اشتباهات غلط در مورد داربست های جدید
اشتباهات غلط در مورد داربست های جدید

 

قبل از توضیح درباره این پست به این نکته توجه کنید که خیلی اوقات کامنت هایی دریافت میکنیم که داربستان داربست های جدید را تبلیغ می‌کند یا اینکه نان کسی را آجر میکند بیش از چهار سال است که فعالیت ما در جهت آگاهی و ارتقاء صنعت داربست بوده و از هیچ کجایی حمایت نشدیم، ماهیت هر کسب و کاری درآمد زایی است و در این بین تلاش کردیم تا به این حوزه کمک کنیم و امیدواریم که بتوانیم این میسر را با حمایت شما ادامه دهیم ..
👈خیلی از کارگران و یا شرکتها ، پیمانکاران داربست فکر میکنند که با آمدن داربست های جدید نان آنها آجر می شود یا جلوی پیشرفت آنها گرفته می شود . بگذارید خیال خیلی از شما را راحت کنیم که بدانید تا قوانین درستی در خصوص داربست در ایران نباشد این نوع داربست ها فعلا جایگاه کمتری نسبت به داربست های مرسوم دارد.
اما آیا واقعاً ترس از این نوع داربست ها درست است ؟! در جواب این سوال باید گفت این نوع داربست ها در خیلی از موارد به کارگر بیشتری برای اجرا نیاز دارد ولی در عوض ایمنی کارگر را بالا می برد . کارگران نباید نگران این باشند که با آمدن این نوع داربست ها بیکار می شوند در عوض شغل آنها ارتقاء می یابد و با آموزش و یادگیری این نوع داربست ها می توانند یک استادکار بین المللی داربست شوند و در هر کجای جهان مشغول به کار شوند و این بزرگترین مزیت استفاده از تجهیزات با استاندارد های بالاست . از طرفی مشتری نیز باید بداند چرا باید پول بیشتری برای اجرای داربست بدهد . اصلی ترین مزیت برای مشتری اجرای سریع کار برای اوست زیرا کارگران راحت می توانند بروی آن کار کنند و با تعداد بالا ،اینکار سبب می شود تا پروژه به سرعت و دقت بالاتری جلو برود.
#داربست#داربستان#بست#بست_داربست#اجاره_داربست#نصب_داربست#اپلیکیشن#سفارش_آنلاین#داربست_نوین#ایمنی#بالابر#داربست_متحرک#خطرات#بامبو#حوادث#ایمنی_کار#ایمنی_کار_ساختمانی#استادکار_داربست#کرونا#کار_در_ارتفاع#تبلیغات #Scaffolding#construction#civilengineering#startup#rin#ringlock#cuplockscaffolding

جمعه, 24 مرداد 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7533
تهران
داربست فلزی شکوری
1344
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
727
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
867
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5766
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2201
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی