شرایط اقساط، واریزی و امتیاز پروژه نارنجستان ۴ چیتگر
شرایط اقساط، واریزی و امتیاز پروژه نارنجستان ۴ چیتگر

پس از موفقیت در پروژه های نارنجستان 1 و 2 و 3 این بار تعاونی ابنیه آکام شروع پر قدرت خود را با استارت پروژه نارنجستان 4 آغاز نمود. این پروژه به دلیل موفقیت های پیشین تعاونی به عنوان یکی از پر متقاضی ترین و منحصر به فرد ترین پروژه های عمرانی در منطقه 22 تهران از آن یاد می شود که به دلیل قرار گیری در یک موقعیت جغرافیایی خوب و مناسب به همراه امکانات ویژه، از آن می توان به عنوان یکی برترین پروژه ها برای سرمایه گذاری و سکونت یاد نمود.

با ما در این بخش همراه باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص شرایط اقساط، واریزی و امتیاز پروژه نارنجستان ۴ به دست آورید.

 

تعداد واحد ها در پروژه مسکونی نارنجستان 4 به چه صورت است؟

این پروژه به صورت 2 بلوک به هم پیوسته در حال ساخت است که در هر بلوک حدودا 288 واحد قرار گرفته است و در حالت کلی به 12 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی مجلل، 3 طبقه پارکینگ طراحی شده است.

از امکانات ویژه این پروژه می توان به دوربین مدار بسته، سالن ورزشی، آسانسور، محصولات گرمایشی و سرمایشی، ویوی زیبا، دسترسی ساده و آسان به اتوبان های اصلی تهران، پارکینگ و... اشاره نمود.

تعداد واحد ها در پروژه مسکونی نارنجستان 4 به چه صورت است؟

شرایط اقساط، واریزی و امتیاز پروژه نارنجستان ۴ به چه صورت است؟

روال خرید این پروژه به صورت واریزی و امتیاز است و نقل و انتقال قطعی آن در دفتر تعاونی انجام می شود. همچنین لازم است بدانید که پروژه های ساختمانی این برج به صورت یک و نیم دنگ-سه دنگ-چهار نیم دنگ-شش دنگ خرید و فروش می شوند.

طبق بررسی های صورت گرفته توسط تعاونی مربوطه، قیمت زمین,جواز,تراکم برای هر متر مربع تراکم مفید مسکونی به طور قطعی 4.650.000 است که واریزی اعضا به صورت متراژ واحد است.

لازم است بدانید که تیپ واحدی پروژه های این برج به صورت 70 متری-80متری-93متری-104متری-114متری-130 متری-144 متری است و در هر 12 طبقه این تیپ واحد ها وجود دارد.

نحوه امتیاز بندی این پروژه نیز به آن صورت است که هرکس اقساط و واریزی خود را بهتر پرداخت کند در انتخاب واحد اولویت دارد، بنابراین می توانید با پرداخت به موقع اقساط خود بهترین و مناسب ترین واحد ها را انتخاب کنید.

 

زمان تحویل این پروژه در چه تاریخی تعیین شده است؟

خوب است بدانید که پس از بررسی امتیاز پروژه نارنجستان ۴ یکی از مهم ترین موارد، زمان تحویل این پروژه است. از بهمن ماه 99 به مدت 36 ماه پس از این تاریخ، زمان دقیق تحویل این پروژه به خریداران است.

زمان تحویل این پروژه در چه تاریخی تعیین شده است؟

آیا سرمایه گذاری و خرید واحد های پروژه ساختمانی نارنجستان 4 را پیشنهاد می کنید؟

به طور یقین بله! با توجه به ویژگی ها و موقعیت جغرافیایی قرار گیری این پروژه در منطقه می توان به با ارزش بودن این پروژه پی برد. همچنین تعاونی مربوطه یکی از تعاونی های خوب و شناخته شده منطقه 22 تهران است که این موضوع باعث افزایش میزان کیفیت برج خواهد شد.

شما عزیزان از این رو می توانید تجربه خرید مناسب و ایده آلی را داشته باشید تا بتوانید ضمن سرمایه گذاری در یکی از واحد های برج پروژه نارنجستان 4 سکونت کنید تا از امکانات منحصر به فرد آن استفاده کنید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستید می توانید به صورت مستقیم با مشاوران دیار 22 در تماس باشید تا به صورت کامل مزایای سرمایه گذاری این پروژه را برای‌تان به صورت کامل توضیح دهند.

 

محل قرارگیری پروژه نارنجستان 4 کجاست؟

برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند از موقعیت مکانی این پروژه مطلع شوند، باید گفت که این پروژه در انتهای اتوبان شهید خرازی، بلوار اردستانی، خیابان دانش، خیابان آرش کمانگیر قرار دارد و شما می توانید برای مشاهده به صورت حضوری به این آدرس مراجعه کنید.

 

بررسی دسترسی های پروژه نارنجستان 4

از نظر میزان دسترسی همان طور که در موارد بالا نیز به آن اشاره نمودیم، این پروژه در منطقه ایده آلی قرار دارد. از این رو می توان به دسترسی آن به اتوبان همت (اتوبان شهید خرازی)، اتوبان حکیم (اتوبان شهید همدانی، بزرگراه شهید فهمیده، نزدیکی مترو وردآورد، نزدیکی به مترو چیتگر، دسترسی به بزرگترین فروشگاه خاورمیانه، ایرانمال، و... اشاره نمود که تمامی این موارد در نهایت ارزش سرمایه گذاری و سکونت در این منطقه را به شدت افزایش می دهد.

شنبه, 13 فروردین 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7545
تهران
داربست فلزی شکوری
1351
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
737
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
874
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2207
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی