نزدیکی تیرهای فشارقوی برق به داربست در یک خیابان شهرستان مریوان
نزدیکی تیرهای فشارقوی برق به داربست در یک خیابان شهرستان مریوان

تیرهای فشار قوی برق بدون پوشش مناسب در نزدیکیِ داربستِ یک ساختمان نیمه کاره، باعث نگرانی کارگران ساختمانی مریوان شده‌است.

این کارگران که در خیابان مردوخِ مریوان کار می‌کنند؛ می‌گویند: تیرهای فشار قوی، پوشش مناسب ندارند و می‌توانند باعث برق‌گرفتگی شوند.

یکی از این کارگران می‌گوید: در این ارتباط به اداره برق هم مراجعه کرده‌ایم؛ اما با جواب سربالا مواجه شدیم و هیچ پاسخ روشنی نگرفتیم.

گفتنی است سال گذشته، یکی از کارگران مریوان به همین دلیل جان خود را از دست داد؛ متوفی، لیسانسه ‌اقتصاد و عضو انجمن صنفی کارگران ساختمانی بود؛ فیلم مستند «فصل سیاهی» که توسط انجمن صنفی کارگران ساختمانی مریوان و سروآباد ساخته شد،  به گوشه ای از زندگی این کارگر متوفی و درددل‌های مادر او اختصاص دارد.

توصیه داربستان به شما عزیزان : قبل از انجام هر گونه کار ساختمانی از قبیل نما سازی، نصب ستون و داربست در نزدیکی شبکه های برق با مسئولین برق منطقه خود هماهنگی نمایید.

پنجشنبه, 11 آبان 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7513
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5748
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی