داربست فلزی کسب و کاری که نیاز به تغییرات اساسی دارد
داربست فلزی کسب و کاری که نیاز به تغییرات اساسی دارد

 

 
 مشتریان اغلب برای دسترسی به نقاط مختلف ساختمان ها از داربستها استفاده می کنند و برای اینکه کارگران بتوانند به راحتی در ارتفاع کار کنند نیاز به آنها دارند.
 
 داربست فلزی در ایران به دلیل اینکه بسیار سنتی می باشد آسیب زا است و باید فکر جدی در خصوص تحول در این حوزه صورت بگیرد . شرکتهای مختلفی در ایران در حوزه خدمات داربست کار می کنند و خیلی از این شرکت ها با بیش از چندین دهه فعالیت مجوزی ندارند!
 
به دلیل عدم نظارت هر شهری قوانین خاص خود را در زمینه داربست دارد و هرکدام از شهرها قیمت های خیلی متفاوتی دارند 
 
به نظر می رسد تمامی بخش های خدمات در این حوزه باید مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد از آموزش کارگران و به کار گیری آنها در شرکتها تا استفاده از داربستهای جدید که باعث تحول جدی در این صنعت خواهد شد.
 
 خیلی از شرکتها که به صورت قانونی کار میکنند وضعیت فعلی شرایط را برای آنها سخت کرده است و به دلیل زیادتر شدن شرکت های غیر قانونی این شرایط را برای آنها سخت تر می کند و با ید نظارتی جدی در آن صورت بگیرد.
 
شرایط فعلی آنقدر است که هر شرکتی ساز خود را میزند البته لازم به ذکر است خیلی از این خدمات دهندگان صرفاً مجوزهای لازم را دارند و شرکت نیستند و به دلیل ترس از پرداخت مالیات به سمت ثبت شرکت نمی روند .
 
مشکلات خدمات داربست را می توان به بخش های زیر تقسیم کرد :
 
1-  استفاده از داربست های سنتی که سالها از انقضای آنها می گذرد
 
2- قیمت خدمات که به دلیل کارهای سختی که صورت میگیرد غیرواقعی است
 
3- آموزش مداوم کارگران و استادکاران 
 
شاید موارد بیشتری هم وجود داشته باشد ولی اگر همین موارد اصلاح شود تحول جدید در این صنعت اتفاق خواهد افتاد در خصوص توضیحات در مورد بخش ها باید گفت که استفاده از داربست های سنتی سالها است که باعث ایجاد حوادث ناگواری شده است و کافی است تا در کوچه ها و خیابان های شهر تهران قدم بزنید و با چشم خود داربستها ببینید و در مورد آنها نظر بدهید و بی شک بسیاری از آنها نا ایمن هستند نه تنها برای عابرانی که از کنار آنها در گذر هستند بلکه برای کارگرانی که بروی آنها کار می کنند بسیار خطر زا هستند .
 
قیمت خدمات نیز مورد دیگری است که همیشه مشکل ساز بوده است شرکتها برای گرفتن کار از مشتری قیمت ها را به شدت پایین می آورند و مشتری هم واقعاً نمیداند که این شغل چقدر خطرناک است و رفته رفته کیفیت و ایمنی پایین می رود و این کاهش قیمت ضربه بسیار بدی به خود شرکتها وارد می کند و شرایط کنونی نشان از این اقداماتی است که هیچ تفکری در آن نیست در واقع این قیمت ها نتیجه کارهایی است که خود شرکت ها به وجود آورده اند و عدم نظارت نیز به آن دامن زده است.
 
برخی شرکتها نیز برای اینکه از این شرایط نجات پیدا کنند باهم  قیمت های جدیدی را وضع می کنند که با وجود شرایط فعلی بعید است که تغییری حاصل شود.
 
از دیگری مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است آموزش کارگران است که واقعا کمبود آن حس می شود و اغلب کارگران همیشه سردرگم هستند و نمی دانند از کجا باید مدرک معتبر دریافت کنند .
 
با وجود تمامی مواردی که عنوان شد به نظر می رسد وجود مرجعی معتبر مثل داربستان می تواند به این مشکلات پایان دهد و کمی همکاری می تواند تمامی این مشکلات را برطرف کند به امید روزی که شاهد ارتقاء در تمامی بخش ها باشیم و صنعت داربست ایران شکوفا شود.
داربست فلزی کسب و کاری که نیاز به تغییرات اساسی دارد

یکشنبه, 19 اسفند 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 2

داربست علیجانی
داربست علیجانی
یکشنبه, 19 اسفند 1397

با سلام و تشکر بابت زحمات شما به نظرم اولین قدم میتونه برقراری ارتباط بین همه شرکت ها باشه نه اینکه هر شخص یا منطقه ای ساز خودشو بزنه مشکل دوم‌هم وجود یک سری تفکر سنتی هست

مدیر سایت
مدیر سایت
دوشنبه, 20 اسفند 1397

ممنون از شما دوست گرامی امیدواریم با حمایت شما عزیزان بتوانیم قدم های خوبی در صنعت داربست ایران برداریم.

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7522
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
725
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
863
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5758
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2194
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی