10 شرکت برتر ساختمانی در جهان
10 شرکت برتر ساختمانی در جهان

10. لاین اورورک

شرکت بریتانیایی در مقایسه با برخی دیگر ازشرکت های هم رتبه خود جوان است، اما سریعا گسترش یافته و در چند دهه گذشته چندین پروژه برجسته از جمله Ascot Racecourse و Terminal 5 فرودگاه هیتررا کار کرده است. نظارت بر آن است که در حال حاضر در پروژه بزرگ توسعه ساحل الرححه در ابوظبی مشول فعالیت می باشد.

9. Royal BAM Group

این کمپانی که در سال 1886 در هلند تاسیس شد، در سال 1996 شرکت آمستردام آرنا فوتبال باشگاه فوتبال آژاکس را در هلند بومی خود در هلند تاسیس کرد. Bataafsche Aanneming Maatschappij، که شرکت نام اختصاری آن، به عنوان شرکت ساختمانی بتویان برای پروژه های ساختمانی و بتن ترجمه می شود. حدود 27000 نفر برای این گروه کار می کنند.

8. Kiewit

Kiewit مبتنی بر نبراسکا در این لیست منحصر به فرد است، زیرا متعلق به کارمندان آن است، به این معنی که تقریبا تمام پروژه های آن توسط سهامداران اداره می شود. این شرکت در سال 2014 با نام Top 400 Contractors of Engineering News-Record نامگذاری شد.

7. Bouygues ساخت

شرکت فرانسوی در بیش از 130،000 نفر در 80 کشور مختلف کار می کند. در اواسط دهه 1990، آن را به مخابرات تبدیل کرد، که یکی دیگر از جریان های عمده درآمد بود. گروه تابعه آن، Colas Group متخصص در ساخت و ساز جاده ها و راه آهن است.

6. Balfour Beatty

این چند ملیتی در سال 1909 توسط جورج بالفور و اندرو بیتی تاسیس شد. این شرکت مستقر در لندن، در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از پروژه Crossrail در پایتخت انگلستان است. این فعالیت در بیش از 80 کشور در سراسر جهان و حدود 40،000 نفر کار می کند.

5. Skanska

در سوئد، چند ملیتی در بخش های مسکونی، تجاری، مسکونی و زیربنایی فعالیت می کند. در ایالات متحده، این شرکت برای ساخت مجتمع ورزشی Meadowland شناخته شده است، خانه ای که نیویورک جت و غول های NFL در آن قرار دارد. Skanska بیش از 50،000 نفر را استخدام می کند.

4. Hochtief

شرکت آلمانی با تمرکز بر پروژه های زیربنایی، از طریق شرکت تابعه Turner در ایالات متحده فعالیت می کند. Hochtief در حدود 80،000 نفر کار می کند و 140 سالگرد این سال را جشن می گیرد. پیمانکار اسپانیایی Grupo ACS متعلق به سهام اکثریت در شرکت از 50.16 درصد از سال 2011 است.

3. بختل

بزرگترین پیمانکار ایالات متحده در چنین پروژه هایی با مشخصات بالا کار می کند، زیرا سد Hoover در سال 1936 تکمیل شده است، سیستم خط لوله Trans-Alaska در دهه 70 و اخیرا پروژه "Arge Central Arrow" "Big Dig" در سال 2007 به پایان رسید. این شرکت بیشتر کار می کند از 53000 نفر در سراسر جهان.

2. Grupo ACS

پیمانکار اسپانیایی در سال 1997 از طریق ادغام دو شرکت ساختمانی دیگر تشکیل شد. این از طریق چندین مشخصات بزرگ از جمله Hochtief رشد کرده است. این شرکت در خلیج فارس و تپه د کریستال و تپه اسپاسوو در کشور خود کار کرده است.

1 Vinci

غول 115 ساله فرانسوی، بزرگترین درآمد هر شرکت ساختمانی خصوصی در جهان را گزارش می دهد، موقعیتی که از طریق جذابیت های شگرفی و تحویل مؤثر پروژه های زیربنایی بزرگ، مانند سد Gariep در جنوب آفریقا، در سال 1971 و Stade de France تکمیل شد. این صحنه برای جام جهانی فوتبال 1998 ساخته شد و اکنون به عنوان ورزش ملی فرانسه عمل می کند.

بر اساس آخرین آمار موجود (از سال 2011)، در سراسر جهان کار می کند، بیش از 183000 نفر کار می کند.

گروه در حال حاضر بر روی 440 میلیون دلار از سیستم بزرگراه Express-lane در آتلانتا، گرجستان و پروژه Natural Gas Liquefied در استرالیا کار می کند.

جمعه, 10 شهریور 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
860
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی