سوالات متداول مشتریان از تهیه ، نصب و اجرای داربست
سوالات متداول مشتریان از تهیه ، نصب و اجرای داربست

  1. چه نوع داربست هایی در بازار ایران وجود دارد ؟

پاسخ : داربست های موجود در ایران به دو دسته تقسیم می شوند که متداول ترین نوع آن در ایران داربست های سنتی می باشد در این داربست ها ایمنی نقش مهمی ایفا می کند چه برای کارگران و چه برای مردمی که از اطراف آن گذر می کنند. جنس داربست و نحوه اجرای آن در پروژه بسیار مهم است. دیگر داربست ها که امروزی تر هستند و جنس بسیار خوبی نیز دارند داربست های متحرک یا آلومینیومی هستند اما به علت اینکه قیمت زیادی دارند فقط شرکت های صنعتی بزرگ و برخی از مشتریان خواهان آنها هستند و بقیه تمایل به استفاده داربست سنتی دارند.

  1. از چه شرکت هایی برای اجرای داربست درخواست کنیم ؟

پاسخ : شرکت های زیادی هستند که در سراسر کشور خدمات داربستی ارائه می دهند اما بسیاری از آنها فعالیت غیر قانونی انجام می دهند. حتما برای درخواست خدمات داربست از شرکتها بیمه را فراموش نکنید چون احتمال خطر در این داربست ها بسیار زیاد است . نکته بعدی نحوه اجرای شرکتها می باشد حتما از آنها بخواهید تا نمونه کارهای خود را به شما ارائه دهند و حتی می توانید استعلام بگیرید تا مطمئن شوید. قیمت در خدمات نصب و اجاره داربست بسیار عجیب غریب است چون هر کسی ساز خود را می زند و به قیمت تصویب شده اصناف هم کاری ندارند برخی ها برای زمین زدن یکدیگر و برداشتن رقبای خود قیمت های بسیار پایین می گویند... و در آخر از قانونی بودن فعالیت آنها مطلع شوید.

  1. نقش وبسایت داربستان در این حوزه چیست ؟

داربستان با هدف مرجعیت در زمینه داربست تلاش میکند تا شرکتهای معتبر سراسر کشور در این زمینه را در یک جا جمع کرده و به مشتریان ارائه دهد تا آنها بتوانند مسیر درستی انتخاب کنند و اگر تخلفی نیز در این زمینه صورت میگیرد به داربستان اطلاع دهند تا به همه مشتریان اطلاع رسانی شود که این خود نوعی شفاف سازی است که هم به نفع شرکتها و هم مشتری می باشد.جدیدترین حرکت داربستان اضافه کردن سفارش تخمین قیمت و یا سفارش نصب و اجاره داربست است که هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن داربستان می توانید درخواست خود را ارسال کنید شما می توانید از بازار و یا لینک انتهای این مطلب این اپلیکیشن را دریافت کنید.

  1. چگونه به قیمت های داده شده اطمینان کنم ؟

شما براحتی می توانید در سایت داربستان به تعداد زیادی از شرکتهای داربستی دسترسی پیدا کنید و اختلاف قیمت را بیابید. تا مطمئن شوید.البته داربستان اولین وبسایتی می باشد که قیمت آنلاین را برای تهران فراهم کرده است .

* نکته مهم : هرگز بدون عقد قرارداد با پیمانکار داربست کار نکنید سعی کنید که از شرکتهایی که به صورت مجاز فعالیت می کنند خدمات بگیرید زیرا با اینکار از کارگران زحمتکش داربست بند حمایت کرده اید . اگر به عنوان کارفرما درخواست خدمات داربست دارید حتماً برای کارگران داربست بند لباس ایمنی کار در ارتفاع و کلاه ایمنی تهیه کنید. به کانالهای برق در کنار محل اجرای داربست دقت کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید و در آخر از توری به جای گونی استفاده کنید یا اگر از گونی استفاده کردید حتماً سوارخ هایی برای گردش هوا ایجاد کنید زیرا اکثر ریزش های داربست بخاطر رعایت نکردن همین موضوع است.

 

هم اکنون میتوانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن داربستان قیمت بگیرید و یا سفارش نصب و اجاره داربست دهید .

 

این مطلب در حال بروز رسانی می باشد ...

 

برای دریافت قیمت داربست متحرک اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول مشتریان از تهیه ، نصب و اجرای داربست

 

منبع : داربستان

یکشنبه, 25 اردیبهشت 1401
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7533
تهران
داربست فلزی شکوری
1344
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
727
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
866
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5766
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2201
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی