کار داربست در ارتفاع بلند، کارگرانی که با جانشان بازی می کنند
کار داربست در ارتفاع بلند، کارگرانی که با جانشان بازی می کنند

کار داربست در ارتفاع بلند، کارگرانی که با جانشان بازی می کنند

به گرازش داربستان ؛ کار در ارتفاع یکی از مشاغل سخت به شمار می رود . کارگرانی که برای یک لقمه نان باید در بلندترین ارتفاعات کار کنند تا نان آور خانواده شان شوند . کارگران داربست در ایران از جمله انهایی هستند که اغلب بیمه ندارند و بدون ایمنی کار می کنند و حتی دستمزد کمی دریافت می کنند که با توجه به کار سخت انها بسیار تامل برانگیز است.

مشتریان نیز بدون در نظر گرفتن این سختی ها همیشه به دنبال کمترین هزینه هستند که البته این حق آنهاست! از طرفی دیگر شرکت های داربستی به جای استفاده از نیروی داخلی (ایران) از کارگران افغان استفاده می کنند به این دلیل که خوب کار می کنند و بیمه نمی خواهند و ... باید این نکته را در نظر داشت که همه افراد تن به این مشاغل نمی دهند و با توجه به آمار تجربی که وجود دارد نشان می دهد جز استان هایی به خصوصی مثل سنندج و لرستان طالب ندارد و در باقی شهرها انگشت شمار هستند و اغلب کار شرکت را مدیریت می کنند.

به نظر میرسد که برخی شرایط سبب می شود تا این شغل (داربست بند) مثل سایر کشورها بهبود یابد بدین معنی که شرکت های داربستی باید قبل از هر کاری ایمنی و شرایط امن را برای کارگران فراهم کنند و نکته بعدی استفاده از تکنولوژی های روز در این زمینه است که بسیار می تواند تاثیر گذار باشد و در سایت داربستان مطالب زیادی از این دست می توان پیدا کرد.با این کار علاوه بر این که ایمنی را در این مشاغل بالا میبریم سبب خواهد شد تا جوانان ایرانی و داخل کشور به آن علاقه مند شده و این کار را به عنوان شغل خود انتخاب کنند.

در ادامه فیلم نمونه ای از کار داربست در ارتفاع را خواهید دید :

 

شنبه, 22 اردیبهشت 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 1

ساختمان
ساختمان
شنبه, 22 اردیبهشت 1397

شغل بسیار سختی هست

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7516
تهران
داربست فلزی شکوری
1338
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
719
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
857
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5751
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی