اینستالایو داربستان با فعالین حوزه اچ اس ای
اینستالایو داربستان با فعالین حوزه اچ اس ای

لایو اینستاگرام با موضوع ایمنی کار در ارتفاع پنجشنبه 10 مهر ساعت 20 با اساتید حوزه HSE

جواد گائینی مدیر HSE شرکت دارویی آدوراطب

احمد یاری مدرس دانشگاه و مشاور صنایع در حوزه HSE

تقربباً هر 15 ثانیه در جهان بخاطر جراحات ناشی از کار فوت می کند در ایران خیلی آمار مستند نیست . 2.3 میلیون مرگ از زنان و مردان در سال تقریبا 33.5 درصد از این موارد ساختمانی هستند . osha می گوید باید بررسی کرد که در سال چه مقدار نقض قوانین داشته ایم . در آمریکا اولین نقض قانون در حوزه کار در ارتفاع است . سومین داربست می باشد و می توان دریافت که در آمریکا هم دغدغه همین مواردی است که در ایران می باشد .

72 درصد حوادثی که بروی داربست رخ می دهد مربوط به سر خوردن از آن است . در ایران در سال 98 حدود 18 هزار حادثه دیده شغلی داشته ایم . 

مشکلی که در بحث داربست وجود دارد استاندارد هایی است که تعیین می شود که مربوط به داربست های جدید است ولی داربست های مورد استفاده در ایران بیش از 50 سال از آن می گذرد و این استاندارد ها جوابگوی داربست های فلزی نیست ! راهکار چیست آقای مهندس گائینی در این خصوص پاسخ می دهند :

باید از خودمان شروع کنیم مثلا در مورد کمربند ایمنی باید خود مدیر هم از آن استفاده کند تا کارگر هم بداند که سختی اینکار چقدر است . وقتی کارشناس hse نمی تواند درست کمربند بستن را به کارگر یاد دهد چطور میتواند الزام کند برای آن ، باید کاری کنیم که کارگر بدونه که مثلا کمربند جزئی از لباس تنش است آیا

ما بیرون از خانه بدون لباس می رویم ؟ باید بدونه ابزار کارش می باشد یا اهمیت کلاه ایمنی را بداند داربست بند باید فرق کلاه ایمنی لبه دار و بدون لبه را بداند . یکسری کمربندها مشکل دارند ولی درست مثل فرق پراید و بنز است . برای استفاده کمربند باید کاری کنیم که کارگر ایمان پیدا کند به آن ،

هیچ کاری نیست که نشود آن را ایمن انجام داد.

اینستالایو داربستان

 

ﺳﻪشنبه, 08 مهر 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7513
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5749
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی