راه هایی که می توانید تیم ساخت و ساز یا ساختمانی خود را با انگیزه نگه دارید
راه هایی که می توانید تیم ساخت و ساز یا ساختمانی خود را با انگیزه نگه دارید

راه هایی که می توانید تیم ساخت و ساز یا ساختمانی خود را با انگیزه نگه دارید

مدیران پروژه خوب می دانند که موفقیت در تکمیل پروژه ها کار ساده ای نیست . یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد انگیزه است از انگیزه می توان به ستون فقرات یک عملیات اشاره کرد که وقتی یک تیم انگیزه درستی داشته باشد کار به درستی انجام خواهد شد.

به همین دلیل است که مدیران همیشه بیشتر تمرکز خود را بروی چگونگی حفظ تیم و هماهنگی آنها می گذارند. این مورد به خصوص در صنعت ساخت و ساز بسیار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.حالا می توان این سوال را مطرح کرد که چه کارهایی می تواند روحیه تیم های ساخت و ساز را افزایش دهد و آنها را همیشه متقاعد نگاه دارد؟ در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم :

به یاد داشته باشید که تعادل کار و زندگی خصوصی برای تیم شما مهم است

کارکنان می دانند که آنها برای انجام مجموعه ای از مسئولیت های شغلی استخدام شده اند. اگرچه انجام این کار بسیار مهم است، مدیران نیز باید در نظر داشته باشند که محیط کار تیمشان به همان اندازه مناسب است. کارکنان شما نیز افرادی با زندگی شخصی خارج از دفتر هستند.

باید طوری تعادل را برقرار کنید آنها بدانند شرکت شما به از کار به رفاه شخصی آنها نیز اهمیت می دهد.

پاداش های بزرگ و کوچک

این کار به دلیل به رسمیت شناختن آنها است حتی یک کار ساده می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد با پاداش می تواند روحیه کار تیم را افزایش داد.

رهبر تیم خود باشید

طوری تیم خود را رهبری کنید که همیشه اعضا تیم به شما اطمینان کامل داشته باشند.

از ابزارهای نوین جهت راهبری تیم خود استفاده کنید


مهم نیست که چقدر تیم هیجان زده و متمرکز شده است، آنها قادر به انجام کار عالی نخواهند بود اگر آنها ابزارهایی برای تسهیل چنین چیزی ندارند. این ممکن است باعث ناتوانی تیم شما در دستیابی به اهداف خود شود.

بنگاه های صنعت ساخت و ساز می توانند ابزارهای لازم را با استفاده از نرم افزار مدیریت ساخت و ساز (CMS) فراهم کنند. تیم ها می توانند در صورت نیاز به فایل دسترسی پیدا کنند، با دیگران ارتباط برقرار کنند، مانیتور و مدیریت پروژه ها را آسان کند، و در مورد مراحل مختلف پروژه باقی بمانند. ابزار مناسب آن را بسیار ساده تر برای ماندن انگیزه و بهترین کار خود را.

انگیزه برای هر محل کار ضروری است. رشد شرکت یا موفقیت تیم به این بستگی دارد که چقدر شما توانایی ایجاد انگیزه تیم خود را برای موفقیت کار خود دارید. این نکات را در ذهن داشته باشید تا اعضای تیم خود انگیزه خود را حفظ کنند.

یکشنبه, 12 فروردین 1397
اشتراک گذاری :

تعداد نظرات : 0

ثبت نظر
داربستان

خدمات دهندگات داربست

پیشنهاد داربستان
نمایش همه
داربست ارزان فوری
7520
تهران
داربست فلزی شکوری
1339
البرز
داربست فلزی شکوری

انجام کلیه امور داربست در اسرع وقت

داربست فلزی صفائی
722
مرکزی
داربست فلزی صفائی

اجاره و نصب داربست اراک و حومه

داربست فلزی میلاد
858
اصفهان
داربست فلزی میلاد

داربست فلزی میلاد در کاشان

داربست فلزی وطن دوست
5755
خراسان رضوی
داربست فلزی وطن دوست

داربست فلزی وطن دوست عضو رسمی اتحادیه در مشهد آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می باشد.نصب داربست فلزي در همه ي مناطق شهر مشهد در سريعترين زمان ممكن شما مي توانيد در انواع پروژه هاي ساختماني همچون نصب داربست برج ها و ساختمان ها، زيربتن و نصب كفراژ با ما تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شويد.

صنعت ساختمان و داربست
2191
تهران
صنعت ساختمان و داربست

خدمات داربست در سراسر کشور داربست های سنتی مجری مونتاژ داربست های شرکت تسکو (زود بست) چهارپایه های داربستی