انتقال یک ساختمان
انتقال یک ساختمان

انتقال ساختار، فرآیند انتقال یک ساختار از یک مکان به مکان دیگر است. دو راه اصلی برای انتقال ساختار وجود دارد: جدا کردن و سپس دوباره آن را در مقصد مورد نیاز و یا حمل کل آن. برای این دومین ساختمان ابتدا بزرگ می شود و اگر فاصله کوتاه باشد، ممکن است روی ریل های موقت یا کلاسیک ها بکشد. در غیر این صورت، چرخ ها، مانند کامیون های مسطح، مورد استفاده قرار می گیرند. این حرکت ها می توانند پیچیده باشند و نیاز به حذف قطعات پیشانی ساختمان مانند دودکش و همچنین موانع در طول سفر مانند کابل های سربار و درختان است.

دلایل تحرک یک ساختمان از دلایل تجاری مانند مناظر، حفظ یک ساختمان مهم و تاریخی. حرکت می تواند به سادگی در هوی و هوس مالک و یا جدا کردن یک ساختمان از طرح زمین که در آن ایستاده است.

تجهیزات

ارتقاء یک ساختار کل به طور معمول با اتصال یک چارچوب فولادی موقت به ساختار برای حمایت از ساختار انجام می شود. شبکه ای از جک های هیدرولیکی تحت چارچوب قرار گرفته و توسط یک سیستم جک متحد کنترل می شود و ساختار را از پایه بالا می برد. یک روش قدیمی و کم تکنولوژی، استفاده از جک های ساختمانی به نام جک های پیچ یا جک های پیچ است که به صورت دستی چرخانده می شوند.

با هر دو نوع سیستم های jacking که در اینجا توصیف می شود، پرتوهای چوب به نام cribs، cribbing یا cribs جعبه به ستون ها برای پشتیبانی از ساختار و جک ها به عنوان ساختار افزایش می یابد. هنگامی که ساختار در ارتفاع کافی است، یک کامیون تختخواب یا تختخواب هیدرولیکی تحت چارچوب فولاد برای حمایت از حرکت به مقصد نهایی قرار می گیرد. پس از حرکت، ساختار کاهش می یابد و گام هایی که فقط اعمال می شود، معکوس می شود.

دلیل انتقال یک ساختار

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است یک ساختار منتقل شود. به عنوان مثال، بازسازی، مانند بازسازی شهری، می تواند جابجایی را ایجاد کند. علاوه بر این، خریداری شده است و خریدار تمایل به حرکت آن را دارد، به دلایلی چون مناظر ساختمان. مالک همچنین ممکن است سرزمین را که ساختمان در آن است، فروخته، اما ساختمان را حفظ کند.

یکی دیگر از دلایل انتقال یک ساختمان این است که آن را برای علاقه مندی تاریخی حفظ کند. یک مثال از چنین حفاظتی، خانه تاریخی لین An Tai در تایوان است. چنین حرکتی ممکن است انجام شود زیرا یک ساختمان در مکان فعلی آن قرار دارد.

در جزیره Chiloe، در شیلی، سنت انتقال خانه ها وجود دارد اگر سایت اصلی خالی از سکنه باشد. 

این خانه بر روی غلتک های درختی قرار داده شده و به وسیله گاوها به محل جدید کششیده شده است.


 

پنجشنبه, 13 مهر 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7516
تهران
داربست فلزی شکوری
1338
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
857
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی