اجاره داربست در خارج از کشور چقدر هزینه دارد؟
اجاره داربست در خارج از کشور چقدر هزینه دارد؟

 

تذکر : برآورد هزینه ها مربوط به کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد.

پروژه های ساختمانی و تعمیرات بزرگ در املاک معمولا نیاز به استفاده از داربست ها دارند. آنها به عنوان کار موقت برای کارگران ساختمانی، تعمیرکار، برقکار، لوله کش و نجار کار می کنند، بسته به کار انجام شده. این اساسا یک ساختار اسکلتی است که در اطراف یک یا چند طرف ساختمان قرار دارد که دسترسی آسان به طبقه های مختلف یک ساختمان را بدون دسترسی به ورودی اصلی فراهم می آورد. برای این منظور، اجاره داربست ها از لحاظ اقتصادی پایدار است.
 
داربست ساخته شده با واحدهای جداسازی است که آسان برای جمع آوری و برداشتن آنها. از آنجایی که اساسا یک ساختمان اسکلت بزرگ است، تعمیر آسان برای تخمین هزینه اجاره داربست وجود دارد. با این حال، نرخ خدمات برای داربست ها می تواند از خدمات به سرویس بسته به کیفیت مواد مورد استفاده برای ساخت داربست متفاوت باشد. داربست های ارزان قیمت اغلب از چوب ساخته شده اند و پلیمرهای با چگالی بالا مانند پلاستیک و داربست های با کیفیت بالا گران تر هستند و از فلز ساخته شده اند. اینها وزن بیشتری را پشتیبانی می کنند و برای ساخت و ساز سنگین بسیار مناسب هستند، در حالی که سابق می تواند برای تعمیرات جزئی ساختمان ها استفاده شود.
 
برآورد هزینه های خودتان
اگر به یک داربست استاندارد نسبتا مناسب نیاز دارید تا قسمت خاصی از ساختمان را تعمیر یا نگهداری کنید، احتمالا باید از حس مشترک استفاده کنید و ابعاد ساختمان و منطقه مورد نیاز را تعمیر کنید. با استفاده از اندازه گیری نوار، شما باید اندازه گیری از کل منطقه که در آن داربست باید در پا یا متر قرار داده شود. این باید به گوشه های ساختمان و فاصله مشخصی در حدود 1-2 فوت دور از ساختمان در همه طرف ها توجه کند.
 
شما همچنین باید ارتفاع که داربست را باید بردارید اندازه گیری کنید و اندازه گیری استاندارد نکنید. تمام ساختمان ها در اندازه گیری هایی هستند که می توانند انحرافات بزرگی را به عنوان ساختمان های بالاتر و بالاتر جابجا کنند.
 
پس از برآورد اندازه گیری ها، می توانید با خدمات تخلیه محلی تماس بگیرید و آنها را برای نقل قول بپرسید . شما باید به یاد داشته باشید از آنجا که بسیاری از خدمات اجاره داربست را که می توانید برای پیدا کردن بهترین قیمت که می توانید پیدا کنید بپرسید. این تصور عام در تصمیمات تجاری است و می تواند در عرض چندین ده دلار به صدها دلار در طول زمان صرفه جویی کند.
 
سوالات مهم برای اجاره داربست
 
شما باید در نظر داشته باشید که شما در بودجه هستید و بالاترین برآورد هزینه را می توانید دریافت کنید. گاهی اوقات خدمات فلزی ممکن است یک رقم متوسط ​​را نقل قول کنند، اما زمانی که لایحه نهایی به دست می آید، ممکن است از برخی هزینه های مخفی که قبل از آن آگاه نبودید، شگفت زده شوند. بنگاه ها می توانند از این جهل در زمان استفاده کنند، بنابراین آسیب نمی بینند که آگاه باشند.
 
شما باید قیمت اجاره یک واحد جنگل را بپرسید و سپس آن را با طول و عرض و ارتفاع در فوت یا متر که نیاز دارید مقایسه کنید. اکثر واحدها هشت پا و 6 فوت در ارتفاع هستند، اما این می تواند بسته به نوع تولید کننده متفاوت باشد.
 
اگر احساس می کنید که می توانید یک یا دو پا را از بین ببرید و اجاره داربست ها می توانند هزینه کمتری داشته باشند و کار را انجام دهند، پیش بروید. با این حال، با خرید نباشید. شما نباید به محل ساخت و ساز برسید و متوجه شوید که داربست هایی که شما سفارش داده اید، بیش از اندازه کافی برای پروژه نیست.
 
اجاره داربست شما نیز باید مدت زمانی را که خدمات داربست شما را پرداخت می کند، حساب کنید. اگر مدت زمان قابل توجهی باشد، یک چهارم یا نیم سال می گویند، می توانید تخفیف یا معامله خاصی که می توانید دریافت کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که هزینه های دیر یا هزینه های پنهان که در صورت تمدید پروژه باید به شما تحویل داده نشود.
 
اجاره در برابر خرید
 
معمولا اجاره داربست برای کارهای کوتاه مدت درخواست می شود. این می تواند در هر جا از یک هفته یا 10 روز تا چهار تا شش ماه بسته به میزان پروژه باشد. بازسازی ساختمان ها، ساختن کارهای رنگی وسیع، ترك دهی ده ساله و جایگزینی پنجره ها و لوله های بیرونی، نیازمند اجاره داربست هستند.
 
مزیت اجاره دادن به خرید این است که اگر شما آن را خریداری کنید، شما باید یک مکان برای نگهداری داربست را داشته باشید. با اجاره، فقط باید آن را به خدمات داربست بازگردانید. هزینه های املاک و مستغلات مورد نیاز برای فضاهای ذخیره سازی می تواند بسته به حجم داربست هایی که خریداری کرده اید متفاوت باشد. این یک هزینه اضافی است که به لایحه اضافه می شود و با توجه به طول کار، واقعا لازم نیست.
 
اجاره ارزان تر است و شما را با پول اضافی برای سرمایه گذاری در مناطق دیگر پروژه خود، از قبیل استخدام نیروی کار و تامین مواد با کیفیت بهتر برای ساخت و ساز، نگه می دارد. میانگین قیمت هر تریلر داربست 40،000 دلار است در حالی که میانگین قیمت اجاره 2000 دلار برای هر بار تریلر برای یک چرخه صدور صورت حساب حداقل 28 روز است. این به این معنی است که اجاره داربست برای 19 ماه هنوز 2،000 دلار ارزان تر از خرید بارهای تریلر داربست است.
 
کار برای راه اندازی
بیشتر راه اندازی های داربست سبک دارنده قطعات زیادی هستند که باید مونتاژ شوند. داربست ها می توانند بزرگ و بزرگ باشند بنابراین احتمالا ایده خوبی است که استخدام کارگران از خدمات داربست برای جمع آوری آن انجام شود. دستورالعمل های آنلاین در مورد چگونگی جمع آوری آن وجود دارد اما ما وقتی می گوییم اعتماد داریم؛ این کار یک مرد نیست داربست ایمنی نیاز به اول است.
 
هزینه های کاری می تواند بسته به ارتفاع و عرض و حتی وزن داربست متفاوت باشد. یک داربست دو متر می تواند هزینه ی اجاره ی یک هفته ای حدود 270 یورو را در صورت نیاز کم کند. اگر کار بیش از چندین هفته یا ماه گسترش یابد، هزینه کار می تواند به میزان قابل توجهی به حدود 100 دلار در هفته برسد. اگر داربست بیش از 4 یا 5 متر ارتفاع باشد، هزینه های کار می تواند تا 370 دلار برای استخدام یک هفته و 200 تا 250 دلار برای چند هفته افزایش یابد.
 
مونتاژ بخش های داربست می تواند تا 15-30 دقیقه طول بکشد؛ برآوردی که می تواند به میزان قابل توجهی متفاوت باشد. شما حتی می توانید از پیمانکاران داربستی که هزینه اجاره داربست برای کار را برای کمک به جمع آوری آن ارائه می دهید، بپرسید. این البته با قیمت افزایش می یابد؛ با این حال، این قیمت است که اکثر آنها باید تمایل به پرداخت به جای خطر آسیب زدن به داربست و / یا خود را.
 
هزینه حمل و نقل
 
بدیهی است که شما نیاز به وسایل نقلیه برای حمل و نقل داربست از انبار خدمات ساختمان و یا دفتر به محل ساخت و ساز. حمل و نقل می تواند از کامیونهای نیمه یا کامیون تا حوضچه های بزرگ بگذارد. خدمات داربست معمولا هزینه های کوچک را بسته به اندازه تخفیف داربست برای حمل بار تریلر هزینه می کنند. این می تواند در هر کجای 50 تا 150 دلار یا بیشتر باشد.
 
هزینه های متفرقه
 
تغییرات سفارشی خاصی در مورد چوب و یا لوازم جانبی مورد نیاز برای ساختمان های خاص وجود دارد که می تواند قیمت کل اجاره داربست را افزایش دهد. خدمات داربست معمولا شامل مقررات برای این افزایش در لیست قیمت خود را، اما پروژه سفارشی سفارشی است که نیاز به برخی از اصلاحات خاص است که فقط در برنامه های استاندارد شرکت نیست.
 
داربست ها را می توان برای حداکثر دسترسی به هر گوشه و کنار ساختمان و همچنین در کلیه ورودی های ساختمان مسدود کرد. گاهی اوقات حیاط در داخل سالن ها و اتاق های سقف بالایی که نیاز به مدل سازی دقیق برای خارج از منزل ندارند، حتی در حیاط قرار دارند. این می تواند به هزینه اجاره اضافه شود.
 
گاهگاه موقعیت جغرافیایی ساختمان شما می تواند مشکلاتی برای داربست ایجاد کند. اگر خانه یا ساختمان در شهر یا در یک منطقه شهری و جایی در کشور یا در یک محیط روستایی نیست، زمین در اطراف خانه یا ساختمان ممکن است ناهموار باشد. این می تواند مشکلاتی برای داربست ایجاد کند و ممکن است تغییرات سفارشی انجام شود.
 
در حقیقت ساختمان آن را شکل داده است، بنابراین اجاره داربست نیاز به یک پل دارد. در این مورد، طول و نه ارتفاع داربست باید مقدم باشد و ممکن است برای اتصالات و پایه های اضافی نیاز به ثبات داشته باشد. اگر کارگران ساختمانی و تعمیرکار باید به طور منظم از این پل داربست استفاده کنند، مطمئنا نیاز به تقویت بیشتر خواهد داشت. داربست چوب و یا پلاستیک آن را در این مورد برش نمی دهد و استفاده از فلز مورد نیاز است. این بدون شک هزینه را بالا می برد.
 
تابلوهای آلومینیومی وجود دارد که می توانند در یک هفته 75 دلار یا 125 دلار اجاره کنند؛ این بسیار گرانتر از بخش داربست 5 فوت می باشد که می تواند 25 دلار در ماه اجاره شود.
 
همچنین داربست های نوردی وجود دارد که می تواند در یک پروژه ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد که نیاز به حرکت زیادی در بین بخش های مختلف یک ساختمان یا از داخل ساختمان دارد. این به هزینه اجاره ای بیش از 95-100 دلار در ماه نیاز دارد.
 
تغییرات خاص
 
داربست ها همچنین می توانند شامل تغییرات کمی از جمله یک نوار قدرت 3 خروجی به منظور حمایت از بهره برداری از ابزار های مختلف در ارتفاع بالا. این می تواند شامل مته، پیچ گوشتی اتوماتیک، اسکرابر، پلی ابزارهای پنجره و برش های برقی و اره های دوار باشد.
 
خدمات داربست می تواند این را به عنوان یک حسن نیت ارائه دهد یا می تواند به عنوان یک استاندارد اضافی برای بسته ای که برای شما پرداخت می شود، باشد. با این حال، در برخی از خدمات داربست، شما باید این موارد را به طور خاص درخواست کنید و هزینه های آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. دلیل این امر ممکن است این باشد که رسانه های برق باید به درستی عایق بندی شوند. پیشگیری از ضربه و خطرات آتش سوزی نیز در هر زمانی که مربوط به ساخت و ساز است، یک اولویت است. در اینجا، پرداخت هزینه اضافی برای این افزونه ها، به جای یک تهدید، به نفع طرح ساخت و ساز شماست. مطمئنا، آن را به بودجه خود بخورید، اما این امنیت ایمنی نیروی کار شما و شهروندان بی شماری را می گیرد که از طریق سایت ساختمانی هر روز عبور می کنند.
 
برآورد بار ایمن کار
 
برخی از کارهای ساختمانی مستلزم استفاده از ماشین آلات سنگین و مواد سنگین در سراسر سایت می باشد. این به وضوح نیاز به اجاره داربست های قوی تر و قوی تر از کار تعمیرات متوسط ​​دارد. در این مورد، ضروری است که بار ایمن کار (SWL) را که داربست قادر به پشتیبانی باشد، بدست آوریم.
 
بعضی از خدمات داربست استاندارد SWL 450 کیلوگرمی است ، به این معنی که آنها داربست SUPASCAF را می گیرند . این یک داربست عرضی است که از آلومینیوم ساخته شده است. آنها همچنین می توانند داربست های مختلف SWL را بسته به وزن مواد حمل و نقل در سراسر آن ارائه دهند. SWL ها می توانند به 225 کیلوگرم برسند.
 
بسیار مهم است که ماشین آلات و مواد سنگین را که در طول پروژه حمل می کنید و همچنین تعداد کارگران ساختمانی که در هر روز کاری کار می کنند، برآورد و اندازه گیری کنید. این برای ایمنی داربست ضروری است. همچنین ضروری است که تعداد زیادی از کارکنان غیر ضروری را از محل ساخت و ساز حذف کنیم و یا آنها را به هر قیمت از داربست دور کنیم.
 
این اطمینان حاصل خواهد کرد که شما تصمیم کسب و کار مسئولانه در مورد هزینه اجاره داربست و شما به حداکثر ایمنی خود را به کارگران و غیرنظامیان و عابرین پیاده عبور از.
 
تورم به دلیل هزینه مواد
 
اجاره داربست ها می توانند هزینه های قابل ملاحظه ای را نه صرفا به دلیل کار، بلکه به دلیل تفاوت در مواد. داربست چوب و پلاستیک حداقل برای کارهای کم هزینه هزینه می کند، با این حال چوب های آلومینیومی می توانند به دلیل افزایش تقویت آنها و افزایش SWL هزینه های بسیار بیشتری داشته باشند.
 
فولاد مرز نهایی از لحاظ قدرت است، زمانی که آن را به داربست اجاره و بیشتر هزینه است. به عنوان مثال یک واحد جنگل ساخته شده از فولاد در Home Depot می تواند شما را از 200 تا 2000 دلار در هر جایی اجرا کند. به عنوان مثال، یک واحد داربست دیوار خشکی صنایع قلعه می تواند 458 دلار هزینه داشته باشد و بیش از یک هزار پوند پشتیبانی کند. برج نورد داربست که از 2000 پوند پشتیبانی می کند، حدود 1700 دلار هزینه دارد.
 
شما می توانید صرفه جویی در هزینه های اجاره داربست را با صرفه جویی در هزینه کامل و به دنبال ارزش به جای معاملات پر زرق و برق که منافع مصرف کننده های معمولی را ایجاد می کند، ذخیره کنید. مهم است که ابتدا ایمنی را بگذارید و سپس از بودجه فکر کنید. با این حال، اگر شما به سادگی از عقل سلیم استفاده کنید، اجاره داربست بانکی را خراب نخواهد کرد.

اجاره داربست در خارج از کشور چقدر هزینه دارد؟

یکشنبه, 20 آبان 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7513
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5748
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی