داربست ماتریس
داربست ماتریس

داربست های مدولار مثلثی ( پل )

این نوع داربست ها که از قالب های مثلثی شکل تشکیل شده اند بسیار آسان نصب می شود . اتصالات آنها به شکل نر و ماده بوده و جهت نصب نیازی به نیروی انسانی متخصص نمی باشد . میزان باربری این داربست ها بسیار بالا می باشد . در قسمت بالای این داربست ها پیچ تنظیم جهت تعیین تراز دقیق تعبیه شده است .

در قالب بندی سقف یا تیر معمولا از این نوع داربست ها استفاده می گردد . این داربست ها از قاب های به ارتفاع 1 ، 0.75 ، 0.5 متر تشکیل شده و هر ارتفاعی با این داربست ها قابل تنظیم می باشد . فاصله بین برج های داربست ، بستگی به نیروی وارده دارد .

با توجه به نوع نیمرخ استفاده شده جهت کش های عرضی و طولی ، فاصله رج های داربست قابل تغییر می باشد . در این نوع داربست ها امکان استفاده از چرخ جهت جابجایی یک برج داربست وجود دارد . این مسئله باعث افزایش سرعت در جابجایی و نصب مجدد داربست ها می شود. این داربست ها جهت عملیات نماسازی نیز قابل استفاده است .

 

W (kg) i
y (cm) i
x (cm) i
i
 
10.6
100
120
x 120 x 100
8.5
75
120
x 120 x 75
7
50
120
x 120 x 50

2.5

 

2.5

__

 

__

120

 

169.7

i
 
5.5
45
__
i
 
1.2
__
15
i
 

 

 


داربست ماتریس

شرکت اسپادان قالب پایدار بزرگترین تولید کننده داربست در ایران است و تولید داربست با روش های بسیار جدید توسط این شرکت توسعه داده شده است . داربست ماتریس یکی از پیشرفته ترین نوع داربست ها است که در اجرای دال ها و تیرهای سنگین و همچنین نماسازی تا ارتفاع یکصد متر قابل استفاده است و در صورتی که عضو قائم در فواصل یک متری مهار شود بیش از 4 تن باربری دارد . عضو قائم داربستهای ماتریس در طولهای 1.0 ، 1.5 ، 2.0 ، 3.0 ، 4 متر تولید می شود و در هر اختلاف ترازی قابل استفاده است نصب و بازنمودن داربستهای ماتریس بسیار آسان بوده و در نصب به نیروی متخصص نیازی ندارد .

شنبه, 30 مرداد 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7521
تهران
داربست فلزی شکوری
1340
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
858
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی