تاثیر گذارترین افراد در صنعت ساخت و ساز در خاورمیانه
تاثیر گذارترین افراد در صنعت ساخت و ساز در خاورمیانه

 

 
Top 10: Influential people in the Middle East construction industry

برخی از شاهکارهای معماری جهان در صنعت ساخت و ساز را در خاورمیانه این افراد کلید زده اند.

 

10. عماد عظیمی

عماد عظیمی رئیس کل متعاهد اصلی الشرف است (ASGC).

ASGC در سال 1989 تأسیس شد.

این شرکت دارای بیش از 10،000 کارمند است که شامل 9205 کارگر و 1،106 مهندس می باشد. بین سال های 2012 تا 2015، این شرکت 350،000 دلار به توسعه کارکنان (آموزش و غیره ...)

در سال 2015، ASGC درآمد بیش از 770 میلیون دلار داشت. پیمانکار در امارات متحده عربی مستقر است و سود سال مالی شرکت در پایان سال  31 دسامبر 2015 تقریبا 53 میلیون دلار بوده که 6.82 درصد از درآمد کسب و کار را به خود اختصاص داده است. امسال آقای آسم و تیمش قصد دستیابی به درآمد بیش از 843 میلیون دلار را دارند.

شرکت ساخت و ساز نیز در رسانه های اجتماعی بسیار فعال است. با بیش از 11،000 طرفدار درLinkedln  ، بیش از 2،200 دوست درFacebook  ، یک صفحه توییتر و حتی یک کانال یوتیوپ است که برای نمایش ویدیوها در کسب و کار و دستیابی به آن استفاده می کند.

"چالش ما این است که همچنان خودمان را به عنوان یک شرکت پیشرو قراردادی تعریف کنیم که خود را در کیفیت کار خود در بازار حساس به قیمت بالا متمرکز می کند. در پایان، این کیفیتی است که میزان رضایت مشتری ما را در میان بالاترین در صنعت حفظ می کند. »- عماد عظمی در گفتگو با هفته ساخت.

9. دکتر سانی سنر

دکتر Eng Sani Sener رئیس و مدیر عامل گروه TAV است.

گروه TAV از فرودگاه های TAV و TAV Construction تشکیل شده است. TAV Construction در سال 2003 با هدف تبدیل شدن به یک نام تجاری برتر در ساخت و ساز در فرودگاه تاسیس شد. با این حال؛ این شرکت فقط با ساخت فرودگاه ها کار نمی کند، آنها همچنین در توسعه ساختاری شهرها با استفاده از شعار شرکت "ما برای فرودگاه ها و شهرها برای فرودگاه ها" ساختند.

در سال 2015، این شرکت درآمد 12.3 میلیارد دلاری را به دست آورد و امیدوار است تا افزایش درآمد 7 تا 9 درصد در سال 2016 افزایش یابد.

"تنها بزرگترین چالشی که ما با آن روبرو هستیم، تاثیر قیمت پایین نفت است. اکثریت نمونه کارهای TAV عبارتند از پروژه های فرودگاهی که به ترتیب اولویت بندی شده و تأمین شده توسط دولت هستند و کمتر از حساس بودن به بحران های مالی هستند. »دکتر Eng Sani Sener در حال صحبت با هفته ساخت است.

8. رجایی هانی غانما

رجایی هانی غمه مدیر اجرایی Arabtec of Construction است.

آقای غنا مدیر عامل شرکت در سال 2015 پس از قبلا مدیر عامل شرکت (COO) تا آن نقطه منصوب شد.

عرب تک ساخت و ساز در سال 1975 تاسیس شد و در ساخت و ساز توسعه های بلند (برای استفاده های مسکونی، تجاری و مخلوط)، هتل ها و داخلی آنها، مجتمع های مسکونی و جوامع، ویلا های لوکس، پیشرفت های فرودگاهی (مانند پایانه ها، سالن ها ، چوب لباسی، برج های کنترل ترافیک و غیره)، استادیوم ها، بیمارستان ها، موزه ها، مراکز خرید، سینماها، امکانات تفریحی و بسیاری موارد دیگر.

عرب تک ساخت و همچنین کار در امارات متحده عربی نیز به عربستان سعودی، قطر، کویت، اردن، روسیه، قزاقستان، مصر، بحرین و هند متصل شده است.

این شرکت در سال 2015 میزان خالص خالص خود را بیش از 626 میلیون دلار اعلام کرد و درآمد آن به 1.9 میلیارد دلار رسید. این کاهش 12 درصدی در مقایسه با رقم 2014 در حدود 2.2 میلیارد دلار بود.

"تمرکز من ارزش سهام نیست. تمرکز من این کسب و کار است؛ سلامت و عملکرد ساختمان [Arabtec Construction]. "- ​​رجایی هانی غانما با هفته ساخت و ساز صحبت می کند.

7. Bakr BinLaden

Bakr BinLaden رئیس گروه سعودی BinLadin است که توسط پدر Bakr BinLaden، Mohmmed BinLaden در سال 1931 تاسیس شد.

گروه سعودی BinLaden در ماه سپتمبر 2015 پس از یک جرثقیل در بالای مسجد الهرام مکه سقوط کرد. گروه سعودی BinLadin به طور جزئی مسئول این حادثه بود و به همین ترتیب دادگاه سلطنتی عربستان سعودی از شروع هرگونه قرارداد جدید معلق بود.

در سه ماهه دوم سال 2016 به نظر می رسید که این شرکت در حال تلاش برای پرداخت نیروی کار خود از بیش از 150،000 نفر بوده است. این وضعیت منجر به ختم 69000 تا 77000 قرارداد استخدام شد.

به رغم مسائلی که شرکت با آن مواجه است اداره کل حمل و نقل عمومی (GACA)اعلام کرد که کارهای قراردادی 7/2 میلیارد دلاری دفرودگاه بین المللی پادشاه عبدالعزیز جده ممکن است آغاز شود.

6. محمد البابر

محمد الببر رئیس املاک امار است

امار املاک یکی از بزرگترین شرکت های املاک و مستغلات در جهان است که در سال 1997 تاسیس شده و در دبی قرار دارد.

Emaar Properties شاید برای شناختن Burj Khalifa (بلندترین ساختمان جهان) و فروشگاه دبی (که بزرگترین مرکز جهان است) مشهور است.

" استراتژی ما را به عنوان یکی از ارزشمندترین، نوآورانه ترین و محبوب ترین شرکت های دنیا محسوب می کنیم. هدف ما این است که یک شرکت غیرقابل توقف باشد که ارزش بسیار زیادی را برای سهامداران، سهامداران و اقتصاد خود به ارمغان می آورد. »- محمد البابر، در وب سایت Emaar Properties، صحبت می کند.

در سال 2015 او سود خالص 1.1 میلیارد دلاری را به دست آورد.

5. سامر خوری

سامر خوری رئیس مهندسی و ساخت و ساز درشرکت های قراردادی مشغول به کار است.

آقای خوری قبل از تبدیل شدن به رئیس مهندس و ساخت و ساز در بیش از سه دهه در CCC کار کرده است. قبل از تبدیل شدن به رئیس مهندس و ساخت و ساز، او معاون اجرایی اجرایی بود.

CCC در سال 2015 بیش از 4.6 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. از آن 4.6 میلیارد دلار، 1.5 درصد سود بود. پیش بینی می شود که درآمد سال 2016 به 6 میلیارد دلار برسد.

CCC بیش از 140،000 نفر را در سراسر جهان اداره می کند. این رقم شامل 100000 کارگر و 4000 مهندس مجرب می باشد. این کسب و کار پنج درصد از درآمد خود را برای آموزش کارکنان و توسعه کارکنان خود صرف می کند.

4. قاسان مربی

غسان مریبی رئیس و بنیانگذارشرکت ساختمانی عربستان  (ACC) است.

با 50 سال تجربه، ACC یک پیمانکار ساختمانی پیشرو در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) است. این کسب و کار دارای نمونه کارهائی است که شامل برخی از شاهکارهای معماری مدرن و مشهور خاورمیانه و هند مانند برج الماس در دبی، مسجد بزرگ شیخ زاید در ابوظبی و مرکز تجارت جهانی در ابوظبی است.

این شرکت بیش از 30،000 کارمند در نیروی کار خود دارد، در 7 کشور کار می کند و دارای 11 دفتر در خاورمیانه و هند است.

ACC در سال 2015 درآمد 1،7 میلیارد دلاری را به دست آورد. امسال این شرکت امیدوار است که این رقم به 1.4 میلیارد دلار برسد.

در پایان سال 2016، شرکت امیدوار است تا یک پروژه بیمارستان کارگران در قطر، خط ساحلی در بیروت، لبنان و دروازه جده E8، E9 و E10 در عربستان سعودی را به پایان برساند.

قاسان مربی به هفته ساخت و ساز گفت که در سال آینده، ACC توسعه و گسترش جغرافیایی و بخش هایی را دنبال خواهد کرد. "بزرگترین فرصت ما ورود به مناطق جغرافیایی و صنایع جدید است. بزرگترین چالش های ما قیمت نفت و تعدادی از پروژه های جدید است که در حال راه اندازی هستند. "

3. خالد مسعود الصیف

خالد مسعود الصیف، رئیس بخش قرار داد مهندسی الصیف و بالاترین رتبه عربستان سعودی در لیست ما است.

الصیف مهندس قرارداد یکی از شرکت های ساختمانی پیشرو در خاورمیانه است. این شرکت یکی از اعضای گروه الصیف است که در سال 1951 تأسیس شد. این گروه بزرگ عربستان سعودی با کسب و کارهای مختلف در سراسر خاورمیانه و امارات متحده عربی است.

این شرکت دارای بیش از 40،000 متخصص ساختمانی در نیروی کار خود است و در بسیاری از پروژه های این پادشاهی مانند پروژه های مسافرتی High-Speed ​​Rail Project در شهر King Abdullah Economic (KAEC)، هتل پنج ستاره Millenium در Ha'il سالن ورزشی بزرگ و ورزشگاه های ورزشی در جده و بسیاری دیگر.

"از آنجا که ایجاد گروه در سال 1951، ما همیشه متعهد به ارائه بالاترین کیفیت و رضایت کلی مشتری از طریق استانداردهای حرفه ای و بهره وری در سطح جهانی است. این تعهد بیش از 60 سال به شرکت های گروه کمک کرده است تا به رهبران در زمینه های مربوط به کسب و کار خود تبدیل شوند. "- خالد مسعود الصیف در وب سایت شرکت قراردادهای مهندسی الصیف صحبت می کند.

2. کیز تیلور

کیز تیلور مدیر عامل شرکت ALEC ، یک شرکت ساختمانی مستقر در دبی است که در ابوظبی، عمان و قطر فعالیت می کند. از زمانی که شرکت ها در سال 1999 شروع به فعالیت می کنند، ALEC گردش مالی خود را به بیش از 1 میلیارد دلار در هر سال افزایش داده است.

در طول تازه ترین سال مالی، 4.3 درصد از درآمد سالانه ALEC، سود بود. این خوب است، زیرا در سال مالی 2014، تنها 3.6 درصد از گردش مالی سالیانه شرکت سودآور بود.

آقای تیلور دارای نیروی کار بیش از 13000 نفر است (بیش از 40 درصد از سال 2014) و بیش از 1400 نفر از این افراد مهندسین واجد شرایط هستند.

در سال 2016، آقای تیلور و همکارانش انتظار دارند که سود این شرکت به عدد 1 میلیارد دلار برسد.

"ما در زمان زیادی سرمایه گذاری کرده ایم که تمام اعضای مدیریت ارشد ALEC، مربیگری و مربیگری کارمندان را صرف می کنند. تمام برنامه های توسعه انسانی ما در خانه رهبری می شود و ما بسیار از برنامه توسعه رهبری ما افتخار می کنیم. "- کیز تیلور با هفته ساخت هفته صحبت می کند.

1. یو تائو

یو تائو رئیس و مدیرعامل شرکت مهندسی ساخت و ساز چین (CSCEC ME) است که قراردادی است که در ساخت محصولات فوق العاده بالا و نوآورانه متعهد است.

این شرکت در محصولاتی مانند ساخت برج دفتر جمینی، ویلا باغ خانه پالم جمیرا، Meydan Racecourse Grandstand، مجتمع آپارتمانی Skycourts و بسیاری دیگر از جمله (اخیرا) کارهای تکمیل شده در برج Al Hikma دبی و شهر ابوظبی از چراغ

پروژه های در حال اجرا که یو تائو و تیمش در حال کار بر روی آن هستند، عبارتند از ویلیام پالم جمیرا دبی، برج Hameni، اکویا و بسیاری دیگر.

یو تائو دارای بیش از 10،000 نفر نیروی کار و در سال 2015 بیش از 650 میلیون دلار درآمد دارد. در سال 2016، آقای تائو و تیم او امیدوارند که درآمد 870 میلیون دلار کسب کند.

"کاهش قیمت نفت ممکن است مشارکت دولت در پروژه های مشارکت عمومی و خصوصی (PPP) را افزایش دهد. شرکت مادر ما دارای سالها تجربه در ساخت PPP megaprojects در خارج از کشور است. "- یو تائو صحبت به هفته ساخت و ساز

 

داربستان ، اجاره داربست، خدمات ساختمانی

شنبه, 25 شهریور 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1348
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
736
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی