ضرورت آموزش صنف داربست کاران در جهت جلوگیری از حوادث
ضرورت آموزش صنف داربست کاران در جهت جلوگیری از حوادث

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، نظیری در جلسه بررسی اقدامات ايمني شركت توزيع برق و معضلات پيش رو  افزود: آموزش بايد از سطوح و اقشار مختلف  مردم انجام شود زیرا از شاخص‎های مهم پیشگیری و مقابله در مدیریت بحران است.

وی نظام مند سازی آموزش به صنوف مختلف اعم از داربست کاران و کارگران را مهم قلمداد کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت و پتانسیل همه صنوف جهت پیشگیری از حوادث و بحران استفاده کرد.

معاون مدیرکل بحران استانداری مرکزی  بیان کرد: آگاه سازی، آموزش و مهارت  از مهمترین عناصر کاهش تلفات نیروی انسانی است که نقش بسزایی در کاهش آسیب های ناشی از بروز حوادث دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه ایمنی، گفت: سالانه 700 نفر در کشور از اقشار مختلف به دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست می دهند.

محمد اله داد با بیان اینکه بیشترین قربانیان حوادث برق گرفتگی کارگران ساختمانی هستند، افزود: همایش های متعددی با عنوان ایمنی برق و مردم در استان برگزار شده است .

وی بااشاره به اینکه توسعه شبکه های زمینی برق به عنوان یک شبکه ایمن و کم خطر، یکی از اهداف و اولویت های شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است، ادامه داد: تاکنون هزار و 700 کیلومتر شبکه زمینی برق در سطح استان احداث شده است.

 

یکشنبه, 28 آذر 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7543
تهران
داربست فلزی شکوری
1348
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
736
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
873
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5779
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2205
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی