اطلاعات لازم برای راه اندازی پیمانکاری داربست در یک شهر کوچک
اطلاعات لازم برای راه اندازی پیمانکاری داربست در یک شهر کوچک

زمانی این مطلب را مطالعه می کنید قطعاً به دنبال راه اندازی یک کسب و کار داربستی کوچک هستید پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم .

برای راه اندازی داربستی در یک شهر کوچک شما حداقل به سیصد شاخه لوله داربست نیاز دارید ، به طور متوسط با این تعداد لوله می توان 1000 متر کار را انجام داد قطعاً هر چقدر تعداد شاخه ها بیشتر باشد درآمد بیشتری برای شما به همراه دارد برای مثال اگر بتوانید 1000 شاخه لوله داربست فراهم کنید می توانید خالص ماهانه 10 میلیون درآمد کسب کنید.

نکات مثبتی که باید بدانید

کسب و کار داربست شما را زمین نخواهد زد به این دلیل که شما سرمایه لوله دارید و هر زمان لوله ای که خریدید اگر گران نشده باشد نهایتاً می توانید با همان قیمت بفروشید و سرمایه خود را برگردانید ، حالا همین شرایط را با پوشاک یا کفش و ... مقایسه کنید در اینها قطعاً ضرر خواهید کرد.

نکته مهم دیگری که باید بدانید داربست مثل سایر شغل های ساختمانی نیست که شما نهایتاً یک یا دو پروژه را راهبری کنید می توانید تا صد پروژه را همزمان داشته باشید ...

نکات منفی که باید بدانید

کسب و کار داربست به همین راحتی که گفتیم هم نیست ممکن در یک پروژه پول بدهند و در پروژه دیگر پولی ندهند در اینگونه کارها معمولا به صورت چکی کار می شود و اگر ندانید که با چک چگونه کار کنید با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد.

پیدا کردن استادکار داربست خبره کار سختی است و شما نباید در ابتدا کار را به یک کارگر صفر بسپارید زیرا این کسب و کار مسئولیت بالایی دارد در غیر اینصورت اگر یک استادکار ناشی داربست را انجام دهد و اتفاقی رخ دهد واقعا غیر قابل جبران است (پرداخت دیه و ...)

پیشنهاد می شود که همیشه برای خود یک مشاور داشته باشید که بتواند در تمامی شرایط شما را راهنمایی کند .

 

چهارشنبه, 11 خرداد 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
860
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی