چرا هنگ کنگ آخرین مرز طرفداران داربست های بامبو می باشد ؟
چرا هنگ کنگ آخرین مرز طرفداران داربست های بامبو می باشد ؟

چرا هنگ کنگ آخرین مرز طرفداران داربست های بامبو می باشد ؟

داربست های بامبو ساخته شده است هنگ کنگ، اما کار آنها اغلب بی توجه است. ما یک تجارت باستانی را در یک موقعیت نامناسب توصیف می کنیم.

قدرت، مهارت و مهمتر از همه، هوش  به عنوان یک شاخص برای هنرمند بامبو است، ساختن شبکه های پیچیده از دیوارهای بلند آسمان و سیستم های سازمانی که به اندازه کافی قدرتمند است تا یک لژیون کارگران ساختمانی را نگه دارد.

هنگ کنگ آخرین مرز بامبو

که در آن ساختمان های بلند و لاغر روزانه شلیک می کنند، بیش از پنج میلیون میله بامبو، هر 6 تا 7 متر طول، هر سال توسط صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.

اما آینده کسب و کار بامبو به دلیل  کاهش عرضه مواد اولیه - که ارزان تر و مخربتر از فلزات است، همچنان بی ثبات است.
 
اما لی فوکینین، کارشناسی ارشد و همکارانش، آنسون یان و لئو همکاری، این حرفه ای است که هیچ کس دیگر ندارد.
 
تماشای این سه نفر به طرز محرمانه ای از یک قطب بامبو برای تزیین وابستگی بیشتر به وب در حال رشد، تنها می تواند تعجب کند که چند سال تمرین برای یادگیری ساخت ساختاری از بامبو صرف شده است.
لوا 32 ساله است که برای شش ساله یک اسکایپ بوده است توضیح می دهد: "این فقط یادگیری بامبو مصنوعی با هم نیست." اغلب اوقات فیزیک و قوانین وزن شناخته می شود. "اکثر تمرین ها در واقع یادگیری ساخت [سیستم عامل های بامبو] هستند که به اندازه کافی امن و قوی برای نگهداری کارکنان ساختمانی در تمامی سایت های مختلف قابل تصور است."
 
تمام سه دارنده ماهر برای یک شرکت مربوط به تعمیر و نگهداری کار می کنند، اغلب در طول ساعت های غیر حساس، همیشه با یک سیگار بین دندان ها کار می کنند.
 
یان، 31 ساله، جوان ترین و کم تجربه ترین سه نفر که پدر به دو فرزند است، مسئولیت کارهایی مانند اندازه گیری و برش بامبو است. لی، 39 ساله که بیش از یک دهه است که دارنده آن بوده است، مسئولیت عکس بزرگتری دارد. این کار او طراحی ساختار کلی است.
 
لی گفت: "سخت ترین افراد [برای ساختن] برای نشانه های بزرگ نئون آویزان در خیابان ها هستند." "سخت است که آن را دور بچرخانیم و [مستقیما] یک لنگر مستقر کنیم."
 
جابز، هر دو بزرگ و کوچک، به طور مرتب - در جنگل های بتونی هنگ کنگ، جنگل های بامبو گاهی اوقات تنها گزینه ای برای بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری است. کارگران می توانند مواد نسبتا پر سر و صدا را در اطراف پیچ و خم های گسترده و نزدیک ساخته شده ساختمان های شهر برش داده و شکل دهند.
 
برای لاو، کسب و کار بامبو جالب تر از سایر مشاغل ساخت و ساز است. اما، او می گوید، ماه های تابستان زمانی که درجه حرارت افزایش می یابد، کار در گرما گرم می تواند خسته کننده. بیمارانی که اغلب در زمان ساعات شبانه ساکن هستند، اغلب باید کار کنند.
 
لاو و همکارانش بخشی از یک حرفه کوچک است. طبق گزارش هیئت ثبت نام کارگران ساختمانی، در حال حاضر حدود 1771 داربست بامبو ثبت شده وجود دارد و حدود 200 شرکت داربست در شهر فعالیت می کنند.
 
اما سیاست های دولتی مردم را دلسرد کرده است که به کسب و کار بامبو بپیوندند.
 
گفت: "در گذشته ما مردم را به صنعت با کلمه ای از دهان - از طریق یک دوست و یا دارنده دوستان کمک کرد تا کسی که می دانست که آنها می تواند تحت آموزش قرار گیرد، گفت:" بنابراین یو هو، مدیر Wui Fai Holdings، عضو هیئت تجاری بازرگانان اسکاتلند هنگ کنگ و کوولون و دارنده بیش از 30 سال.
 
"اکنون اکثر [تازه کاران] باید با شورای صنایع ساختمانی هنگکنگ [برای مجوزشان] آموزش ببینند. این بسیار سخت است، زیرا [جوانان] تجربه زیادی در دست ندارند، حتی اگر آنها مجوز خود را دریافت کنید. "
 
CIC سالانه آموزش رایگان داربست بامبو را برای نوجوانان و یک دوره 100 روزه برای بزرگسالان انجام می دهد.
 
تمام کارآموزان باید تست تجارت متوسط ​​را کسب کنند و مجوز خود را کسب کنند. افراد تازه کار فقط 350 دلار هنگ کنگ در روز کسب می کنند، در حالی که دستان قدیمی می توانند در هر ماه 10 هزار دلار هزینه داشته باشند.
 
کارکنان تنها مشکل نیستند. با وجود مزیت های منحصر به فرد آن به عنوان یک داربست، بامبو با کیفیت نیز برای پیدا کردن سخت تر است.
 
در سال های اخیر، تعدادی از واردکنندگان بامبو صرفا به تعداد انگشت شماری رفته اند.
 
در اصل، بامبو - که پس از سه سال به بلوغ به طور طبیعی گسترده و ضخیم و مناسب برای داربست ها بالغ می شود - از منطقه Xiaoxing در گوانگدونگ آمد. اما در طول دو دهه گذشته شرکت ها مجبور به گوانگزی و گیلین بودند، گفت: بنابراین. ترس این صنعت این است که تأمین منابع روزانه به دلایل زیست محیطی و تحریم های صادراتی بسته شود. تلاش برای وارد کردن بامبو از تایلند یا تغییر دادن به بامبو مصنوعی یا پلاستیکی تا کنون ناموفق بوده است.
 
بنابراین چند سال پیش، هنگامی که دولت برلین یک تیم را از شرکت خود به یک کنفرانس صنعت دعوت کرد، به یاد می آورد.
 
هنرمندان بامبو هنگ کنگ مانند هنرمندان بیشتر نسبت به کارگران ساختمانی رفتار می کردند، چرا که آنها برای یک نماینده آلمانی طراحی شده بودند.
 
اما در هنگ کنگ، مردم می بینند که بامبو به عنوان مواد عقب مانده در یک محیط فوق العاده مدرن - آنها اغلب با محبوبیت خود را ناراحت.
 
"[جنگل بامبو] یک صنعت سنتی است، بنابراین قوانین بیش از حد وجود ندارد،" So. "قدرت بامبو اغلب به واسطه چشم های بیماران با تجربه و با استفاده از وزن بدن ما آزمایش می شود."
 
بنابراین احساس می کند که حرفه او اغلب اشتباه گرفته شده است. او گفت: "این یک حرفه حرفه ای با درجه پایین است و اغلب به عنوان بسیار خطرناک به تصویر کشیده شده است."
 
در سال گذشته، 24 حوادث ساخت و ساز وجود داشت که تنها سه نفر آن را یک فرد در حال سقوط از داربست بامبو بود.
 
"صادقانه بگویم، تصادفات بعید به نظر می رسد، اگر شرکت ها تجهیزات ایمنی را برای کارگران خود فراهم می کنند و در نظارت ایمنی کوشا هستند."
 
او افزود که در صورت فروپاشی داربست، میلههای آهن باعث آسیب بیشتر نسبت به بسیار بامبو سبکتر میشوند.
 
او گفت: "ما افتخار می کنیم که ما انجام می دهیم. این یک تجارت باستانی است که بسیار مفید است، اما این نیز یک نوع هنر است." "مکان هایی وجود دارد که هنوز هم از تخته های بامبو استفاده می کنند مانند ما در هنگ کنگ - حتی در چین.
 
"اگر ما از مهارت و دانش قدردانی نکنیم، روزی ناپدید خواهد شد."

"بیش از 1751 استادکار داربست بامبو در هنگ کنگ فعالیت می کنند"

یکشنبه, 13 آبان 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7521
تهران
داربست فلزی شکوری
1341
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
724
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
859
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5757
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2193
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی