آینه های آنتیک
آینه های آنتیک

آینه های آنتیک و کهنه کاری شده در دکوراسیون داخلی فضایی لوکس و مجلل را در ذهن ایجاد می کند . این نوع آینه که به شکل قاب دار و یا نصب شده بر روی دیوار کاربرد دارد حس قدیمی بودن و آنتیک بودن را به بیننده القاء می کند و همانند میراثی از نیاکان به عنوان شییء با ارزش در دکوراسیون منزل ما می درخشد.

آینه های کهنه کاری شده توسط هنر و تکنیکی دست ساز ساخته می شوند و آنقدر این کار استادانه توسط هنرمند انجام می پذیرد که گویی آینه قرنهاست که در معرض فرسایش بوده و اکنون به این صورت در آمده است . هنرمند با استفاده از مواد مختلف و البته ذوق و هنر خود آینه را به زیباترین صورت کهنه می نماید.

آینه کهنه کاری شده در فضای منزل می تواند در قسمتهای مختلفی اجرا شود به طور مثال در جلوی درب ورودی به همراه کنسول , و یا در اتاق نشیمن و در کنار مبلمان راحتی , در اتاق خواب به عنوان تزیین بخشی از دیوار و یا در قسمت بالای شومینه

وجود چنین آینه ای در فضای داخلی ایجاد احساس صمیمیت و راحتی  می کند . گویا این آینه به ما اجازه می دهد تا محیطی دلنشین تر داشته باشیم . استفاده از آینه به عنوان پارتیشن متحرک نیز می تواند استفاده ای مناسب باشد از این هنر زیبا و منحصر بفرد .

تیرگی و روشنی آینه و تنالیته رنگی آن کاملا قابل منطبق شدن با فضا است و می تواند در جهت ایجاد هارمونی بیشتر قرار گیرد . کنار هم قرار گرفتن آینه های شفاف و براق با آینه هایی با نمای کهنه و قدیمی نیز می تواند انتخابی هوشمندانه در دکوراسیون با آینه باشد .

آینه کهنه کاری شده در کنار پتینه کاری پشت آینه , آن را تبدیل به تابلو و اثر هنری با ارزشی می کند که می تواند در هر گوشه ای از منزل و فضای داخلی ما بدرخشد و چشم هر بیننده ای را خیره کند .

آینه آنتیک معمولا در فضاهای کلاسیک استفاده می شود ولی با کمی تغییر در نوع ترکیب بندی آن می توان فضا را به صورت مدرن نیز طراحی نمود . استفاده از یک قاب مدرن در کنار آینه ای کهنه و قدیمی محصولی است دکوراتیو که هر فضایی را به زیبایی می آراید .

ساخت آینه های آنتیک و کهنه کاری شده نیاز به تخصص و هنر دست دارد که هنرمندان گروه ایراچی با دارا بودن این تخصص قادر هستند ساخت این نوع آینه را انجام داده تا این هنر ارزشمند در خدمت دکوراسیون داخلی قرار گیرد.

منبع : irachi

یکشنبه, 28 خرداد 1396
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7520
تهران
داربست فلزی شکوری
1339
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
722
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
858
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5755
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی