داربست متحرک
داربست متحرک

این دستگاه جایگزین بسیار مهمی برای داربست های موجود می باشد. مخصوصا داربست هایی با ارتفاع بیش از 15 متر. برای نمونه مثالی خواهم گفت. ساختمانی 30 طبقه به عرض 32 متر را در نظر بگیرید. اول که برای داربست زدن در ساختمان های بیش از 6 طبقه برای برقراری ایستایی بیشتر شما مجبور خواهید بود شصت درصد داربست اول را داربست ببندید د از دو ردیف داربست استفاده نمایید یعنی چیزی در حدود 1600 متر مربع داربست مورد نیاز است. برای چنین مقیاسی حداقل بیست روز زمان و 3 دستگاه تریلی لازم است که متریال مورد نیاز را به محل مورد نظر بیاورند. همچنین حداقل ده نیروی متخصص ( با در نظر گرفتن خطرات موجود مانند سقوط از داربست به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از مهاربند که در ایران بسیار شایع است ) لازم است. در صورتی که برای چنین حجم کاری با این دستگاه جدید فقط به یک روز زمان و سه نفر نیروی متخصص و یک تریلی لوازم نیاز هست. نمونه عکس های خارجی این دستگاه ضمیمه می باشد.

یا مثالی دیگر، ساختمانی بسیار شیک منتها قدیمی قصد بازسازی نمای ساختمان خود را دارد. مخصوصا در شهر پر ترافیکی مثل تهران. حال باید فضای بسیار زیادی از پیاده رو توسط داربست اشغال شود و همچنین تا چند ماه چهره نا خوشایند داربست های زنگ زده چشمان مردم و همسایگان را نوازش کند. در صورتی که با زدن یک دستگاه ( تک یا دو پایه ) و یک سکوی متحرک که روزانه چندین بار ارتفاع ساختمان را طی خواهد کرد نتنها زیبایی حفظ خواهد شد بلکه برای همگان جذاب و جالب خواهد بود به علاوه اینکه ظاهر قبلی ساختمان دیده می شود و بازسازی آن نیز قابل رویت خواهد بود.

از همه اینها که بگذریم، مهمترین نکته ایمنی بسیار بالای این دستگاه است که هم حافظ جان کارگران است هم مال شهروندانی که در اطراف ساختمان هستند و بیم این دارند که هر لحظه داربست بر روی اتومبیل یا خودشان سقوط نکند.

چهارشنبه, 12 آبان 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7513
تهران
داربست فلزی شکوری
1335
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
718
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
853
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5749
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2188
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی