نصب بيش از ۷۰۰۰ متر داربست براي هدايت دسته‌جات عزاداري
نصب بيش از ۷۰۰۰ متر داربست براي هدايت دسته‌جات عزاداري

به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به برنامه‌هاي شهرداري قم به مناسبت ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار كرد: در راستاي ارتقاي كمي و كيفي سطح خدمات به عزاداران و مجاوران كريمه اهل بيت(ع) ۱۰ كميته و هشت ستاد با محوريت معاونت خدمات شهري در مناطق هشتگانه فعال شده اند.

وي با بيان اينكه در محدوده هسته مركزي شهر پنج ستاد، در محدوده مسجد مقدس جمكران يك ستاد و دو ستاد نيز در خيابان امامزاده ابراهيم و ميدان نبوت ويژه مناطق دو و ۶ مستقر خواهند شد، افزود: همزمان با اين ايام محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمكران خصوصا ورودي هاي شهر با بيش از ۲۳ هزار مترمربع پارچه مشكي در قالب ۲۱ هزار و ۷۴۰ قطعه پرچم سياه پوش شده است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به نصب بيش از ۹۹ هزار متر ريسه طولي در سطح شهر گفت: همچنين همزمان با اين ايام اكران المان ها و پارچه هاي مناسبتي در ميادين مختلف شهر خصوصا ميدان آستانه را داشتيم.

وي به فعاليت بيش از ۳ هزار نفر از پرسنل خدمات شهري، فضاي سبز و ستادي در دو شيفت ۱۲ ساعت براي تامين نظافت و پاكيزگي شهر خاطرنشان كرد: در اين ايام تاكيد زيادي بر تامين پاكيزگي اطراف مساجد و حسينيه ها شده است.

ميرهادي استقرار ماشين آلات مكانيزه و تانكرهاي آب شرب در محدوده هسته مركزي شهر در ايام تاسوعا و عاشورا را يادآور شد و گفت: همچنين در اين مناسبت بزرگ و مهم آماده باش سازمان آتش‌نشاني و بازديد ادواري نيروها از ايستگاه هاي صلواتي و هيئات در دستور كار بوده است.

وي با اشاره به تعيين مسير تردد دسته جات عزاداري از سمت سه راه بازار و ميدان مطهري خاطرنشان كرد: در اين زمينه بيش از ۷ هزار متر داربست براي كنترل و هدايت مسير دسته جات نصب شده است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم با بيان اينكه در اين ايام نيروهاي تخلفات شهري در راستاي كنترل ناهنجاري هاي اجتماعي، سد معبر و تكدي گري فعاليت جدي خواهند داشت، افزود: بيش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و هزار و ۵۰۰ دستگاه تاكسي در هسته مركزي شهر آماده جابجايي عزاداران حسيني هستند

پنجشنبه, 22 مهر 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7533
تهران
داربست فلزی شکوری
1344
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
727
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
867
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5766
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2201
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی