بسته بندی داربست
بسته بندی داربست

یکی از الزامات کلیدی برای ورق های داربست انواع مختلف، ایجاد محفظه گرد و غبار، آوار و یا گازهای اطراف یک پروژه ساختمان است. ما این نیاز را بیشتر به طور معمول در پروژه های نوع بازسازی مشاهده می کنیم که نوعی انفجار است که به عنوان آماده سازی سطح استفاده می شود. این ممکن است یک ساختمان باشد که در آن نمای سنگی باید تمیز شود یا یک پل که در آن فلزکاری نیاز به انفجار قبل از نقاشی دوباره دارد.
 
لایه های انفجاری مورد نیاز است که ورقه های مواد انفجاری را که به محیط محلی منتهی می شوند را متوقف می کند و اجازه می دهد که مواد باقی مانده در یک منطقه خاص برای جمع آوری و دفع به طور ایمن نگهداری شوند. پروژه هایی که نیاز به سطوح بالایی دارند، چالش های خاصی را برای اسکا پالر یا پیمانکار ایجاد می کنند.
 
برای نشان دادن تفاوت بین ورقه های داربست سنتی و ورقه های کوچک بسته بندی که در مورد گرد و غبار و آوار بالقوه خطرناک می آید، تصمیم گرفتیم آزمایش انجام دهیم. ابتدا ساختار داربست را در ورق های داربست سنتی "ورق های جداگانه" پیچیده کردیم. نارنجک های دودی در داخل چادر مهار قرار داده شده و نتایج فیلم برداری شده است. سپس یک ساختار داربست را در ورقه های کوچک و پیچیده پیچیده کردیم و نارنجک های دود را منتشر کردیم. ویدیو را تماشا کنید تا ببینید که محصولات مقایسه شده است.
برای کامپوزیت کامل داربست دو گزینه وجود دارد.
 
اولین گزینه این است که از روکش معمولی "سنتی" دیده شده در بسیاری از سایت های سراسر انگلستان استفاده شود. این ورق به طور معمول به عنوان یک رول عرضی 2m-3m ارائه می شود که بر اساس بالابرنده بر اساس ساختار داربست ثابت می شود.
 
مزیت این نوع ورق این است که به راحتی در دسترس است، هزینه نسبتا کم و هر اسکنر می داند که چگونه آن را نصب کنید. با این حال، معایب؛
 
1. گرد و غبار می تواند از طریق مفاصل بین ورق ها فرار کند
اگر شما نیاز به ایجاد محدودیت در اطراف یک پروژه ساخت و ساز، اتصالات بین ورق های حیاتی هستند. با ورقه های معمولی مانند Monarflex مشاوره برای مهار کردن این است که ورق ورق را به طور خارجی برای حفاظت از آب و داخلی و برای مهار کردن آن همپوشانی.
 
از آنجا که مفاصل فقط با هم همپوشانی دارند و همدیگر را با هم ترکیب می کنند، هنوز هم احتمالا بسیاری از شکاف ها و فضاهای وجود دارد که گرد و غبار می تواند فرار کند. اگر هدف فقط هدف کلی از نگهداری از آوارهای بزرگ باشد، این ممکن است یک مشکل نباشد، اما اگر بقایای انفجار، لیلی باشد که به محیط زیست سمی باشد، این امر کافی نخواهد بود. در این مورد، تنها راه حل این است که نوار در طول هر همپوشانی در هر بالابر داربست. این ممکن است درست باشد
 
2. رفع روکش های داربست نیاز به سوراخ هایی دارد که از طریق ورق های سوراخ شده به سیم کشی بند ناف متصل شوند
این نوع از ورقه ها به داربست ها با استفاده از روابط باندینگ که از طریق ورق ورق برداشته می شوند و سپس در اطراف یک لوله داربست پیوند می دهد. این بدان معنی است که بسیار اعمال اتصال صفحات سوراخ های کوچکی را ایجاد می کند که گرد و خاک می تواند فرار کند. اگر چه این سوراخ ممکن است به نظر کوچک باشد، فشار عملیات انفجاری باعث برداشتن مانع خواهد شد.
 
3. ورق می تواند در باتلاق ها جدا شود
اگر چه ورق های داربست معمولی مناسب برای پروژه های ساختمان محافظت شده و یا برای حفاظت کوتاه برای کوتاه مدت لازم است، اکثر محصولات ورق های سنتی طراحی شده اند که در سرعت باد / ضربه های 40 مایل بر ساعت شروع به جدا شدن کنند.
 
مشکل این است که نه تنها ورقه ورقه، بلکه روش پیوستن - پیوندهای بلندی. این روابط تمایل دارند به سرعت خود را از دست بدهند. هنگامی که این اتفاق می افتد، ورق شروع به شل شدن و سفت شدن می کند که منجر به فشردن بیشتر و کشیدن بیشتر اتصالات می شود. در موارد شدید، ورقها ممکن است کاملا جدا شوند.
 
از آنجا که ورقه ها در حال ارائه غربالگری اولیه هستند، این ناراحتی خواهد بود. از آنجا که ورقه ها مانع از آلودگی محیط زیست منطقه می شوند، ورقه های جدا کردن می تواند یک مشکل عمده باشد.
روکش فلزی سنتی یک راه ارزان برای ارائه مهار اولیه در اطراف یک پروژه است و یک انتخاب عالی است، در صورتی که مهار کردن آن مهم نیست و فقط برای پروژه های نسبتا کوتاه مدت مورد نیاز است.
 
برای سطح بالاتری از انسداد، اتصالات مهر و موم از ورقه های کوچک بسته بندی مهر و موم مقرون به صرفه تر است و از آنجا که از باندینگ استفاده نمی کند، ورق با همان اندازه روز نصب شده باقی می ماند. البته برای دستیابی به بهترین نتایج، ساختار داربست باید درست باشد و شما باید اطمینان حاصل کنید که شما یا پیمانکار زیر خود از ورقه های با کیفیت بالا استفاده می کنید که به طور خاص برای داربست طراحی شده اند و توسط کارکنان صالح نصب شده است.
بسته بندی داربست
 

مجله داربست

یکشنبه, 06 آبان 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7519
تهران
داربست فلزی شکوری
1338
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
720
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
857
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی