لوله های فولادی
لوله های فولادی

لوله های فولادی

  • بدون درز با قطر 48میلی متر مخصوص داربست بندي به طولcm 20 تا 6 متر و ضخامت 5/3 مناسب ترين لوله براي نصب داربست مي باشد . هنگام استفاده بايد دقت كرد لوله داراي شكلي سالم، صاف و تميز باشد و آغشته به مواد چرب و روغني ، سيمان و گچ نباشد.

لوله فولادی کربنی، مقرون به صرفه ترین لوله فولادی 

لوله های فولادی کربنی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، هند و غیره از محبوب ترین انواع لوله های فولادی برای فروش به شمار می رود.  لوله های فولادی کربن از فلزی ساخته شده اند که در آن کربن عنصر اصلی شیمیایی است و میزان خصوصیات بدنی فلز مانند استحکام و مقاومت را تعیین می کند. در فرآیند تولید لوله های فولادی کربن، تولید کنندگان کربن را به آهن اضافه می کنند تا فلز حاصل را سخت و تقویت کند.

کاربردهای لوله های فولادی کربن

لوله های فولادی کربنی در اشکال و اندازه های مختلف و در مناطق مختلف استفاده می شود، از زیرساخت ها، ابزارها، ساختمانها، پل ها، راه آهن ها، کشتی ها، خودروها گرفته تا ماشین آلات و وسایل. 

در اینجا برخی از کاربردهای رایج لوله های فولادی کربن  آورده شده است.

حمل آب و فاضلاب در زیر زمین

تحت تأثیر شوک یا لرزش ناشی از آب در حال نوسان، لوله های فولادی کربن برای انتقال آب، فاضلاب و سایر انتقال مایعات ایده آل است. آنها همچنین گزینه عالی در مورد گذاشتن خطوط لوله آب در معابر هستند.

مورد استفاده در عملیات صنعتی با درجه حرارت بالا

لوله های فولادی کربن به دلیل توانایی مقاومت در برابر حرارت زیاد، معمولاً در صنایع گرمایش و میعان و در انتقال گازهایی مانند بخار استفاده می شود. لوله ها همچنین پس از آزمایش دقیق با سیستم گرمایش تحت فشار یا سیستم هوای فشرده استفاده می شوند.

کاربرد های دیگر

لوله های فولادی کربنی همچنین در مناطق دیگری از جمله فرآوری شیمیایی، داربست های فلزی و صنعت ساختمان، سیستم های آبپاش و آبیاری و صنعت خودرو نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مختلف لوله های فولادی کربنی برای فروش

لوله های فولادی کربن با توجه به نسبت کربنی که با آهن درآمیخته می شود طبقه بندی می شوند. معمولاً پنج کلاس از فولاد کربن وجود دارد که عبارتند از:

  • فولاد کربن فوق العاده بالا با ۱.۰۰ – ۲.۰۰٪ از محتوای کربن
  •  فولاد کربن بالا با ۰.۶۰ – ۰.۹۹٪ کربن
  •  فولاد کربن متوسط ​​شامل ۰.۳۰ – ۰.۵۹٪ کربن
  •  فولاد کم کربن که شامل ۰.۱۶ – ۰.۲۹٪ کربن است
  •  فولاد کربن ملایم شامل کربن ۰.۰۵ – ۰.۱۵٪

یکشنبه, 28 شهریور 1395
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7531
تهران
داربست فلزی شکوری
1343
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
726
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
865
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5765
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2198
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی