفاده کنم؟

سروش
سروش
پنجشنبه, 18 فروردین 1401

حالا این چسب ها خوب هستن واقعا؟؟؟ ماندگاری شون چقدر است؟

ناشناس
ناشناس
پنجشنبه, 18 فروردین 1401

سلام به چه صورت میشه لوله ها رو آبندی کرد؟

علی
علی
پنجشنبه, 18 فروردین 1401

استفاده از اون چسب آب بندی واقعا کار میکنه و موثره یا نه؟

محمد نگاری
محمد نگاری
پنجشنبه, 18 فروردین 1401

این چسب ها رو از کجا میشه تهیه کرد؟

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1347
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
735
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5778
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی