استفاده داربست های نوین به جای داربست های سنتی در جهت کاهش حوادث
استفاده داربست های نوین به جای داربست های سنتی در جهت کاهش حوادث

سالهاست که در ایران از داربست های سنتی استفاده می شود که نقش مهمی در حوادث کشور داشته است .اما چرا این داربست ها هنوز خریدار دارد ؟ با وجود این همه حوادث ناگوار در طی این سالها چرا مردم بازهم آن را انتخاب می کنند؟

تجربه نشان داده است که بیشتر مردم در زمان انتخاب این نوع خدمات به سراغ شرکتی می روند که کمترین قیمت را ارائه میدهد البته اغلب مشتریان این خدمات یا ساختمانهایی هستند که در حال تعمیرات می باشند و یا در حال ساخت ،در ساختمانهایی که تعمیر صورت می گیرد فردی به عنوان نماینده معرفی و جهت استعلام قیمت و انتخاب شرکت مناسب اقدام می کند و در اغلب ساخت و ساز ها نیز پیمانکار اقدام می کند.

در آن سوی مشتری ارائه دهندگان خدمات داربست هستند که باید طوری برنامه ریزی کنند که قیمت مناسبی را به مشتری ارائه دهند که قطعاً این نکته سبب می شود تا آنها خیلی به اجرای کار اهمیت ندهند.قیمت پایین سبب می شود تا جنس نامرغوب استفاده کنند و کارگر هم مزد کم دریافت می کند در نتیجه دقت کافی را در کار خود نداشته و زمینه را برای بروز خطرات احتمالی فراهم می کنند .شاید کلید حل این مشکل خود شرکتها باشند که برای اجاره محصولات از جنس مرغوب استفاده یا از استادکار متخصص در این حوزه بهره ببرند تا کیفیت این خدمات را بالا ببرند .البته این هم نیازمند این است که دولت حمایت کند و وام هایی با سود اندک در اختیار این شرکتها قرار بدهد تا بتوانند تجهیزات خود را بروزرسانی کنند.

یکی از تلخ ترین حوادثی در ماه گذشته رخ داد برق گرفتگی کودکی در استادیوم آزادی بود که اگر نظارت در اجرای داربست بود چنین حادثه ای رخ نمی داد.

آگاهی سبب می شود تا از بروز خیلی مشکلات و حوادث جلوگیری شود ، اینکه فقط به دنبال کمترین هزینه باشیم و از خطرات احتمالی آگاهی نداشته باشیم در برخی از مواقع هزینه اش بیشتر یا جبران ناپذیر خواهد بود پس باید به دنبال راه حل های استاندارد بگردیم با توجه به شرایط اقلیمی استفاده از داربست های جدید ضروری نظر می رسد اگر تحولی در صنعت داربست صورت نگیرد هرساله شاهد حوادث ناگواری خواهیم بود .

 

 

داربست جدید

داربست ایمن

 

ﺳﻪشنبه, 09 مهر 1398
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7516
تهران
داربست فلزی شکوری
1337
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
856
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی