روش های بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور
روش های بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور

بازسازی درون آسانسور می‌تواند ظاهر کلی لابی را تغییر دهد و رنگ و لعابی جدید به آن ببخشد. چه در ساختمان‌های اداری و چه مسکونی، بازسازی کابین آسانسور نه تنها عملکرد آسانسور را بهتر می‌کند بلکه ارزش ساختمان را نیز بالا می‌برد. در ادامه شما با سه روش برای بازسازی و تغییر مدل درون کابین آشنا می‌شوید.

اضافه کردن یک لایه به داخل کابین آسانسور:

آسانسور

به طور کلی، اضافه کردن لایه مانند لایه‌ای از فلز به سطح داخلی کابین در قسمت جلویی و یا ورودی می‌تواند اثربخش باشد. معمولاً از این روش برای زمان‌هایی استفاده می‌شود که لایۀ جلویی خراب و یا کنده شده باشد. روش رویه‌کوبی یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر ظاهر در، ورودی آسانسور و یا دیواره‌های کابین است. فلزهای محبوبی که در این روش استفاده می‌شوند، معمولاً استیل، برنز و سایر فلزهای مخصوص معماری هستند. معمولاً پرداخت‌هایی که روی این سطوح انجام می‌شود، آن‌ها را براق و آینه مانند می‌کند. این فلزات به طور دقیق اندازه گیری می‌شوند تا کاملاً سرجای خود در کابین قرار بگیرند. زمان لازم برای نصب این فلزات، به طور متوسط هشت ساعت است. با گذشت زمان ممکن است سطح رویی خراب شود و یا از بین برود که این اتفاق رایجی است. شما هم چنین می‌توانید به جای تغییر و رویه‌کوبی درون کابین، قسمت‌های بیرونی و ورودی را نیز رویه‌کوبی کنید. با این روش ظاهری کاملاً شیک و جدید به آسانسور می‌بخشید.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال شرکت تعمیرات و بازسازی آسانسور در تهران باشید می‌توانید درخواست بازسازی آسانسور و تزئینات کابین آسانسور ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

بازپردازی فلز داخل کابین آسانسور:

آسانسور

برخلاف روش قبلی که یک لایه فلز روی لایۀ قدیمی اضافه می‌شد، در این روش فلز قدیمی بازپرداخته می‌شود تا ظاهری نو به آن ببخشد. در این روش ابتدا اضافات و قسمت‌های خراب که در طول زمان روی سطح ظاهر می‌شوند، برداشته می‌شود. بازپردازی زمانی جواب می‌دهد و اثربخش است که رویۀ قدیمی به صورت عمقی خراب و خراشیده نشده باشد. معمولاً این روش چهار ساعت به طول می‌انجامد و به نسبت روش قبلی، سریع‌تر است.

تعویض پانل دیواری کابین آسانسور برای تزیینات:

آسانسور

پانل‌های دیواری از قسمت‌های مهم درون کابین هستند. همچنین بیش از سایر نقاط در معرض خرابی قرار دارند. تعویض این پانل‌ها می‌تواند ظاهری کاملاً جدید به درون کابین بدهد به طوری که نیازی نباشد کابین را کلاً عوض کنید. پس نسبتاً روشی مقرون به صرفه نیز به شمار می‌آید. بهتر است با شرکت مربوطه صحبت کنید و اگر مقدور بود، تنها پانل‌های دیواری را تعویض کنید.

این سه روش می‌تواند ظاهر کابین را به طور کلی تغییر دهد بدون اینکه مجبور باشید هزینۀ اضافی صرف تعویض کابین کنید.

چهارشنبه, 20 مرداد 1400
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست فلزی شکوری
1503
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی وطن دوست
6039
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2379
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی