رمپ های مدولار برای عبور ویلچر توانیابان
رمپ های مدولار برای عبور ویلچر توانیابان

رمپهای مدلار چه هستند ؟

این رمپها ، سیستم رمپهایی هستند که به طور خاص برای کمک به حمل و نقل افراد وابسته به ویلچر وبرای عبور بین اختلاف سطوح طراحی می شوند. آنها همچنین توسط افرادی مورد استفاده قرارمی گیرند که نمی توانند از پله ها عبور کنند یا نمی توانند از سطح بالاتری به سطح پایین تر و بالعکس حرکت کنند .
 

چرا به یک رمپ مدولار نیاز است ؟

معمولا” افرادی که از نظر حرکتی ، محدود به ویلچر هستند ، هنگام حرکت در خانه با مشکل مواجه می شوند ، چرا که طراحی خانه ها طوری است که اغلب ، سطوح مختلفی در آنها وجود دارد ، بطوری که احتمال دارد که حتی تنها وجود یک پله هدایت ویلچر را برای کاربران  با مشکل مواجه کند . بدین ترتیب این افراد در چنین شرایطی همیشه نیاز به کمک دارند . برای رفع این گونه مشکلات ، طراحی رمپ های مناسب ویلچر ، می تواند کمک کننده باشد . رمپ ها حرکت در مسیرها و رفتن از مکانهای پائین تر به بالاتر وبلعکس را تسهیل می کنند و به راحتی می توان آنها را در یک مکان نصب و با توجه به شرایط و وضعیت کاربر مناسب سازی کرد .
 
استفاده از رمپ های مدولار این موضوع را برای افراد زیر آسان کرده است :
 
افراد محدود به ویلچر
کسانی که مجبور به استفاده از عصا هستند
افراد توانایی بالا و پائین رفتن از پله ها را ندارند .
مزایای رمپ های مدولار
پهن بودن سکوها
قابلیت نصب دائم و نیمه دائم
پایدار بودن برای انواع ویلچر واسکوتر
قابلیت بازشدن و جدا کردن و مونتاژ مجدد آن تقریبا” درهرمکان مورد نظر
قابل استفاده بودن در تقریبا” همه مکانها
 

رمپ های مدولار – برخی ویژگیها که ارزش هزینه کردن دارد .

 
این رمپ ها به طور اختصاصی برای استفاده در منازل طراحی می شوند و برای افرادی که می خواهند دسترسی فراتر از یک رمپ قابل حمل داشته باشد ،عالی هستند . قطعات سخت افزاری کمتری در آنها وجود دارد ، به همین دلیل نصب و راه اندازی آنها آسان است . این رمپ ها از جنس آلومینیوم با دوام وسبک ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که دچار زنگ زدگی ، پوسیدگی یا خرابی نمی شوند . این رمپها به خوبی در داخل محوطه خانه نصب می شوند و استفاده از آنها بسیار آسان است .
یکی دیگر از رمپهای مناسب و ارزشمند برای استفاده در اماکن مسکونی ، رمپهای گذرگاهی هستند که از آلومینیوم جوش خورده و قوی ساخته شده اند . دسترسی آنها آسان است ، نیاز به سرویس نگهداری خاصی نداشته و فوق العاده با دوام هستند . طراحی ارگونومیک داشته و زیبا و جذاب به نظر می رسند و در هر خانه ای به راحتی قابل استفاده هستند . این سازه طوری ساخته شده که در تمام اقلیم ها وشرایط آب وهوایی مقاوم بوده و هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود .
 

جلو دری برای گذر از ورودی ها

 
برای افرادی که ممکن است در استفاده از رمپ های فلزی مشکل داشته باشند یا افرادی که حتی با یک بلندی کوچک مواجه اند و نیاز به یک پل ارتباطی دارند ، استفاده از یک رمپ آلومینیومی بزرگ راه حل مناسبی محسوب نمی شود . از این رو این جلودریها می توانند براحتی مشکل گذر از اختلاف سطوح کوچک را حل کنند .
 
این جلودری ها ۱۰۰ درصد ازجنس لاستیکهای بازیافت شده ساخته شده اند . قابل برش دادن وسوراخ کردن هستند و برای تمام نقاط ورودی وتقریبا” در هر جایی قابل  استفاده هستند . قابل حمل بوده و در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم هستند  و کاملا” ضد آب می باشند .
در هر حال امروزه رمپ ها با توجه به شرایط مردم و روشی که برای عبور از بلندی ها دارند  ، تغییر کرده اند و ایده های طراحی و نصب و استفاده مجدد از آنها ، بازنگری می شوند . آنها می توانند به راحتی برای محیط خانه مناسب سازی شوند و بخشی از زندگی روزمره افراد ناتوان باشند .

شنبه, 01 تیر 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7533
تهران
داربست فلزی شکوری
1344
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
727
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
866
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5766
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2201
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی