برترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات داربست در ایران را پیدا کنید
برترین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات داربست در ایران را پیدا کنید

 

تا به حال به این فکر کرده اید که کجا می شود برترین شرکت های داربستی را پیدا کرد و یا از کجا می شود داربست و ملزومات آن را با بالاترین کیفیت تهیه کرد؟ ما برای شما راه حل مناسبی داریم که در ادامه شرح می دهیم.

وبسایت داربستان با هدف مرجعیت داربست و صنعت ساختمان از سال 95 فعالیت خود را آغاز کرد . ما در داربستان سعی داریم که بهترین خدمات و کیفیت ارائه یا معرفی کنیم . در این راستا بیش از 300 شرکت داربستی در سراسر کشور به ما اعتماد کرده اند از این رو ما تلاش کرده ایم تا مشتریان و کارفرمایان بتوانند با رضایت کامل به اهداف خود برسند.

تولید کنندگان داخلی

یکی از اهداف ما از ابتدا حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی بوده است و در این راستا با شرکت های مطرحی همچون پویا بست فعالیت می کنیم در حال حاضر حوزه گسترده تری از محصولات در داربستان وجود دارد که نیازهای مشتریان داربست را به طور کامل برطرف می کند. از جمله می توان به محصولات و تولیدات لوله داربست ، لوازم داربست (پیچ اتومات داربستی،انواع بست) اشاره کرد.راه اندازی کمپین حمایت از تولید ملی یکی دیگر از فعالیت های ما می باشد و شرکت های تولید کننده در حوزه داربست و ساختمان می توانند به صورت رایگان محصولات و تولیدات خود را معرفی کنند.

پیمانکاران اجاره و نصب داربست

امروزه داربست فلزی نقش مهمی را در صنعت ساخت و ساز ایفا می کند، داربست به دلیل دسترسی آسان کارگران در تعمیرات ساختمان ، بازسازی نما ها و غیره بسیار ضروری به نظر می رسد .بارها در مورد جنس داربست و نحوه اجرای آن صحبت کرده ایم که این مورد موجب حوادث زیادی در ایران شده است که اخیراً نیز سقوط داربست ها در سعادت آباد نیز بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. باید در انتخاب شرکت های داربستی برای نصب و اجاره داربست دقت کافی را در نظر گرفت زیرا عوامل زیادی سبب می شود که علاوه بر عدم انجام کار شما به درستی سبب بروز حوادث ناگواری خواهد شد که جبران آن بسیار سخت خواهد بود . ابتدا باید به سوابق شرکت داربستی رجوع کرد و تعداد کارهای موفق شرکت سپس در نظر گرفتن شرایط کار که مهمترین آن بیمه است مخصوصاً در برج ها و ساختمان های بلند اهمیت بسیار بالایی دارد . در حال حاضر داربست های مختلفی وجود دارد مثل داربست فلزی ، داربست آلومینیومی یا متحرک ، داربست فنجانی و ... که متداول ترین آن در ایران داربست فلزی است البته اخیراً چهارپایه های داربستی در تعمیرات و بازسازی به دلیل سهولت در نصب و بدون نیاز به کسی که بخواهد آن را برای شما نصب کند جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و مشتریان با مشاهده یه کلیپ ساده می توانند به راحتی خودشان این چهارپایه ها را برپا کنند.بیشتر این داربست ها برای فروش می باشد اما داربستان به تازدگی اقدام به ارائه خدمات اجاره این چهارپایه ها کرده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت داربستان مراجعه کنید.

در داربستان مشتریان می توانند اطلاعات کاملی از پیمانکاران داربستی و نحوه ارائه خدمات آنها دریافت کنند و کاملاً رایگان می باشد علاوه برآن مشتریان میتوانند سفارش آنلاین دهند یا قیمت بگیریند و مقایسه کنند و همه این خدمات در یک جا سبب شده است تا محیط کاملا تخصصی نسبت به سایر سایت ها باشد.داربستان به زودی نسخه تجاری اپلیکیشن خود را رونمایی خواهد کرد که در این نسخه تمامی امکانات سایت در اپلیکیشن نیز وجود خواهد داشت .

 

ﺳﻪشنبه, 09 اردیبهشت 1399
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7514
تهران
داربست فلزی شکوری
1337
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
856
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی